Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBilder fra Gammle Lier Psykeriatiske

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Kim_m
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jan 2008 00:42
16

Bilder fra Gammle Lier Psykeriatiske

Innlegg av Kim_m »

Vi var 4 stykker på Lier Psyk. lørdag den 19.01.08
Vi var inne i det bygget som ligger rett ovenfor den gammle avisboden. (vi fant ikke ut hvor det ''skummle'' bygget oppi skogen var før det ble for sent på kvelden- skal tilbake dit..garanter:) kommer tilbake til hva vi opplevde der etterpå)

Merket ikke noe spesielt i det bygget vi var, bortsett fra noen smell i det vi var på vei ut igjen, så det er ikke noe spennende og fortelle herfra.. Bortsett fra noen småting som noen sataniske tegninger og dukker med avrevet hode og hender. Har bilde av dette, så jeg legger det ut:) Hadde vert fint om noen viste hva disse betytte og ga feedback på det..

Men det som er litt spennende, er når vi kom til det bygget som ligger øverst opp mot skogen, fikk vi for det første en HELT anen følelse da vi stakk hodene våre inn døren (rakk ikke mer), Fikk en meget uhyggelig følelse der, sett i betrakting til at vi ikke merket stort på det første stedet..Men uansett, det var da vi var på vei til bilen igjen, at det ble interesant. Når vi hadde kommet en 300 meter nede i veien hørte vi ett veldig høyt smell. Kunne høres ut som om noen smalt hart i en tung dør..(?)
Vi ble skremt, så vi begynte og springe litt.. Men nyskjerrighetn tok overhånd gitt.. så vi stakk opp igjen og sto utenfor litt og lyttet..ingenting.. men da vi var på vei for og gå igjen, så kom det samme smellet igjen.. Og da var vi på nøyaktig samme plass som der vi sto første gangen det smalt.
Vi gikk opp igjen for og se om det kunne skje igjen da vi snudde.. og det gjorde det..
3 ganger skjedde dette fra samme bygget. Og vi var på samme plass hver gang da det skjedde. Ble meget fornøyd over turen pga denne ''opplevelsen'' :) morro. -Skal definitivt tilbake når vi har mere tid.. I lyset:)

Kan forøvrig nevne til slutt at smellet vi hørte i begge byggene, var identiske. Og kjøkkenet var HELT identisk til det i det første bygget.. Lå tilogmed samme slepetau rett utenfor kjøkkeningangen, og tar jeg ikke feil, så ''rotet'' skummelt likt ut og..
Men vi gikk ikke lengre inn enn dette denne gangen.
Det var også 2 bygg til av samme ''standaren'' inne på området..
Undersøkes snart vil jeg tippe:)

Men som sagt, hadde vert gøy om noen hadde noe feedback på noe av dette. Spesielt på symbolene..

Ps: legg også merke til det ene bildet av komfyren.. Her lå det bakte poteter, med restene av potetene inni...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Antall ord: 474

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ikke for å klage,men mulig å gjøre bildene noe mindre?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Sol@ngelica skrev:Ikke for å klage,men mulig å gjøre bildene noe mindre?
Ja det var litt vanskeligt å se bildene
Antall ord: 20
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kim_m
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Kim_m »

Sorry størrelsen:) Gadd ikke og forandre op bildene etter at jeg hadde allerede lagt de inn og set resultatet..
Men du kan bare kopiere bildene midlertidig over til pc'n din, så får du den størrelsen du vil:)
Hvis folk her henger seg FOR mye opp i str, så får jeg forandre. Men nå er jeg trøtt:)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Kim_m skrev:Sorry størrelsen:) Gadd ikke og forandre op bildene etter at jeg hadde allerede lagt de inn og set resultatet..
Men du kan bare kopiere bildene midlertidig over til pc'n din, så får du den størrelsen du vil:)
Hvis folk her henger seg FOR mye opp i str, så får jeg forandre. Men nå er jeg trøtt:)
Det skjønner jeg :mozilla_wink: det gjør ikke noe så lenge bildet kan sees :)
Antall ord: 81
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stuthu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jan 2008 04:22
16

Innlegg av stuthu »

På det andre bildet. Bildet av dukken på sengen.
Hvis du ser helt nederst på bildet, mellom senge og kurven så ser det ut som en kattepote og øret til en katt som stikker ut fra under sengen... :mozilla_undecided:
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stuthu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jan 2008 04:22
16

Innlegg av stuthu »

På det andre bildet. Bildet av dukken på sengen.
Hvis du ser helt nederst på bildet, mellom senge og kurven så ser det ut som en kattepote og øret til en katt som stikker ut fra under sengen... :mozilla_undecided:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Gidder ikke sjekke, for svære bilder, tungvindt for oss med mobilt bredbånd.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

For store bilder! Må nok minske dem gitt
Antall ord: 8
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Lokalisering: Oslo

Re: Bilder fra Gammle Lier Psykeriatiske

Innlegg av Marie parie »

hei hei!
jo da jeg var på lier sykehus en natt i sommer med åtte venner og vi filmet hele turen. vi hadde med oss hunden til den ene kameraten min og.
vi så mye ekle greier.
vi gikk først inn i det digre bygget. vi krøp inn gjennom et knust vindu som var oljet inn/fettet inn på vinduskarmene så klærne mine ble litt ødelag.
jeg syns det var ekkelt nok der.. kjæresten min og kjæresten til venninden min syns ikke det var ekkelt i dette bygget.
jeg syns det var ekkelt nok jeg..
de andre bestemte seg for å fortsette opp til det huset du snakket om oppi skogen. det som er litt mindre.

jeg hadde ikke lyst i det heletatt å gå inn der. fikk litt frykt og angst da jeg stod utenfor.

min kjære og to andre gikk inn mens jeg og en annen venninde gikk ned til parkeringsplassen så lenge. vi hadde fått nok vi.

da jeg kom ned til parkeringsplassen ringte jeg kjæresten min for å høre hvordan det gikk der inne. da sa han at dette virkelig var ekkelt og han følte skikkelig ubehag der inne. og han ville egentlig ut derfra.

så det er flere som føler sterkt ubehag der i det huset ja.

når det kommer til den maten dere fant der så tror jeg ærlig og oppriktig at folk noen ganger er der og overnatter noen ganger. vi fant bådet pled og tepper der og mc. donalds drikkebeger og papir da vi var der.
så du skal ikke se bort i fra at noen er så sprø i hodet at de velger å overnatte på dette skumle stedet..
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Marie parie »

ja ser den kattepoten og katteørene ..rart..
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kim_m
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Kim_m »

De kattepotene la ikke vi merke til da vi var der:) Men det luktet av myyeee poo poo der, så det var sikkert en liten koloni der inne..
Ok.. jeg tar hintet. Skal forandre på bildestr snart.
Shallabais

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kim_m
Nybegynner
Nybegynner
16

Bilder i mindre størrelse

Innlegg av Kim_m »

Vet ikke om det her funker, men prøver og legge ut thumbs fra ImmageShack.. Ber med meg a:)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Marie parie skrev:hei hei!
jo da jeg var på lier sykehus en natt i sommer med åtte venner og vi filmet hele turen. vi hadde med oss hunden til den ene kameraten min og.
vi så mye ekle greier.
vi gikk først inn i det digre bygget. vi krøp inn gjennom et knust vindu som var oljet inn/fettet inn på vinduskarmene så klærne mine ble litt ødelag.
jeg syns det var ekkelt nok der.. kjæresten min og kjæresten til venninden min syns ikke det var ekkelt i dette bygget.
jeg syns det var ekkelt nok jeg..
de andre bestemte seg for å fortsette opp til det huset du snakket om oppi skogen. det som er litt mindre.

jeg hadde ikke lyst i det heletatt å gå inn der. fikk litt frykt og angst da jeg stod utenfor.

min kjære og to andre gikk inn mens jeg og en annen venninde gikk ned til parkeringsplassen så lenge. vi hadde fått nok vi.

da jeg kom ned til parkeringsplassen ringte jeg kjæresten min for å høre hvordan det gikk der inne. da sa han at dette virkelig var ekkelt og han følte skikkelig ubehag der inne. og han ville egentlig ut derfra.

så det er flere som føler sterkt ubehag der i det huset ja.

når det kommer til den maten dere fant der så tror jeg ærlig og oppriktig at folk noen ganger er der og overnatter noen ganger. vi fant bådet pled og tepper der og mc. donalds drikkebeger og papir da vi var der.
så du skal ikke se bort i fra at noen er så sprø i hodet at de velger å overnatte på dette skumle stedet..
Dro dere inn bikkja på Lier der det bare ligger glassskår og skrot den kan skade seg på???????
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Hva er de for noe på dette stedet? Noen som har sett/hørt eller oppdaget noe, eller er det rykter og "fri fantasi" og redsel for et litt skummelt sted?

Er bare litt så passe smånysgjerrig :)
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links