Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderho ho! helt sprøtt!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

ho ho! helt sprøtt!

Innlegg av Marie parie »

Hei igjen.
jeg var en tur hos venninden min som bor på Majorstuen på onsdagen som var.
hun hadde akkurat ryddet ALT av klær ut av skapet sitt og brettet det pent og pyntlig tilbake i hyllene sine. Da jeg kom ba hun meg ta en titt i det nyrydda skapet. jeg åpnet skapet og alt lå i tellekanter! skikkelig fint var det. så tok vi oss en tur i butikken for å hanle mat. da vi kom tilbake skulle venninden min inn i skapet igjen for å legge på plass en bukse. da hun åpnet skapdøra fikk hun litt sjokk fordi to gensere hun ikke har sett på tre uker lå plutselig vrengt og sammenkrøllet i en klump i den miderste skaphylla. hun spurte meg om det var jeg som hadde tulla med henne og krølla de to genserne. men det hadde jeg ikke. hun fikk helt bakoversveis og skjønte ikke noe..det gjorde ikke jeg heller.
"Det er sikkert noen som prøver å gjøre deg oppmerksom på at de er her i lieiligheten din. Å krølle to gensere du ikke har sett på tre uker rett etter at du har rydda i hele skapet ditt er en genial måte fra åndenes verden å fange din oppmerksomhet på" sa jeg til henne.
hun tvilte en stund og trodde fortsatt det var jeg som hadde tulla med henne.
Hun har aldri opplevd noe sånt før.

Det hører til historien at Moren hennes døde i slutten av oktober 2007.

moren til en i klassen hennes sier også at det kanskje er moren hennes som er på besøk en tur..
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

ønsker bildet av gitt bakoversveis for bevis.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

H skrev:ønsker bildet av gitt bakoversveis for bevis.
he he! festlig du..
men dette er helt sant! er det ikke litt sprøtt da syns du?? jeg fikk hvertfall litt ceeps når det skjedde
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

og forresten en ting.. jeg er ganske ny her og skjønner ikke helt hva de stjerne betyr.. jeg er Novice med en stjerne og du er Expert med mange stjerner.. får du fler stjerner jo fler år du er medlem på paranormal? hva betyr det stjerne greiene? er du Expert av noe slag innen det paranormale? jeg skjønner ikke, skjønner ikke, skjønner ikke.. men du skjønner sikkert. du er jo tross alt expert!!
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Stjernene får du etter hvor mange innlegg du skriver, som du ser har vår kjære H. skrevet temmelig mange innlegg, derav alle stjernene og tittelen expert.
Antall ord: 29
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

Amfelia skrev:Stjernene får du etter hvor mange innlegg du skriver, som du ser har vår kjære H. skrevet temmelig mange innlegg, derav alle stjernene og tittelen expert.
ja seff! takk for svaret
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

Marie parie skrev:
he he! festlig du..
men dette er helt sant! er det ikke litt sprøtt da syns du?? jeg fikk hvertfall litt ceeps når det skjedde
jeg hadde blitt mer overasket om det var noen som kom å kasta ting som jeg egentlig ikke har bruk for.. istede for å hente tilbake ting jeg har glemt av.

og stjernene får man fordi man er vis og smart.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

H skrev:
Marie parie skrev:
he he! festlig du..
jeg hadde blitt mer overasket om det var noen som kom å kasta ting som jeg egentlig ikke har bruk for.. istede for å hente tilbake ting jeg har glemt av.

og stjernene får man fordi man er vis og smart.
Nei så absolutt ikke! dette er like sprøtt som fårikål i juni! du skulle bare vært der selv og sett det.. når to klesplagg man ikke har sett på tre uker plutselig dukker opp i ditt nystrøkne klesskap, sammenkrøllet og vrengt så begynner man å lure hardt på hva som foregår.. husk at dette var snakk om to klesplagg som var savnet, ikke bare et! og plutselig dukker begge klesplaggene opp i skapet ditt i en krøll bare noen timer etter at du har ryddet skapet fra topp til tå. Nei bevares...
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

da min venninde fant disse to plaggene var det så vidt hun turde å ta i dem da hun syns dette var både litt skummelt og høyst merkelig.. jeg skjønner henne godt!
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark

Innlegg av un0rmal »

Det er jo en fin tanke å tenke at det er moren. Jeg skal ikke se bort fra det. Det kan også være at hun har glemt at hun la de der. Det skal jeg heller ikke se bort fra.
Antall ord: 40
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

un0rmal skrev:Det er jo en fin tanke å tenke at det er moren. Jeg skal ikke se bort fra det. Det kan også være at hun har glemt at hun la de der. Det skal jeg heller ikke se bort fra.
ja det har jeg gått gjennom med henne om flere ganger. men hun står bastant på sitt. de to plaggene har hun ikke sett siden nissefesten hun hadde for tre uker siden rett før hun dro på tur til thailand. så at de plaggene bare dukket plutselig opp mens jeg var der på besøk var veldig rart.. jeg hadde jo sett inn i skapet bare tre kvarter tidligere og da var alt brettet i tellekanter. nest gang skapdøren åpnes så ligger de to plaggene der.. nææææ.. det hang bare rett og slett ikke på greip.
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

nissefest ??

det forklarer jo alt !
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Marie parie »

H skrev:nissefest ??

det forklarer jo alt !
ja nissefest ja. he he..eller grøtfest med nisseluer var det vel egentlig. min venninde arrangerte nissefest rett før hun reiste til thailand i jula og etter det har hun ikke sett noe til de to genserne..som dukket opp på meget, meget mystisk vis likevel
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Tja,
jeg vet ikke annet og si enn att dette er ganske vanlig i rapporterte saker der det "spøker".
Ting som forsvinner for så og dukke opp igjen.
Ting som ryddes til en annen plass. Jeg har hørt det før mange ganger så orginalt som påstand er det ikke.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jan_m
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2007 20:32
17
Lokalisering: hadde jeg vist det så...

Innlegg av jan_m »

hmmm det er ikke en søster el en anen veninde som har "tyv" lånt di genserne? skjer rett somm det er oss meg og tja jeg vet jo vem det er når jeg konfronterer henne med det.... hihihi "det var kaldt" den er nyvaska da, :D
Antall ord: 48
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links