Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDen fantastiske engelen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Den fantastiske engelen

Innlegg av kevenandre »

Det var en litt urolig kveld da jeg og miner søsken la oss ned for å sove. Vi kunne høre at mamma og pappa kranglet, nå bor jeg ikke hos de lenger, heldigvis. Men i hværtfall, vi begynte å be til Gud.
Og vi sang noen lovsanger som vi husket. Da ble det stille, og med ett kunne vi se en rund hvit kule som sto midt i blandt oss. Lyset fra den var så sterkt, at jeg måtte legge hodet under puta, selv der så jeg den. Gardinene løftet seg også og så var det roligt, og huset ble fyllt med en fred som liksom aldrig hadde vert der før. Jeg har 5 søsken som kan fortelle akkurat det samme.

Hilsen Keven Andre 15 år
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Det var nok en høyere makt som ikke ville at dere skulle lide mer.......de trår til når nok er nok.....
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

Brenda skrev:Det var nok en høyere makt som ikke ville at dere skulle lide mer.......de trår til når nok er nok.....
Ja og det er jeg helt enig med deg i.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Det kan være at det var hjelperen din som viste deg i en av formene sine. En hjelper skal jo hjelpe deg gjennom tunge stunder.
Antall ord: 26
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links