Jeg tenkte det kunne være greit å skrive inn et innlegg her for å høre om en hendelse jeg har opplevd. Egentlig har jeg overbevist meg selv sånn passe om at det ikke var noe "uvanlig" jeg opplevde. Men men, det er jo greit å høre hva andre mener.
Det er vel omlag to uker siden jeg hadde denne opplevelsen. Jeg sov blund på formiddagen. Vet ikke om jeg hadde sovnet, eller det var like før jeg sovnet. I alle fall opplevde jeg å få skikkelig hjertebank samtidig som jeg hadde en intens opplevelse av at noen sto ved enden av senga mi. Syntes til og med jeg merket en bevegelse mot senga. Jeg lå på magen, og kunne derfor ikke se noe. Følte samtidig at jeg ikke burde snu meg. Følte liksom en liten frykt inni meg....
Nå i ettertid lurer jeg på om jeg drømte. Kanskje sov jeg. Men det føles så merkelig fordi det var så virkelig. Samtidig synes jeg det er rart at jeg etter denne opplevelsen sovnet som en stein med tanke på hjertebanken og redselen. Vanligvis blir man jo litt oppkavet og får i alle fall ikke sove når man har vært så redd.
Merkelig i alle fall... Er det noen som har en mening om det jeg har opplevd var av type åndelig karakter?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hmmmm, lurer på???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jan 2008 22:38
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Du kan ha hatt en "ubevisst" drøm - altså du kan har blunda et åar minutter kanksje, samtidig som den korte drømmen var så virkelig at du bråvåkna eller rett og slett ikke kan merke om du faktisk sov eller ikke. Har iallefall følt slikt før selv, men det var en drøm hvertfall.
Og absolutt det kan være at du følte et nærvær der du lå, at du nesten fikk en fryktlammelse der og da. Ikke godt å si!
Og absolutt det kan være at du følte et nærvær der du lå, at du nesten fikk en fryktlammelse der og da. Ikke godt å si!
Antall ord: 88
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |