Dj_Devil skrev:Brenda skrev:Dj_Devil skrev:Sol@ngelica skrev:Dj_Devil skrev:hørtes ut som en jehovas vitne undergangs tale
"la oss drepe våre små så di kan bli skånet av jordens undergang"
LOL
www.ASSIF.COM
Fy faen så sjukt...
ikke hørt om den saken?
litt usikker på om det var jehovas vitne da.. Men det var en relgion som hadde spådd jordas undergang. Så faren hadde for å skåne ungene fra helvete drept dem mens di såv for å passe på at di kom opp i himmelen
totalt hjernevaska fyr.
Minner meg litt om Hilter.....
Nja..
Eg har sett film\dokumentaren "hitler- rise to evil".
Å for meg så virka det mer som at omstendighetene rundt han hjernevaska han til å sitte på en tro. å det var at alle jøder var roten for alt det vonde han hadde vert igjenom. Derfor skulle disse renskes vekk fra jordas overflate. Så fekk han støtte av mann med stor makt fordi han klarer å prate for seg. Litt som faren min. Han får hvem som helst til å tro på en løgn fordi han forteller den som om det er sant.
Men om det var en veldig objektiv film? Det kan eg ikke si noe om.
Så tar filmen med en klype med salt. Ond og slu som faen var han uansett spør du meg.
Spennende film.
Men ond er ikke ordet å bruke.
Hitler var en mann som ikke hadde en bra oppvekts, noe som han ble følelsesmessig skadet av, og som følge av det, så fikk han stormannsgalskap og vrangforestillinger.
Han var en veldig sårbar mann, og jeg synes synd på han.
Det hadde nok de fleste gjort om det ikke var for at han fikk så mange folk drept.
Men det synes jegb ikke man skal dømme han for, han var syk og trengte hjelp, men fikk det aldrig.
Det rettferdiggjør aldrig hva han gjorde, og det han gjorde var virkelig, virkelig ille. Men man må lære seg å tilgi, ellers kommer man aldrig noe sted i livet.
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.