Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglervidere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Velavenal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 24 Jan 2008 12:09
16

videre

Innlegg av Velavenal »

De har vært hos meg når mørket senker seg om kveldene også, flere har lagt merke til det. Jeg har ikke mye tid å skrive på, men ikke vær redd, ikke fortap dere i frykten, for kjærligheten skall seire. Vi blir en etter en vekket, men barn må sove, dette er ikke for dem å se. Eksistenser fra andre univers har kommet for å stå ved vår side.
Se opp på himmelen..
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. Stig opp de som kan
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

:shock:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Re: videre

Innlegg av Konto avsluttet »

[quote="Velavenal]
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. [/quote]
Det skjer med modemet mitt hele tiden!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Velavenal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 24 Jan 2008 12:09
16

Innlegg av Velavenal »

Er ikke enkelt å holde styr på alle disse modemene nei, sentralen som erger seg hver gang det blir stømbrudd osv, enkelt er det vell ikke for dem heller, men de prøver å gjøre jobben sin de også, som oss alle :)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: videre

Innlegg av Kimbara »

Velavenal skrev:De har vært hos meg når mørket senker seg om kveldene også, flere har lagt merke til det. Jeg har ikke mye tid å skrive på, men ikke vær redd, ikke fortap dere i frykten, for kjærligheten skall seire. Vi blir en etter en vekket, men barn må sove, dette er ikke for dem å se. Eksistenser fra andre univers har kommet for å stå ved vår side.
Se opp på himmelen..
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. Stig opp de som kan
Hvis dette er tull er det teit nok i seg selv, men mener du virkelig dette vil jeg anbefale deg å søke hjelp hos en psykolog.
Antall ord: 132
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Velavenal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 24 Jan 2008 12:09
16

Greit

Innlegg av Velavenal »

Det er greit for meg at du tviler, men nå er det ditt..problem(?)
Altså ingenting >jeg trenger å prate med en psykolog om, og hvem >jeg< prater med om ting er min greie, men takk for at du bryr deg om meg< :mozilla_laughing:
Jeg tror desverre ikke at du henviser meg til psykolog med din (?)< kompetanse har noe med >meg< å gjøre. Uten at jeg skall blande meg inn i...dine, saker.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Hvem er det som har vært hos deg når mørket senker seg?
Antall ord: 15
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: videre

Innlegg av Brenda »

Velavenal skrev:De har vært hos meg når mørket senker seg om kveldene også, flere har lagt merke til det. Jeg har ikke mye tid å skrive på, men ikke vær redd, ikke fortap dere i frykten, for kjærligheten skall seire. Vi blir en etter en vekket, men barn må sove, dette er ikke for dem å se. Eksistenser fra andre univers har kommet for å stå ved vår side.
Se opp på himmelen..
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. Stig opp de som kan
Hva er dette for noe???
Antall ord: 111
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 670
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Re: videre

Innlegg av open_palm »

Velavenal skrev:De har vært hos meg når mørket senker seg om kveldene også, flere har lagt merke til det. Jeg har ikke mye tid å skrive på, men ikke vær redd, ikke fortap dere i frykten, for kjærligheten skall seire. Vi blir en etter en vekket, men barn må sove, dette er ikke for dem å se. Eksistenser fra andre univers har kommet for å stå ved vår side.
Se opp på himmelen..
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. Stig opp de som kan
jeg ønsker meg at du skal forklare litt mer av hva du mener og hvor det kommer fra jeg
Antall ord: 125
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Re: videre

Innlegg av Konto avsluttet »

Brenda skrev:
Velavenal skrev:De har vært hos meg når mørket senker seg om kveldene også, flere har lagt merke til det. Jeg har ikke mye tid å skrive på, men ikke vær redd, ikke fortap dere i frykten, for kjærligheten skall seire. Vi blir en etter en vekket, men barn må sove, dette er ikke for dem å se. Eksistenser fra andre univers har kommet for å stå ved vår side.
Se opp på himmelen..
Eh, ikke vet jeg hvor jeg får dette fra, jeg detter inn og ut med forbindelsen men jeg har fått oppgaven å opplyse. Stig opp de som kan
Hva er dette for noe???
Tull og tøys!
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Spurvene skal atter synge når komodeskuffen lukker for evigheten. Atter skal vi danse i en eng av såpeskum, mens kladdebøkene vakkert svinser rundt de neongule fiolene oppe på berget. Stillheten vil legge seg over kosteskaftet som et teppe av utvaskede lommetørkler, og freden vil senke seg over tyggegummien.

Osv.
Antall ord: 53
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Vilma skrev:Spurvene skal atter synge når komodeskuffen lukker for evigheten. Atter skal vi danse i en eng av såpeskum, mens kladdebøkene vakkert svinser rundt de neongule fiolene oppe på berget. Stillheten vil legge seg over kosteskaftet som et teppe av utvaskede lommetørkler, og freden vil senke seg over tyggegummien.

Osv.
Ja og når spurvene synger, da er hundreogett ute... 8-[

Dette tok jeg nettopp inn fra min kjære venn Odd Theodor på den andre siden:

Dere vil så gjerne være smarte, men dere ser ikke over haugen! Ingen går over haugen for å se hva som skjuler seg der. Den dagen noen går over haugen, vil verdensfreden senke seg og alle kviser og hemmoroider forsvinner som dugg for solen! Pust i fred og vask alltid hendene etter toalettbesøk!

La oss gå over haugen dere! Det er enda ikke for sent! Jeg har sett et glimt av sannheten! Odd Theodor har talt og alt er sant, siger jeg eder...
Antall ord: 167
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Marcello Haugen?


Knis :roll: fiffig
Merker at jeg har arvet pappas platte humor...
Antall ord: 12
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Svartepus skrev:
Vilma skrev:Spurvene skal atter synge når komodeskuffen lukker for evigheten. Atter skal vi danse i en eng av såpeskum, mens kladdebøkene vakkert svinser rundt de neongule fiolene oppe på berget. Stillheten vil legge seg over kosteskaftet som et teppe av utvaskede lommetørkler, og freden vil senke seg over tyggegummien.

Osv.
Ja og når spurvene synger, da er hundreogett ute... 8-[

Dette tok jeg nettopp inn fra min kjære venn Odd Theodor på den andre siden:

Dere vil så gjerne være smarte, men dere ser ikke over haugen! Ingen går over haugen for å se hva som skjuler seg der. Den dagen noen går over haugen, vil verdensfreden senke seg og alle kviser og hemmoroider forsvinner som dugg for solen! Pust i fred og vask alltid hendene etter toalettbesøk!

La oss gå over haugen dere! Det er enda ikke for sent! Jeg har sett et glimt av sannheten! Odd Theodor har talt og alt er sant, siger jeg eder...
Odd Theodor er ehh var en vis mann :D
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Greit

Innlegg av Kimbara »

Velavenal skrev:Det er greit for meg at du tviler, men nå er det ditt..problem(?)
Altså ingenting >jeg trenger å prate med en psykolog om, og hvem >jeg< prater med om ting er min greie, men takk for at du bryr deg om meg< :mozilla_laughing:
Jeg tror desverre ikke at du henviser meg til psykolog med din (?)< kompetanse har noe med >meg< å gjøre. Uten at jeg skall blande meg inn i...dine, saker.
Nei beklager, du har selvfølgelig helt rett. Vi synes alle at du er kjempespesiell, og tar selvsagt dine realistiske og logiske ressonementer til etteretning.
Akk, hvorfor har ikke hele menneskeheten forstått din gudsbenådede kjennskap til selve Sannheten!?
Antall ord: 115
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links