Det har skjedd flere rare ting jeg ikke har forklaring på.
En morgen våknet jeg med at noen strøk meg flere ganger over kinnet. Jeg lå med aniktet mot veggen, og lå med et smil om munnen i tro på at det bare var moren min som var inne hos meg. Men da jeg snudde meg, oppdaget jeg at jeg var helt alene i rommet. Dette er en del år siden.
En annen gang våknet jeg brått av følelsen av at det var noen andre i rommet, og oppdaget til min forskrekkelse at det var en jente i rommet. Jeg kunne se henne i lyset fra gatelysene utenfor som skinte inn vinduet. Hun stirret trist på meg før hun forsvant etter et par sekunder. Jeg skrudde på lyset, men det var ingen i rommet mitt. Jenta hadde ikke føtter, men hang på en måte bare i luften. Det høres veldig klisje aktig ut men det var det jeg så. Jeg har tenkt en del ganger at kanskje var jeg ikke var våknet helt ut av drømmen min, men hva vet vel jeg. For meg virket hendelsen virkelig.
En annen gang, i et nytt hus vi flyttet inn i, var jeg nedi kjelleren. Jeg var inne på gjesterommet for å re opp en seng for et kommende besøk, og da jeg gikk ut av rommet ble jeg stiv av sjokk, foran meg var en skikkelse, mye lavere enn meg, men så fortsatt ikke ut som et barn. Skikkelsen var rett foran meg og bare gikk gjennom meg. Jeg kunne ikke se den helt klart, den var på en måte som luft, uforklarlig. Den kikket ikke på meg, den bare gikk som om jeg ikke var der.
Flere ganger i samme kjelleren har jeg hørt gjester som har sagt de har sett en person kledd i hvitt. Enten de har sett personen stå bak dem i speilet, i døråpningen til vaskerommet eller andre steder. Jeg har selv sett personen flere ganger, men føler meg ikke truet, jeg må heller noenganger uforklarlig smile når jeg går ned i kjelleren, ettersom jeg føler at noe smiler til meg. Det har også flere ganger skjedd at ting har blitt flyttet på, og det blir hørt fottrinn i trappene, og tasting fra tastaturet til datan selv om ingen sitter der.
Noen få ganger har jeg følt meg truet når jeg har vært nedi kjelleren også. Jeg har fått følelsen av at jeg bare må komme meg så fort som mulig vekk derfra, og når jeg går opp trappen føles det som om noen puster meg i nakken.' En gang da jeg hadde lagt fra meg hårføneren, gikk jeg opp for å hente et strikk. Da jeg kom ned igjen lå hårføneren slengt helt på andre siden av rommet på gulvet, hvor den umulig kunne havnet hvis den hadde datt ned fra der jeg la den. Det var ingen andre hjemme den dagen. En gang da jeg skulle sove, våknet jeg tungpustet med følelsen av at noen satt oppå meg. Følelsen av hender rundt halsen min gjorde det enda vondere å puste, og jeg fikk panikk. Jeg skrudde på lyset og følelsen forsvant.
Jeg vet ikke om dette bare er innbilning, eller om det faktisk er noen som går noen igjen i huset vårt. Men ettersom flere forskjellige sier de har sett det samme, virker det litt merkelig for meg at flere forklarer personen de ser helt likt, en ung mann kledd i hvitt. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg noen ganger får den utrolig ekle følelsen når jeg er i kjelleren, mens andre ganger er den god. Kanskje fantasien min spiller meg et puss, men som regel når det skjer er tankene mine helt andre plasser enn på spøkelser, så det er ikke redsel som driver det.
Hva vil de? :/
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva vil de?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jan 2008 23:07
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Ikke sikkert de vil noe, men du kan jo prøve å spørre
"ut i luften" kanskje får du et svar.
"ut i luften" kanskje får du et svar.
Antall ord: 22