Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler911 fra hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

911 fra hjelpere?

Innlegg av open_palm »

Hei,jeg har ofte kontakt med hjelperene mine gjennom tall..blir ofte gjort oppmerksom på klokker og slikt akurat da det står tall som 11:11,12:34,01:10 og slikt..men det er ett av dem jeg ikke helt har klart å finne ut hva de mener med enda og det er 9:11....er det noen som har noe erfaring med dette og kan si noe om hva det evt betyr?
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Jeg ser ingen sammenheng med tallene du oppgir. Er det tilfeldig? Når får du disse tegnene?
Antall ord: 18
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

..

Innlegg av open_palm »

Oftest i situasjoner jeg kjenner selv at jeg gjør det som er mest riktig for meg.I perioder der jeg hører på kroppen og intuitionen min mye så kommer de hele tiden..hvis du googler 11:11 så kan du se mer om hva dette innebærer hvis du ikke kjenner til det=)
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

...

Innlegg av open_palm »

sammenhengen er at tallene alltid har en slags symetri hvis jeg kan si det på den måter..21:12 11:11 02:20 osv
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

en av sidene

Innlegg av open_palm »

http://1111angels.com/ her er en av sidene og det de driver å lurer på med tallene..det er en masse info om 11:11 men det går for det meste ut på at bevisstheten er på vei til å våkne
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

OK, da får jeg kikke litt på linken og google litt :) Kjenner ikke til dette jeg se......
Antall ord: 18
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Be dem kutte ut disse tullete kryptiske meldingene og bare komme ut med det de vil si.
Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til sånt, og hadde nok blitt fly forbanna og skjelt dem ut. :evil:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Jeg snakker kun om min egen oppfatning nå, ikke på generelt grunnlag for alle troende.

Er det ikke sånn at vi er litt for opptatt av å få beskjeder og hint i hytt og pine, tolker alt som beskjeder fra oven? Disse "fun-angels" har jeg aldri hørt om eller sett (ikke det jeg vet) men jeg er ikke i tvil om at de eksisterer. Men jeg mener at åndeverden ikke skal få skylda for alt.

Jeg mener fortsatt at de gir tegn når de kan, slik at menneskeheten skal våkne og jorda skal bli et bedre sted å være. Det er bare det at det tar tid før noe sånt skjer.

Men 9:11 har jeg ingen formening om...bortsett fra 11 september........
Antall ord: 129
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Vomit skrev:Be dem kutte ut disse tullete kryptiske meldingene og bare komme ut med det de vil si.
Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til sånt, og hadde nok blitt fly forbanna og skjelt dem ut. :evil:
hehe godt sagt=)jeg får tegn og hint på andre måter også,men jeg liker å få noe litt mer jordnært og fysisk iblandt så for meg er det bare hyggelig og en trøst i hverdagen å se disse tallene,begynner å lære meg litt mer av hvordan det fungerer osv,men hva de mener med 9:11 har jeg enda ikke helt skjønnt..
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Brenda skrev:Jeg snakker kun om min egen oppfatning nå, ikke på generelt grunnlag for alle troende.

Er det ikke sånn at vi er litt for opptatt av å få beskjeder og hint i hytt og pine, tolker alt som beskjeder fra oven? Disse "fun-angels" har jeg aldri hørt om eller sett (ikke det jeg vet) men jeg er ikke i tvil om at de eksisterer. Men jeg mener at åndeverden ikke skal få skylda for alt.

Jeg mener fortsatt at de gir tegn når de kan, slik at menneskeheten skal våkne og jorda skal bli et bedre sted å være. Det er bare det at det tar tid før noe sånt skjer.

Men 9:11 har jeg ingen formening om...bortsett fra 11 september........
jeg er litt av samme oppfattning som deg,det er heller ikke den beste siden om 11:11 som jeg fant link til der,får en litt amerikansk sirkus følelse av det der.Men det er sånn at jeg blir fort skremt av visse ting,men tall og slikt føler jeg meg veldig komfortabel med,så det er helt greit for meg at de bruker det.i perioder jeg trenger litt veiledning og mister litt kontakten med magefølelsen synes jeg ihvartfall de er veldig greie å ha=)
ofte får disse tallene meg til å falle mer inn i den åndelige følelsen så jeg får mer kontakt med roen,hvis jeg stresser fordi jeg ikke er helt sikker på om ting går riktig for seg,det er jo også bare fint
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

open_palm skrev:
Brenda skrev:Jeg snakker kun om min egen oppfatning nå, ikke på generelt grunnlag for alle troende.

Er det ikke sånn at vi er litt for opptatt av å få beskjeder og hint i hytt og pine, tolker alt som beskjeder fra oven? Disse "fun-angels" har jeg aldri hørt om eller sett (ikke det jeg vet) men jeg er ikke i tvil om at de eksisterer. Men jeg mener at åndeverden ikke skal få skylda for alt.

Jeg mener fortsatt at de gir tegn når de kan, slik at menneskeheten skal våkne og jorda skal bli et bedre sted å være. Det er bare det at det tar tid før noe sånt skjer.

Men 9:11 har jeg ingen formening om...bortsett fra 11 september........
jeg er litt av samme oppfattning som deg,det er heller ikke den beste siden om 11:11 som jeg fant link til der,får en litt amerikansk sirkus følelse av det der.Men det er sånn at jeg blir fort skremt av visse ting,men tall og slikt føler jeg meg veldig komfortabel med,så det er helt greit for meg at de bruker det.i perioder jeg trenger litt veiledning og mister litt kontakten med magefølelsen synes jeg ihvartfall de er veldig greie å ha=)
ofte får disse tallene meg til å falle mer inn i den åndelige følelsen så jeg får mer kontakt med roen,hvis jeg stresser fordi jeg ikke er helt sikker på om ting går riktig for seg,det er jo også bare fint
En helt grei side for meg som var helt uvitende :) Men at du stoler mer på tallene enn din egen magefølse forundrer meg noe da. Jeg refererer til det du skriver over her. Men for all del, vi er alle forskjellige og har våre synspunkter - men jeg tror ikke vi skal påvirkes for mye av åndeverden og føle at "alt" er et tegn fra oven.

Men trua er det viktigste - om du tror at tallene gir deg noe så syns jeg det er flott :)
Antall ord: 359
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Velavenal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 24 Jan 2008 12:09
16

Innlegg av Velavenal »

I menneskelig praksis, hva betyr dette tallet for oss? og i hvilken sammenheng brukes det?
Du har sikkert koblet det opp imot nødsituasjoner, som den vi for øyeblikket befinner oss i.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hæ?
Hvilken nødsituasjon?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Brenda skrev:
open_palm skrev:
Brenda skrev:Jeg snakker kun om min egen oppfatning nå, ikke på generelt grunnlag for alle troende.

Er det ikke sånn at vi er litt for opptatt av å få beskjeder og hint i hytt og pine, tolker alt som beskjeder fra oven? Disse "fun-angels" har jeg aldri hørt om eller sett (ikke det jeg vet) men jeg er ikke i tvil om at de eksisterer. Men jeg mener at åndeverden ikke skal få skylda for alt.

Jeg mener fortsatt at de gir tegn når de kan, slik at menneskeheten skal våkne og jorda skal bli et bedre sted å være. Det er bare det at det tar tid før noe sånt skjer.

Men 9:11 har jeg ingen formening om...bortsett fra 11 september........
jeg er litt av samme oppfattning som deg,det er heller ikke den beste siden om 11:11 som jeg fant link til der,får en litt amerikansk sirkus følelse av det der.Men det er sånn at jeg blir fort skremt av visse ting,men tall og slikt føler jeg meg veldig komfortabel med,så det er helt greit for meg at de bruker det.i perioder jeg trenger litt veiledning og mister litt kontakten med magefølelsen synes jeg ihvartfall de er veldig greie å ha=)
ofte får disse tallene meg til å falle mer inn i den åndelige følelsen så jeg får mer kontakt med roen,hvis jeg stresser fordi jeg ikke er helt sikker på om ting går riktig for seg,det er jo også bare fint
En helt grei side for meg som var helt uvitende :) Men at du stoler mer på tallene enn din egen magefølse forundrer meg noe da. Jeg refererer til det du skriver over her. Men for all del, vi er alle forskjellige og har våre synspunkter - men jeg tror ikke vi skal påvirkes for mye av åndeverden og føle at "alt" er et tegn fra oven.

Men trua er det viktigste - om du tror at tallene gir deg noe så syns jeg det er flott :)
å nei jeg følger det ikke blindt,jeg gjør det jeg vil gjøre og føler er best selv sånn jeg altid har gjort.men de kommer ofte som en ekstra bekreftelse på at jeg gjør det som er riktig,og jeg har lært å stole på de hjelperne mine som bruker denne kommunikasjonen=)men så klart er magefølelsen alltid viktigst=)skjønner ikke helt hvorfor mange her inne er så imot å få litt ekstra hjelp til å holde på troen sin i blandt,når man iblandt går imot hele den verden man kjenner og ingen andre har tro på det man gjør så er det da bare fint å få se at man ihvartfall har noen med seg..
Antall ord: 486

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Velavenal skrev:I menneskelig praksis, hva betyr dette tallet for oss? og i hvilken sammenheng brukes det?
Du har sikkert koblet det opp imot nødsituasjoner, som den vi for øyeblikket befinner oss i.
jeg har lurt på om de rett og slett bruker det som noe slikt,men isåfall forstår jeg ikke hvem som trenger hjelp når tallene vises..om det er de eller noen jeg kjenner eller meg selv eller hva det kan være
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links