Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe rart som skjer hjemme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
19911991
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2007 01:40
17

Noe rart som skjer hjemme

Innlegg av 19911991 »

Det er noe som skjer hjemme, Jeg sitter og ser på tv og plutselig føler jeg at noen ser på meg, Men jeg bryr meg ikke om det, Vis det står et gjenferd der vil jeg ikke se det. Når jeg sitter og leser så skal jeg gå til et annet rom, er det skikelser der i et par sekunder, Blir litt irritert, har bodd i 4 hus som er hjemsøkt, så er det nye huset også det.

Når jeg flyttet så bodde jeg hos moren min en stund, Så merket jeg at det var hjemsøkt der også, jeg så et eldre ektepar i trappen og speilet. Ingen andre der merket det, Så kommer det verste: Jeg sku legge lillesøstra mi en dag, så sa hun mann i taket, mann i taket flere ganger, jeg sa at det ikke var noen mann der, da begynte hun og skrike.

Nå sier hun det hele tiden når noen skal legge henne. Så sier moren min at jeg har tatt med gjenferd ditt. Går det?
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christine88
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Nov 2007 01:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Christine88 »

Hmm.. hørtes ikke hyggelig ut med mannen i taket hvertfall, har hatt mye av det med småbarna i familien vi også. Og fetteren min tok med seg mannen når de flyttet typ 12-13 mil unna, men han er borte nå.

Føler du at de vil deg noe vondt da? De du føler? Kan hende at noen av dem (hvis det var fler, fikk inntrykk av det) eller en av dem er hjelperen(e) dine som passer på deg og ser til at du er på riktig sted i livet.

Det kan jo også hende at du har dratt med deg en klebeånd fra f.eks det første stedet du bodde på som var hjemsøkt og at det har vært samme ånden hele tiden.. evt.
:mozilla_smile:
Antall ord: 136
..Man Føler Mer Enn Man Ser..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
19911991
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2007 01:40
17

Innlegg av 19911991 »

Føler at det vil skremme meg, Vil helst ikke snu meg og se etter det. Det første gjenferdet jeg så var en gammel dame som satt og drakk kaffe, det andre var et Svært rødt lys inne på rommet mitt, Det tredje var Noen som sprang ned kjeller trappa når jeg var i kjelleren, Det fjerde var en mann i frakk som stod på trappa mi, Det femte var en dame i en trapp.

Har en merkelig historie her: Jeg kjørte moped så krasja jeg, når amulanse folka stod der, Så jeg en ung mann i 20 åra, han hade bare hvite klær masse bling, og sa til meg yo går det bra eller, jeg sa det til min lillebror som stod der når ulykken var, han sa at det bare var abulansefolk der da. Lurer på hva det var jeg så?
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Lokalisering: Hordaland

Innlegg av Wild Rose »

Har en merkelig historie her: Jeg kjørte moped så krasja jeg, når amulanse folka stod der, Så jeg en ung mann i 20 åra, han hade bare hvite klær masse bling, og sa til meg yo går det bra eller, jeg sa det til min lillebror som stod der når ulykken var, han sa at det bare var abulansefolk der da. Lurer på hva det var jeg så?[/quote]

Kan være en av hjelperene dine du så da, eller du så en som ar hatt en ulykke der før. kan jo hende du har fått den evnen til å se gjenferd. husker du hvorfor du krasjet da?
Antall ord: 114
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

det kan være at det ikke er huset som er hjemsøkt men kansje det er deg!

har du mista noen nære i det siste 19911991 :mozilla_foot:
Antall ord: 28
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jan_m
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2007 20:32
17
Lokalisering: hadde jeg vist det så...

Innlegg av jan_m »

hmmmmm det minte meg om onkelen min noe han fortalte eter en litte korslig ulyke i fjor sommer på motor sykel en kawasaki 900ninja en sina sak av en sykel det eneste han husker er at han sto og holdt sin far i hånda da georg hadde sakt det til han dete går bra gutten min...... georg døde i 98 og fram til den dagen har min onkel aldri trod på anet en ting som virker fornuftig han har siden sittet og vrid seg skak på om det var fanta si eller firkilig het men det var kun politi og ambulanse personel til stede...
Antall ord: 107
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

hvis man er veldig åpen så vil man tiltrekke seg ånder,så det har ikke bare med huset å gjøre..jeg fikk selv renset et hus jeg bodde i for over 25 ånder,tro det eller ei,men etter en liten stund så var det flere der igjen.dette ble jeg også advart mot av mannen som tok de bort,at jeg var åpen og kom til å tiltrekke meg nye ånder i huset men antagelig fra en annen tidsepoke=)håper du finner noen som kan hjelpe deg med dette
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siva123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2008 15:59
16
Lokalisering: opp ei trapp å inn på loftet

Innlegg av siva123 »

huff så fælt det dær med lillesøstra di som sier mann i taket, huff fikk en litt dårlig følelse
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

Hørtes ikke bra ut det derre. Fikk litt creepy følelse, spesielt da jeg leste om den hendelsen med søsteren din. Jeg vet ikke hva dette kan være for noe, om det eventuelt som tidligere nevnt er en slags klebe ånd som har fulgt etter deg. Eller om det kan være noe annet.

Har selv opplevd en uhyggelig opplevelse. For noen år tilbake, bodde jeg i en leilighet som jeg og familien en leilighet av min oldemor. Da jeg var alene en gang, følte jeg en ganske sterk følelse av at noen så på meg. Til slutt ble det så pressende at jeg ikke orket mer og måtte gå fra leiligheten.

Men det med moped ulykken din, og den personen i hvitt og med bling, fikk jeg inntrykk av at kunne være en hjelper.
Antall ord: 142
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaktis`s`
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mai 2006 23:49
18
Lokalisering: i en skog

Re: Noe rart som skjer hjemme

Innlegg av jaktis`s` »

19911991 skrev:Det er noe som skjer hjemme, Jeg sitter og ser på tv og plutselig føler jeg at noen ser på meg, Men jeg bryr meg ikke om det, Vis det står et gjenferd der vil jeg ikke se det. Når jeg sitter og leser så skal jeg gå til et annet rom, er det skikelser der i et par sekunder, Blir litt irritert, har bodd i 4 hus som er hjemsøkt, så er det nye huset også det.

Når jeg flyttet så bodde jeg hos moren min en stund, Så merket jeg at det var hjemsøkt der også, jeg så et eldre ektepar i trappen og speilet. Ingen andre der merket det, Så kommer det verste: Jeg sku legge lillesøstra mi en dag, så sa hun mann i taket, mann i taket flere ganger, jeg sa at det ikke var noen mann der, da begynte hun og skrike.

Nå sier hun det hele tiden når noen skal legge henne. Så sier moren min at jeg har tatt med gjenferd ditt. Går det?
Neste gang du føler at noen er der da ber du de vise seg ellers så må de dra vekk. Men det de ikke vet er at du er klar med videocam og fotoap. da blir du konge på para og vil vere den stolte eier av verdens eneste spøkelse bilder :mozilla_tongue:
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links