Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nes kirkeruiner onsdag 23 januar
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Nes kirkeruiner onsdag 23 januar
Hei.Jeg skal til Nes kirkeruiner på onsdag kveld,altså senere i dag..er det noen som har noen gode tips til beskyttelse?og evt hva jeg skal passe meg for?
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
Stallo'en må du passe deg for. Han skal visst være ute å luske på denne tida av året...
Antall ord: 19
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Tror absolutt ikke du trenger å tenke på noen beskyttelse når du besøker Kirkeruinene, bare respekter at det er avstengt ved alteret og ikke "forser sperringene", for da kan det være at du får en stein i hue, det tror jeg er det er det eneste!
Selv er jeg der veldig ofte, fint turterreng, bruker aldri noen form for beskyttelse, bare den gamle gode spiralen, men kanskje den hjelper mot annet og....
De er temmelig trist å dra dit for tida, nesten ikke en eneste gravstein som står oppreist, kommer ikke over at folk viser så utrolig liten respekt for en gravplass!
Så vis respekt og beveg dere rundt på samme måte som dere ville gjort på hvilken som helst annen kirkegård, så sover du sikkert godt når du inntar senga senere på kvelden :mozilla_wink:
Selv er jeg der veldig ofte, fint turterreng, bruker aldri noen form for beskyttelse, bare den gamle gode spiralen, men kanskje den hjelper mot annet og....
De er temmelig trist å dra dit for tida, nesten ikke en eneste gravstein som står oppreist, kommer ikke over at folk viser så utrolig liten respekt for en gravplass!
Så vis respekt og beveg dere rundt på samme måte som dere ville gjort på hvilken som helst annen kirkegård, så sover du sikkert godt når du inntar senga senere på kvelden :mozilla_wink:
Antall ord: 142
Hide post links |