Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan komme i kontakt med hjelperne sine?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Hehe, kan vel tappes for endel krefter da ja :) Tror hun bare har lukkede sirkler, men kan undersøke saken........takk for info og for spennende lesing :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Brenda skrev:Hehe, kan vel tappes for endel krefter da ja :) Tror hun bare har lukkede sirkler, men kan undersøke saken........takk for info og for spennende lesing :)
Hun har ikke lukkede sirkler, så bare ta kontakt!! 300,- pr. kveld!! Tone har vært en av mine lærere i fjor, så dette vet jeg!! Tirsdag er for nybegynnere...
Antall ord: 60
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Amfelia skrev:
Brenda skrev:Hehe, kan vel tappes for endel krefter da ja :) Tror hun bare har lukkede sirkler, men kan undersøke saken........takk for info og for spennende lesing :)
Hun har ikke lukkede sirkler, så bare ta kontakt!! 300,- pr. kveld!! Tone har vært en av mine lærere i fjor, så dette vet jeg!! Tirsdag er for nybegynnere...
Kjempebra!!! Tusen takk, da tar jeg kontakt med henne :):):)
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Hvordan komme i kontakt med hjelperne sine?

Innlegg av puma/f »

Sol85 skrev:Hei.

Jeg ønsker å komme i kontakt med hjelperne mine. Vet noen av dere hvordan jeg kan klare det?
gjør det enkelt, tøm hodet for tanker og spørr pent og høflig....

kan være lurt og spørre høflig for som min hjelper sier ; I'm your guardian not your right hand man or butler.... ;)


Puma/f
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Du kan få kontakt med en av hjelperene dine hved å konsentrere deg og prøve å få kontakt via tanker kan funke. Jeg tror også at vi faktisk kan se hjelperene dine i tankene dine også. Klart du kan se for deg hvordan hjelperen din ser ut,men vis du virkelig vil se den i tankene dine så kan du sikkert på den om det. Men klart du kan også snakke med personeligt vis du kaller på den.

Lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 81
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Brenda skrev:Det er lov å tru hva man vil og det er KJEMPEFINT!! :) Ingen skal prakke på andre trua si heller........men..... Så lenge du er født - og det er du jo etter det jeg skjønner - (du er vertfall lenge oppe om natta :mozilla_cool: ) så har du hjelpere. En eller fere er du født med og som har vært med deg hele livet. Andre kommer til ettersom du har behov for dem. De har alle sine "intelligenser" og meninger for deg. Du kan også miste noen uderveis, etterhvert som du har oppnådd målene dine og ikke trenger dem lengre. Ganske snodig du.........:)
Klarer ikke å svelge den jeg :D Jeg er født en måned for sent faktisk og måtte bli kura ut, var ikke no hjelp å få da hvertfall :mozilla_tongue:
Jeg har alltid vært alene selv om livet har vært ufattelig hardt, og jeg har alltid brukt mine egne tanker og følelser som verktøy for å komme meg videre. Jeg har valgt å ta styringa selv og være selvstendig (drivkraften min det), så hvis de liker å bli brukt og å få hjelpe til så har de nok snudd meg ryggen for lenge siden
:D
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Det helt klart at det kan føles sånn i perioder i livet. Man finner søren ikke trøst eller støtte noe sted. Men er man vant til klare seg selv og finne styrke i egen handling og følelser så er vel det greit? Det er ikke sikkert du har vært alene selvom det virker sånn.... kan hende ting hadde vært ennå værre om du tenker etter.......
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Brenda skrev:Det helt klart at det kan føles sånn i perioder i livet. Man finner søren ikke trøst eller støtte noe sted. Men er man vant til klare seg selv og finne styrke i egen handling og følelser så er vel det greit? Det er ikke sikkert du har vært alene selvom det virker sånn.... kan hende ting hadde vært ennå værre om du tenker etter.......
For meg er det helt greit. Og selvsagt kunne det vært verre, slik er det jo alltid :mozilla_wink:
Jeg er kommet til det stadiet at jeg er takknemlig for det vonde jeg har erfart i løpet av mitt liv, jeg ville ikke vært her jeg er uten :D
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Nettopp Diff, det er i motgang man blir sterk og det du ikke dør av blir du sterkere av etc.......det virker vertfall sånn.

Det er kanskje greit vi ikke vet hvor ille det kanskje kunne vært :) Vi får være glade for det vi har.....jeg er vertfall veldig glad fo at det er helg i morra.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Brenda skrev:Som det er nevnt her, så er det bare å snakke med dem å spørre dem om råd og hjelp, det er derfor de er der og de liker å bli brukt. De viser seg meget sjelden, det er om du er klar for å se, det er de færreste av oss. Om de har en person stående forran deg med hvit bakgrunn, kan du stå noen meter fra og defokusere/"sjele" blikket ditt på personen. Da vil du mest sannsynlig se en skygge/omriss. Det er som regel hovedguiden (skyttsengelen) til denne personen. Det kan ta litt tid og tolmodighet er stikkord.

Selv kjenner jeg en frysning på ryggen når jeg ber om hjelp, da vet jeg at jeg har de med og jeg er hørt. Men husk at du aldri får hjelp om du ber om rette lottotall eller masse penger. Husk at din egen magefølse og intuisjon er ditt eget klarsyn og stol på det!
Dette du skriver om skygger\omriss....
Du blander ikke aura og skytsengler her....? Dette er nemlig en fin måte å se auraen på!
Har aldri hørt at man kunne se hjelperne til andre på denne måten, men derimot jobbet vi på den måten når det gjaldt å se aura, og det funket fint.
Antall ord: 220
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Jeg vet på mangen måter hvor ille det kunne vært, for det opplever jeg og føler jeg på i drømme. Det blir en erfaring det også som styrker meg i hverdagen.
Helg ja.. Juhuu :D
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Kimbara skrev:
Brenda skrev:Det er lov å tru hva man vil og det er KJEMPEFINT!! :) Ingen skal prakke på andre trua si heller........men..... Så lenge du er født - og det er du jo etter det jeg skjønner - (du er vertfall lenge oppe om natta :mozilla_cool: ) så har du hjelpere. En eller fere er du født med og som har vært med deg hele livet. Andre kommer til ettersom du har behov for dem. De har alle sine "intelligenser" og meninger for deg. Du kan også miste noen uderveis, etterhvert som du har oppnådd målene dine og ikke trenger dem lengre. Ganske snodig du.........:)
Du driver da vitterlig å prakker på troen din her du.

Ikke for å trekke noen andre paraleller mellom "hjelpere" og religion, men du gjør akkurat som veldig mange kristne jeg har diskutert med; de gir inntrykk av å være så åpne og respektfulle for at andre ikke tror, men så legger de på et "men...". Rimelig freidig spør du meg.
Hva i svarte snakker DU om? Jeg sier det er lov å tro hva man vil og ingen sprakke på noen noe............er det å prakke på? Herregud så patetisk du er!! Er det mulig å få litt fred fra deg??
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Amfelia skrev:
Brenda skrev:Som det er nevnt her, så er det bare å snakke med dem å spørre dem om råd og hjelp, det er derfor de er der og de liker å bli brukt. De viser seg meget sjelden, det er om du er klar for å se, det er de færreste av oss. Om de har en person stående forran deg med hvit bakgrunn, kan du stå noen meter fra og defokusere/"sjele" blikket ditt på personen. Da vil du mest sannsynlig se en skygge/omriss. Det er som regel hovedguiden (skyttsengelen) til denne personen. Det kan ta litt tid og tolmodighet er stikkord.

Selv kjenner jeg en frysning på ryggen når jeg ber om hjelp, da vet jeg at jeg har de med og jeg er hørt. Men husk at du aldri får hjelp om du ber om rette lottotall eller masse penger. Husk at din egen magefølse og intuisjon er ditt eget klarsyn og stol på det!
Dette du skriver om skygger\omriss....
Du blander ikke aura og skytsengler her....? Dette er nemlig en fin måte å se auraen på!
Har aldri hørt at man kunne se hjelperne til andre på denne måten, men derimot jobbet vi på den måten når det gjaldt å se aura, og det funket fint.
Aura og skyttsengler er to forskjellige ting da! Til og med jeg vet det :)
Jeg vet ikke hvordan du ser dem best - om du har sett dem, men jeg vet hva jeg har sett. Det er lettere å se skygger/omriss (av guiden) mot en hvit bakgrunn. Og det er helt rett, man bruker det også når man skal se auraer.....
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links