Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBilder fra Stenberg Gård den 6.10.2007

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
CheapSheep - sluttet

Innlegg av CheapSheep - sluttet »

Merksnodige bilder o_O...

Var det noe annet merkelig der eller? x]
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Det er jo bare litt tåke some er bitt lyst opp av blitzen
Antall ord: 14
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agev
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2007 10:57
16

Innlegg av Agev »

Hei alle sammen
Har sett på bildene, takk for at de ble lagt ut og delt med oss...
Hva vi ser, ikke ser eller ønsker å se er vel forskjellig fra person til person...
Jeg ser mye, men det er ikke nødvendigvis husene eller de konkrete tingene som interesserer meg... det er plassen som fanger min oppmerksomhet
Hvorfor, jo fordi den forteller en historie om en annen tid...
Til dere alle, åpne bildene igjen... se på dem en gang til, bilde for bilde
eksempel: åpne og se på første bilde, se huset, vinduene, gressplena... så lukker dere øynene og ser for dere bildet dere så med øynene åpne, da ser dere kanskje flere detaljer for deres indre blikk... åpne så øynene og se på bildet enda en gang, ser dere noen forskjell?

Agev :)
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
~Lille Engel~
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2007 18:43
16
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av ~Lille Engel~ »

Nå er jeg veldig fersk her, men vis dere syns bildene var så fryktelig teite så trenger dere ikke svare da vel? :mozilla_undecided:

Jeg personelig syns bilde nr 39 var absolutt ekklest.. Det ser ikke ut som røyt der, men en "skikkelise"

Jeg røyker selv og har aldri klart og blåse sånn røyk iallefall :D

Syns det er kjempebra at du legger ut bilder! Fasinerene og studere de :)
Antall ord: 71
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PsychoLynx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2007 11:14
16
Lokalisering: Toten

Innlegg av PsychoLynx »

Nå drar jeg opp en "gammel" tråd her... Men var på Stenberg (igjen) forrige søndag, og dere kan jo se om dere ser noe skummelt på disse bildene da...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

HER derimot har jeg vel fått beviset for at det spøker eller? Bruker tilogmed selvutløser på kamera, og da dukket denne skikkelsen opp foran oss på bildene! :mozilla_surprised:
Bilde

Forøvrig kan dere jo se om dere ser noe HER også... Dere får bare overse hunden på bildene.. Jeg er mest på Stenberg for å ta bilder av henne, evnt at fine bygg og natur :mozilla_tongue:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Altså, nå har jeg vært så mye på Stenberg, både på dagtid og natterstid uten å se noe skummelt. Så enten så er ikke jeg mottakelig for den slags, eller så er det bare juks og fanteri alt sammen. :mozilla_innocent:
Ikke engang oppå gravene klokka 12 om natta så hverken så eller hørte vi noe skummelt..
Men, tror man på Orbs i bilder og VIL se noe, så finner man alltids noe da :mozilla_wink:
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Hmm...pussig. Fikk litt ekkel følse, men det er min egen fantasi.
Nummer 055 minner meg om bilder jeg selv har tatt i halvfylla med en røyk i hånda...
Antall ord: 32
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

PsychoLynx skrev:Nå drar jeg opp en "gammel" tråd her... Men var på Stenberg (igjen) forrige søndag, og dere kan jo se om dere ser noe skummelt på disse bildene da...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

HER derimot har jeg vel fått beviset for at det spøker eller? Bruker tilogmed selvutløser på kamera, og da dukket denne skikkelsen opp foran oss på bildene! :mozilla_surprised:
Bilde

Forøvrig kan dere jo se om dere ser noe HER også... Dere får bare overse hunden på bildene.. Jeg er mest på Stenberg for å ta bilder av henne, evnt at fine bygg og natur :mozilla_tongue:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Altså, nå har jeg vært så mye på Stenberg, både på dagtid og natterstid uten å se noe skummelt. Så enten så er ikke jeg mottakelig for den slags, eller så er det bare juks og fanteri alt sammen. :mozilla_innocent:
Ikke engang oppå gravene klokka 12 om natta så hverken så eller hørte vi noe skummelt..
Men, tror man på Orbs i bilder og VIL se noe, så finner man alltids noe da :mozilla_wink:
Jeg vil nå bare si at de tre øverste bildene var nydelige!
Antall ord: 189
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

PsychoLynx skrev: Ikke engang oppå gravene klokka 12 om natta så hverken så eller hørte vi noe skummelt..
Jeg må bare si at akkurat dette med spøkelser på gravsteder er litt oppskrytt.. her ligger bare kroppen til den avdøde - sjelen har forlatt den for lengst og det er derfor lite sannsynlig at åndene skulle henge rundt ved kroppen sin og "gå igjen" på gravstedet. ;) Imidlertid kan sjelen være knyttet til en spesiell plass, f.eks. et rom i et hus eller lignende, og da er det naturlig at ånden går igjen her. Og det at du ikke opplever noe kan ha flere grunner, men se f.eks. på reaksjonsmønsteret til hunden din, den vil jo oppdage ting lettere,ettersom alle dyr har en forsterket sjette sans og en åpning mot åndeverden..
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PsychoLynx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2007 11:14
16
Lokalisering: Toten

Innlegg av PsychoLynx »

dannys skrev:
PsychoLynx skrev: Ikke engang oppå gravene klokka 12 om natta så hverken så eller hørte vi noe skummelt..
Jeg må bare si at akkurat dette med spøkelser på gravsteder er litt oppskrytt.. her ligger bare kroppen til den avdøde - sjelen har forlatt den for lengst og det er derfor lite sannsynlig at åndene skulle henge rundt ved kroppen sin og "gå igjen" på gravstedet. ;) Imidlertid kan sjelen være knyttet til en spesiell plass, f.eks. et rom i et hus eller lignende, og da er det naturlig at ånden går igjen her. Og det at du ikke opplever noe kan ha flere grunner, men se f.eks. på reaksjonsmønsteret til hunden din, den vil jo oppdage ting lettere,ettersom alle dyr har en forsterket sjette sans og en åpning mot åndeverden..

Yapp, og nå har jeg gått noen turer over der både med denne hunden og den forrige, og ingen har reagert på noe som jeg kan se iallefall.

Eneste er at jeg syns dette bildet her har gjort noe med bikkja.. Men det kan like gjerne være at jeg ba henne BLIIIIII og stakk et kamera i fjeset hennes liksom. ;)

Bilde
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Så livløseøyne da.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ja__9
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jan 2008 22:39
16

Innlegg av ja__9 »

Jeg har funnet rare ting på bildene.

Bilde 10 av 19 nederste vinduet ved siden av treet, der kan jeg tydelig se en mann med rutete skjorte og hvit bart!!! zoom inn så bør dere se det!
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kylika
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2007 17:55
17
Lokalisering: Bor omtrent der jeg bor=)

Inne i huset:S

Innlegg av kylika »

Jeg var på stenberg her om dagen på en omvisning, når jeg var i første etasjen nede i gangen skjedde det noe rart, døren til rommet der tjeneste jentene sov åpnet seg helt plustlesig da vi skulle gå inn, uten at noen gjorde noe! :mozilla_surprised: Fikk frysninger med en gang det skjedde. Jeg ville bare ut fra huset etter det :mozilla_cry: Det rommet er til venstre for det store treet siden av inngangen på bildene.
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
martheel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2008 13:24
16

Re: Bilder fra Stenberg Gård den 6.10.2007

Innlegg av martheel »

På bilde to, vis du zomer en gang og ser i det høyre gjørne ser jeg noe !
Ser ut som to øyer som er sinte, veit ikke om dere ser det, men jeg ser de tydelig..
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kenn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Des 2008 16:22
15
Lokalisering: Hedmark
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Kenn »

Var på stenberg i natt med tre venner, bildet med skikkelsen i tåke skaper tanker, jeg tror ikke det bildet er manipulert, vil tro bildet er rimelig ekte, men meg om det.
Folk får tro og tenke det dem selv vil:)
Men min/våres opplevelse av stenberg i natt, så er nok ikke det bildet uekte, jeg vil tro det er ekte.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Bildene som har røyk = Bilder med tåke

Gadd ikke å se igjennom alle bildene, det var så tungvindt å holde på å bla... Hadde vært mye enklere om du hadde postet alle bildene her på forumet... (Min mening)

Edit: Så ikke at topicen var så gammel!
Sist redigert av TheTech på 29 Jul 2009 07:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links