Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ekkel drøm.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2007 15:37
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tinn
Ekkel drøm.
På Torsdagen opererte jeg foten, for har hatt problemer med den i et par år nå, og de siste dagene har jeg hatt store smerter, så jeg har ikke sovet ordentlig, men i natt sov jeg helt fint, bortsett fra at jeg hadde en merkelig drøm. Jeg drømte at jeg lå og skulle bli operert, men det var meg selv som opererte meg. Jeg sto å så på meg selv ligge i senga, og skulle operere meg selv liksom. Så skjedde det noe feil mens jeg holdt på, så jeg døde, og da våknet jeg. Hva kan dette være for noe?
Antall ord: 105
Selv han som er ren av hjerte og ber sine bønner med flid, kan bli ulv når gullhjelmen står i flor og det lir til fullmånetid.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Heldigvis en drømlivingdeaddoll skrev:jeg tror det kan være en... en... en drøm!!
Jeg tror nok drømmen formidler smertene og irritasjonen over det jævla beinet ditt og at du prøvde å ta handling selv, men at du ikke klarer kurere beinet selv!
Antall ord: 48
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
livingdeaddoll skrev:jeg tror det kan være en... en... en drøm!!
Eh...hehe.....nei du sier ikke det
Men spørsmålet var litt...hmm....vet ikke. Altså det finnes jo ikke noe fasit på hva det kan være, kanskje det han ovenfor sier er en mulighet....eller kanskje det var rett og slett noe du frykter kunne ha skjedd??
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
aha.. hva om at det var en tankevekker på om han selv hadde prøvd å fikse beinet sitt, noe han ikke hadde klart, så hadde det fått store konsekvenser med døden til følge?Mysticool skrev:Heldigvis en drømlivingdeaddoll skrev:jeg tror det kan være en... en... en drøm!!
Jeg tror nok drømmen formidler smertene og irritasjonen over det jævla beinet ditt og at du prøvde å ta handling selv, men at du ikke klarer kurere beinet selv!
eller et budskap om at legevitenskapen er den rette veien og ikke selvhealing?
Antall ord: 99
Hide post links |