Drømmer, NDO & ut av kroppenSyyk drøm ;s

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

daskleinesvanse
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mai 2006 14:50
18

Syyk drøm ;s

Innlegg av daskleinesvanse »

Jeg gikk å la meg klokka 23 eller noe , å etterhvert sovna jeg . da drømte jeg at jeg gikk å la meg , å at jeg drømte . Så i ''den andre drømmen'' drømte jeg at jeg var i et hvitt hus ,, alt var hvitt liksom . Så så jeg en fyr som jeg antakeligvis kjente siden vi snakka med hverandre som kompiser , men jeg kjente han egentlig ikke ;S Så plutselig gikk vi i en lang gang , å noe skrek bak oss . vi gadd ikke se , for vi viste det var skummelt som faen. Istedenfor løp vi forover å så oss ikke tilbake . vi løp lenge å plutselig sto det et speil ut av veggen på den sida jeg løp på . jeg løp mot speilet å så meg selv å det bak oss ( Husker ikke hva det var ) Jeg løp mot det å holdt albuen ved ansiktet å hodet litt ned , for jeg viste jeg skulle kræsje. Da sa ''Kompisen min '' Løp i speilet, da kommer du vekk til det orginale. Ikke bry deg om jeg , jeg skal komme meg vekk. Han løp forbi speiliet å jeg løp inn i det . Det knuste å jeg kom i et hvitt rom i noen sekunder .. Så bråvåkna jeg , klokka på mobilen var åtte .

Noen som vet hva den kan bety eller ? :p
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Antall ord: 4
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Snodig sak. Speil er jeg redd betyr negativt, men man må sette det i sammenheng med resten av drømmen. Folk man drømmer om er bare "fyllmasse" stort sett, det kommer an på hva du husker best.

For å si det rett ut, har ikke peil - men har du hatt en dårlig episode etter drømmen?
Antall ord: 57
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Har litt sånn rare drømmer jeg, jeg opplever veldig mye på kort tid!
Feks drømte at jeg var i Amsterdam på en sånn svær fest som er om sommeren, noe med black and hvite heter de.
Jeg var der og festa og hadde det kuult plutselig befinner jeg meg på ei hytte på fjellet med fullt med døde narkomane som lå spredd utover hytte området der, noen der var det fortsatt liv i å det var viktig å ikke slippe disse inn i hytta pga smitte.
Det var rett og slett et mareritt, med zombie lignende vesner som traska rundt hytta og ville inn.
Nå har jeg faktisk vært på dette drømme forumet men finner ingen ting som samsvarer med drømmen min.

Men føler da absolut ikke at jeg er syk i hodet fordi jeg drømmer noe sånt da.

Hadde mye værre drømmer når jeg var mindre!
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Sol@ngelica skrev:Har litt sånn rare drømmer jeg, jeg opplever veldig mye på kort tid!
Feks drømte at jeg var i Amsterdam på en sånn svær fest som er om sommeren, noe med black and hvite heter de.
Jeg var der og festa og hadde det kuult plutselig befinner jeg meg på ei hytte på fjellet med fullt med døde narkomane som lå spredd utover hytte området der, noen der var det fortsatt liv i å det var viktig å ikke slippe disse inn i hytta pga smitte.
Det var rett og slett et mareritt, med zombie lignende vesner som traska rundt hytta og ville inn.
Nå har jeg faktisk vært på dette drømme forumet men finner ingen ting som samsvarer med drømmen min.

*Latter*
Zzzzzzzzzzorry for at jeg ler, men den var ganske underholdene den drømmen:)
Du er absolutt ikke syk.

Tid eksisterer ikke på drømmenivå, derfor kan vi være på mange forskjellie steder samtidig. Det er omtrent som når man bruker begge hjernehalvdelene og er nærmere åndeverden enn normalt.
Antall ord: 216
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Brenda skrev:
Sol@ngelica skrev:Har litt sånn rare drømmer jeg, jeg opplever veldig mye på kort tid!

*Latter*
Zzzzzzzzzzorry for at jeg ler, men den var ganske underholdene den drømmen:)
Du er absolutt ikke syk.

Tid eksisterer ikke på drømmenivå, derfor kan vi være på mange forskjellie steder samtidig. Det er omtrent som når man bruker begge hjernehalvdelene og er nærmere åndeverden enn normalt.
Ja, fordi det gikk ikke mer enn 8-10 minutter før jeg våkna, husker det fordi jeg sovna med mobilen i hånda, og hver gang jeg har sånn litt rare drømmer er etter at jeg ikke har sovet så mye.
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Ja det er rart med det det, jeg er også sånn. Dømmer helt sinnsykt om jeg sover i korte perioder. Jeg har det med å drømme omtrent før jeg sovner. Det mest morsomme er om jeg halvsovner på soffan, jeg vifter med armer og bein, prater, skvetter til og skremmer hele hurven her hjemme da det skjer. (Jeg er veldig til å tegne og forklare og det er jeg visst når jeg sover også)
Antall ord: 77
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 03:08
18
I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)

Innlegg av Liis »

Kul drøm da!
Det fasinerer meg det å drømme om mennesker man aldri har sett... Å møte mennesker man liksom kjenner i drømmen, men som man vet du aldri har kjent i våken tilstand..
Det gjør jeg ofte..

Noen som har noen tanker/teorier rundt dette?
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Ja, da kommer jeg inn på en annen sjuk drøm som jeg ikke går idetaljer om, men hu jenta jeg møtte i den drømmen var grotesk stygg og fæl, hun så ut som en mann som hadde gjort seg om til ei dame, og et par mnd seinere møtte jeg denne dame/mannen på bussen, ekkelt jah.
Jeg vet fortsatt ikke åssen kjønn det var!
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Sol@ngelica skrev:Ja, da kommer jeg inn på en annen sjuk drøm som jeg ikke går idetaljer om, men hu jenta jeg møtte i den drømmen var grotesk stygg og fæl, hun så ut som en mann som hadde gjort seg om til ei dame, og et par mnd seinere møtte jeg denne dame/mannen på bussen, ekkelt jah.
Great garlic girls på turne............. :mozilla_laughing:
Antall ord: 82
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Brenda skrev:
Sol@ngelica skrev:Ja, da kommer jeg inn på en annen sjuk drøm som jeg ikke går idetaljer om, men hu jenta jeg møtte i den drømmen var grotesk stygg og fæl, hun så ut som en mann som hadde gjort seg om til ei dame, og et par mnd seinere møtte jeg denne dame/mannen på bussen, ekkelt jah.
Ho ho ho, enda værre!
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Sol@ngelica skrev:
Brenda skrev:
Ho ho ho, enda værre!
Kan det bli værre??
Antall ord: 98
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Brenda skrev:
Sol@ngelica skrev:
Brenda skrev:
Ho ho ho, enda værre!
Kan det bli værre??
Uff ja, dessverre, "GRØSS"
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Sol@ngelica skrev:
Brenda skrev:
Sol@ngelica skrev:
Brenda skrev:
Ho ho ho, enda værre!
Kan det bli værre??
Uff ja, dessverre, "GRØSS"
Fortell.........
Antall ord: 109
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Nei, den var for syk til å gjennfortelles, da havner jeg på Dikemark!
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links