Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin historie :)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
stavenes_dronning

Min historie :)

Innlegg av stavenes_dronning »

Hei :D

Jeg har tidligere lagt inn et innlegg ang at gutten min har hatt store problemer med å sovne noen netter. På oppfordring fra en annen bruker også, legger jeg inn min historie om hvordan ting endte om noen er interessert :)

Når han la seg til for å sove, så han en mann sitte utenfor soveromsdøren. Mannen satt bare der, men sønnen min var tydelig redd(han er 9 år)
han har beskrevet mannen i detalj hva utseende angår. bl a at han har grått hår og skjegg men ser ikke så gammel ut likevel. og han har en flerfarget stripete genser.

jeg mente først at det kanskje var en hjelper men ble usikker.
for et par dager siden hørte jeg gutten stå i døra og ba mannen om å gå men det hjalp ikke.
nå har vi vært i kontakt med en kjenning av en arbeidskollega av mannen min, for å høre om han kunne fjerne denne mannen. Han er klarsynt og driver bl a med husrens.
har hatt to tlf samtaler med ham.. og det virker som det kanskje har hjulpet..

Han snakket først med mannen min på formiddagen, og så snakket han med både min mann og sønnen vår om kvelden. og han fortalte at sønnen vår visstnok har evner langt over hva vanlig er. da vi ringte han kunne han ikke se at denne mannen var inne. og det følte sønnen vår da vi akte nedenfor huset i går også. gutten sa at han følte han sto utenfor huset da.. og det kunne denne klarsynte også bekrefte da vi snakket med ham. han tok et sveip inne i huset men fant han ikke, fant han derimot utenfor.. min mann tok over samtalen igjen inne på soverommet og da den klarsynte visstnok ledet mannen inn i huset igjen, følte mannen min at han omtrent svaiet..(mannen min har evner han også men vil ikke bruke dem..han åpner ikke opp for det..enda ihvertfall) og ble på en måte dratt i den ene siden av kroppen.. på en måte noe som presset seg forbi (?) sikkert masse energier rundt dem akkurat da..denne mannen steg vel inn i rommet og forbi mannen min, slik at den klarsynte kunne få ham ut og videre inn i lyset.(via soverommet til sønnen vår, siden han kom inn den veien)

han sa videre at mannen ikke var farlig men trengte hjelp til å komme seg videre men samtidig sa han at denne mannen først hadde som oppgave å oppsøke gutten vår (og andre med slike evner) for gjøre oss bevisst/bekrefte at vår sønn har disse evnene og kan nå langt dersom han får rett veiledning etterhvert som han vokser til.

Gutten var litt skeptisk da han skulle legge seg i går kveld, naturlig nok. men han sovnet i 10tiden, og vi måtte vekke ham kl 8 i morges!
kan ikke huske sist han sov så lenge
spurte gutten om noen hadde vært der i natt, men nei, det var helt stille og han hadde sovet som en stein :)

det har vært lunt og godt på rommet hans etterpå :) (har vært veldig kaldt der inne de siste dagene)

Så nå har vi det helt fint igjen :)
Antall ord: 568

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Høres fantastisk ut :) Det kjempeflott at gutten endelig kan sove i fred.
Dette var jo tydeligvis en god ånd, men det er vanskelig å påtvinge gutten din noe, når tiden er inne tar han tak i sine evner.
Antall ord: 40
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Happy ending :) Godt det ordna seg :)
Antall ord: 6
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !