Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg møter ambulanser overalt...er det et tegn?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

dannys

Jeg møter ambulanser overalt...er det et tegn?

Innlegg av dannys »

Jeg må bare fortelle om noe som skjedde en dag i september i fjor. Jeg møtte hele 13 ambulanser i løpet av en kjøretur! Alle ambulansene passerte i motsatt kjørefelt, i normal fart og uten blålys. Til og med i et lite boligområde kom det en ambulanse forbi, den passerte sakte mens de som satt i ambulansen stirret på meg.

Helga etter skjedde det en alvorlig ulykke..hvor selvfølgelig en ambulanse var involvert. Det var ikke jeg som ble kjørt avgårde, men likevel... det var jeg som fikk varselet. Det var også jeg som ringte etter ambulanse i forb.med denne ulykken. Til de som lurer: Det var ingen bilulykke.... men ønsker ikke å gå mer inn på det.

Men dere....det rare er at jeg nå opplever akkurat det samme....- nesten hver eneste kjøretur passerer det en ambulanse - i motsatt kjørefelt. Alltid i motsatt. På samme vis; normal fart, og uten blålys. En dag for et par uker siden så jeg 5 ambulanser på under 10 minutter på samme kjøretur....(!)

Det er veldig slitsomt å gå og tenke på dette...jeg blir både forundret og engstelig. Spørsmålet er; kan dette bety noe annet enn ulykke? Kan en ambulanse "symbolisere" noe annet? Er det noen som har noen tips/tanker rundt dette,eller har opplevd noe lignende?
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Og her svarer en som studerer ambulansefaget og er i hjelpekorpset i rødekors :mozilla_surprised:

(meg, og du skulle lure på hvem jeg mener)
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Ikke tenk på dette kjære deg, om du bor i en mellomstor by så er det ganske normalt å møte ambulanser. Jeg bor rett ved en "hovedvei" i en rimelig stor by og jeg hører sirener eller ser Ambulanser mange ganger hver dag. Beklageligvis, det forbinnes jo med elendighet.... :mozilla_cry: Men jeg er enig, 13 stykk på en dag var da voldsomt!! Men vær heller glad for at de ikke har stor fart og blålys, de har sikkert bare kjøpt pølse på hjørnet.....
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Opplæring er vel ikke helt usansynlig at skjer
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Vomit skrev:Og her svarer en som studerer ambulansefaget og er i hjelpekorpset i rødekors :mozilla_surprised:

(meg, og du skulle lure på hvem jeg mener)
Er dere ofte ute og farter med ambulansene? Ville tro at de stod stille en del jeg..når de ikke var i utrykning mener jeg..hm
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Det er jo litt pussig da, at jeg nå treffer på disse fordømte gule bilene hver eneste dag,flere ganger om dagen, og at det aldri har skjedd før ? Hvis det er så vanlig å møte på dem mener jeg... da burde jeg jo ha registrert det for lenge siden ?

Jeg lar meg ikke skremme av det,men det er nok neppe tilfeldigheter.....
Sist redigert av dannys på 16 Jan 2008 23:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Det er andre oppgaver enn å bare rykke ut til ulykker.
Man kan frakte diverse ting, som organer fra et sykehus til et annet (organdonasjon).
Også er det å frakte mennesker fra sykehjem og sykehus til diverse steder.

Og kanskje som skeptikern sa, en øvelse kunne ha funnet sted på en plass :)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Vomit skrev:Det er andre oppgaver enn å bare rykke ut til ulykker.
Man kan frakte diverse ting, som organer fra et sykehus til et annet (organdonasjon).
Også er det å frakte mennesker fra sykehjem og sykehus til diverse steder.

Og kanskje som skeptikern sa, en øvelse kunne ha funnet sted på en plass :)
Helt klart, men hvem vet..kan godt hende dette bare er hypoteser for å "avlede" tanken om at det kan være et tegn... alt har jo også en naturlig forklaring ;)

Det jeg mener er at hvis det nå er meningen at jeg skal oppfatte dette som et tegn, så vil det jo naturligvis bli "tilrettelagt" for at jeg møter på disse bilene hele tiden,selv om det i seg selv finns en naturlig forklaring på at de er der...
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Blir jo litt verre å registrere ambulanser som kjører i samme retning da, hvis de ikke kjører så og si rett fremfor.. Kanskje det er forklaringen på at de du registrerer alltid kjører i motsatt retning :D
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: Jeg møter ambulanser overalt...er det et tegn?

Innlegg av Ananas »

dannys skrev:...Det er veldig slitsomt å gå og tenke på dette...jeg blir både forundret og engstelig. Spørsmålet er; kan dette bety noe annet enn ulykke? Kan en ambulanse "symbolisere" noe annet? Er det noen som har noen tips/tanker rundt dette,eller har opplevd noe lignende?
Kan også tenke "Så fint, da er det sikkert noen som får hjelp :) "
Antall ord: 64
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Avera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 30 Jan 2008 13:14
16

Innlegg av Avera »

Kanskje du legger litt for mye i det siden det er ambulanse, som man fobinder med ulykke, sykdom og død. Hva hadde du tenkt hvis det var politiet?

Er veldig ny her, så jeg vet ikke så mye om deg. Har du opplevd "unormale" ting før?
Antall ord: 48
.........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links