Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerer dette en hjelper eller noen som må fjernes?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

stavenes_dronning

er dette en hjelper eller noen som må fjernes?

Innlegg av stavenes_dronning »

har lagt ut dette inne på en annen side også da jeg ikke vet hvor å legge det ...

i flere netter nå har gutten min hatt store problemer med å sovne/sove natten igjennom.
Når han legger seg til for å sove, ser han en mann sitte utenfor soveromsdøren. Mannen gjør visstnok ikke så mye ut av seg, han sitter bare der, men sønnen min er tydelig redd(han er 9 år)

han har beskrevet mannen i detalj hva utseende angår. bl a at han har grått hår og skjegg men ser ikke så gammel ut likevel. og han har en flerfarget stripete genser.

jeg mente først at det kanskje er en hjelper e.l men de skremmer jo ikke, (?) så den teorien har jeg egentlig gått bort i fra.
i dag morges hørte jeg gutten stå i døra og ba mannen om å gå men han er visstnok der fortsatt.

bør vi kontakte noen som kan foreta en husrens eller er dette fantasi?
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Dette er tredje innlegget ditt om akkurat samme sak, det er kanskje ikke nødvendig eller? :)
Antall ord: 16
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Re: er dette en hjelper eller noen som må fjernes?

Innlegg av Mysticool »

stavenes_dronning skrev:har lagt ut dette inne på en annen side også da jeg ikke vet hvor å legge det ...

i flere netter nå har gutten min hatt store problemer med å sovne/sove natten igjennom.
Når han legger seg til for å sove, ser han en mann sitte utenfor soveromsdøren. Mannen gjør visstnok ikke så mye ut av seg, han sitter bare der, men sønnen min er tydelig redd(han er 9 år)

han har beskrevet mannen i detalj hva utseende angår. bl a at han har grått hår og skjegg men ser ikke så gammel ut likevel. og han har en flerfarget stripete genser.

jeg mente først at det kanskje er en hjelper e.l men de skremmer jo ikke, (?) så den teorien har jeg egentlig gått bort i fra.
i dag morges hørte jeg gutten stå i døra og ba mannen om å gå men han er visstnok der fortsatt.

bør vi kontakte noen som kan foreta en husrens eller er dette fantasi?


tavenes_dronning
novice
novice

Ble Medlem 01 Des 2007
Innlegg 7





hei.
håper noen her kan ha et svar. vet ikke helt hvor jeg skal legge dette innlegget, men...

i flere netter nå har gutten min hatt store problemer med å sovne/sove natten igjennom.
Når han legger seg til for å sove, ser han en mann sitte utenfor soveromsdøren. Mannen gjør visstnok ikke så mye ut av seg, han sitter bare der, men sønnen min er tydelig redd(han er 9 år)

han har beskrevet mannen i detalj hva utseende angår. bl a at han har grått hår og skjegg men ser ikke så gammel ut likevel. og han har en flerfarget stripete genser.

jeg mente først at det kanskje er en hjelper e.l men de skremmer jo ikke, (?) så den teorien har jeg egentlig gått bort i fra.
i dag morges hørte jeg gutten stå i døra og ba mannen om å gå men han er visstnok der fortsatt.

hva gjør vi? (annet enn å trøste og la han ligge sammen med oss foreløpig)
Vis Medlemmets Profil Finn alle stavenes_dronning Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 22:34:34 +0000 Svar med Sitat
Brenda
novice
novice

Ble Medlem 16 Jan 2008
Innlegg 187
Bosted Fredrikstad





stavenes_dronning skrev:


Mannen gjør visstnok ikke så mye ut av seg, han sitter bare der, men sønnen min er tydelig redd(han er 9 år)

jeg mente først at det kanskje er en hjelper e.l men de skremmer jo ikke, (?) så den teorien har jeg egentlig gått bort i fra.


Men mannen sitter jo bare der, han skremmer ikke. En hjelper skremmer heller ikke. Kan like gjerne være det?

Er det samme 9 åring som har varme hender og føler varme i kroppen? Han er vel rimelig åpen og ser ting andre ikke gjør.

Du får prøve å snakke til mannen, eller be sønnen din be han gå, eller kontakte en klarsynt som kan fjerne han.

_________________
* ________B_R_E_N_D_A_______ *
Smil, og du får ett igjen - om du er heldig
Vis Medlemmets Profil Finn alle Brenda Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 22:40:13 +0000 Svar med Sitat
stavenes_dronning
novice
novice

Ble Medlem 01 Des 2007
Innlegg 7





Hei og takk for raskt svar. Smile Ja det er samme 9åring..

nei jeg også tenkte jo at det kunne være en hjelper siden han "bare sitter der"
menom det er en hjelper og gutten fortsatt er redd, er det kanskje mer det at han faktisk "ser" noen som gjør det enn frykt for selve personen.
har hørt at de ikke viser seg for dem som frykter...er kanskje ikke tilfelle dette da??

har prøvd å sagt at gutten vil sove i fred og gutten har selv også bedt om det idag.. men det har ikke skjedd..

så må vel kontakte noen som kan få vekk ham..
hadde jeg bare visst hvor å henvende meg..
Vis Medlemmets Profil Finn alle stavenes_dronning Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 22:44:53 +0000 Svar med Sitat
Brenda
novice
novice

Ble Medlem 16 Jan 2008
Innlegg 187
Bosted Fredrikstad





stavenes_dronning skrev:
Hei og takk for raskt svar. Smile Ja det er samme 9åring..

nei jeg også tenkte jo at det kunne være en hjelper siden han "bare sitter der"
menom det er en hjelper og gutten fortsatt er redd, er det kanskje mer det at han faktisk "ser" noen som gjør det enn frykt for selve personen.
har hørt at de ikke viser seg for dem som frykter...er kanskje ikke tilfelle dette da??

har prøvd å sagt at gutten vil sove i fred og gutten har selv også bedt om det idag.. men det har ikke skjedd..

så må vel kontakte noen som kan få vekk ham..
hadde jeg bare visst hvor å henvende meg..


Man får ikke mer enn man klarer å takle nei Smile
Vet ikke hvor du bor, men søk på nettkatalogen eller google på husrens/klarsynt - da finner du sikkert noen som du kan kontakte.

_________________
* ________B_R_E_N_D_A_______ *
Smil, og du får ett igjen - om du er heldig
Vis Medlemmets Profil Finn alle Brenda Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 22:54:23 +0000 Svar med Sitat Endre/Slett dette Innlegget
Mysticool
senior
senior

Ble Medlem 19 Sep 2005
Innlegg 854
Bosted Lørenskog





Du burde nok søke profosjonell hjelp til å få denne gamle mannen fjernet derfra.
Tror ikke det snakk om noen hjelper, de vil ikke vise seg sånn som gutten din opplever.
Vet ikke om du kank kjenne igjen beskrivelsen, om det kan være en avdød bestefar/oldefar eller noe beslektet, men undersøk det også. Kan i såfall være at den eldre mannen føler han må se til/passe på barnet.
Farlig er det ikke, men klart guttungen blir jo urolig.

_________________
Mysticool

(Life's Magic But Normal And That's How It Should Be!)
Vis Medlemmets Profil Finn alle Mysticool Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 23:13:34 +0000 Svar med Sitat
stavenes_dronning
novice
novice

Ble Medlem 01 Des 2007
Innlegg 7





takk for svar Smile

har tenkt på dette med evt døde slektninger , men jeg klarer ikke å relatere det til noen.
må nok prøve å finne noen uten ifra som kan hjelpe oss.
er veldig slitne alle mann her nå Sad
Vis Medlemmets Profil Finn alle stavenes_dronning Innlegg Send Privat Melding
Administrator leser ikke alle innlegg på forumet - Paranormal.no fraskriver seg alt ansvar for innholdet på forumet. Den som skriver er selv ansvarlig for det som postes. Tenk før du skriver, Klikk her for å lese om personvern
InnleggSkrevet: Søn, 20 Jan 2008 23:30:38 +0000 Svar med Sitat Endre/Slett dette Innlegget
Mysticool
senior
senior

Ble Medlem 19 Sep 2005
Innlegg 854
Bosted Lørenskog





stavenes_dronning skrev:
takk for svar Smile

har tenkt på dette med evt døde slektninger , men jeg klarer ikke å relatere det til noen.
må nok prøve å finne noen uten ifra som kan hjelpe oss.
er veldig slitne alle mann her nå Sad


Ja det skjønner jeg godt, det som måtte være der vil jo suge/tasppe dere for energi i kroppen, så det bør bli rydda opp i uroa der!

_________________
Mysticool

(Life's Magic But Normal And That's How It Should Be!)
Antall ord: 1477
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stavenes_dronning

Innlegg av stavenes_dronning »

sorry.. trodde det var forskjellige brukere inne på de forskjellige temaene.
da har jeg misforstått.
beklager :(
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Ser ut som de samme brukerne er overalt :)
Antall ord: 8
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

stavenes_dronning skrev:sorry.. trodde det var forskjellige brukere inne på de forskjellige temaene.
da har jeg misforstått.
beklager :(
Ingen ting å beklage. Skjønte du var desorientert på forumene! Men du kommer fort inn i systemet som egentlig er enkelt å orientere seg :)
Antall ord: 43
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stavenes_dronning

Innlegg av stavenes_dronning »

Ok :mozilla_oops:
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

stavenes_dronning skrev:Ok :mozilla_oops:
Går så bra så :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stavenes_dronning

Innlegg av stavenes_dronning »

:D
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links