Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderho ho! helt sprøtt!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Marie parie »

jan_m skrev:hmmm det er ikke en søster el en anen veninde som har "tyv" lånt di genserne? skjer rett somm det er oss meg og tja jeg vet jo vem det er når jeg konfronterer henne med det.... hihihi "det var kaldt" den er nyvaska da, :D
nei det var nok ingen tyvlåning av gensere her. min venninde bor aleine og ingen har mulighet til å låse seg inn i leiligheten henne da det kun er hun som har nøkkel til leiligheten. så at noen skulle ha låst seg inn i løpet av den halvtimen vi var ute i butikken er umulig. men flott at noen skeptikere prøver å finne en naturlig forklaring på dette rare fenomenet.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Marie parie skrev:men flott at noen skeptikere prøver å finne en naturlig forklaring på dette rare fenomenet.
Sarkasme?
Antall ord: 19
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

Metodisten skrev:Tja,
jeg vet ikke annet og si enn att dette er ganske vanlig i rapporterte saker der det "spøker".
Ting som forsvinner for så og dukke opp igjen.
Ting som ryddes til en annen plass. Jeg har hørt det før mange ganger så orginalt som påstand er det ikke.
ja herr Metodist.
selvfølgelig har vi alle oppleved at ting forsvinner for så å dukke opp igjen.
men saken er det at min kjære venninde ikke hadde sett de to genserne på tre uker da de plutselig dukket opp fra intet i hennes nyryddede skap fullstendig sammenkrøllet og vrengt i midterste hylle. de lå heeelt fremme ved kanten av hylla oppå alt det som var nybrettet.. veldig veldig veldig spesielt.
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

un0rmal skrev:
Marie parie skrev:men flott at noen skeptikere prøver å finne en naturlig forklaring på dette rare fenomenet.
Sarkasme?
nei nei.. kunne kanskje høres litt sarkastisk ut ja.. men mente virkelig at det er bra at noen prøver å finne en naturlig forklaring på det som skjedde. jeg er personlig alt for lite skepisk når episoder der det er vanskelig å finne en naturlig forklaring, oppstår.. jeg burde kanskje bli litt mer skeptisk..
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Marie parie skrev:
un0rmal skrev:
Sarkasme?
nei nei.. kunne kanskje høres litt sarkastisk ut ja.. men mente virkelig at det er bra at noen prøver å finne en naturlig forklaring på det som skjedde. jeg er personlig alt for lite skepisk når episoder der det er vanskelig å finne en naturlig forklaring, oppstår.. jeg burde kanskje bli litt mer skeptisk..
Hehe, okei. Det er ikke alltid like lett å vite om ting er ment sarkastisk eller ikke, spesielt om man ikke kjenner personen ;p
Antall ord: 103
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

Marie parie skrev:
H skrev:ønsker bildet av gitt bakoversveis for bevis.
og forresten en ting.. jeg er ganske ny her og skjønner ikke helt hva de stjerne betyr.. jeg er Novice med en stjerne og du er Expert med mange stjerner.. får du fler stjerner jo fler år du er medlem på paranormal? hva betyr det stjerne greiene? er du Expert av noe slag innen det paranormale? jeg skjønner ikke, skjønner ikke, skjønner ikke.. men du skjønner sikkert. du er jo tross alt expert!!
du får stjerner jo flere innleg du legger inn
Antall ord: 101
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links