Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTror du på skjebnen?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Cavatina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 12 Jan 2008 02:05
16

Innlegg av Cavatina »

suss24 skrev:Crossroad betyr jo at det er skjebnebestemt. Din frie vilje eksisterer ikke og livet ditt vil bli på ynes det høres ltt trøstesløst ut jeg gitt..
Nei, det betyr at du har et valg. :mozilla_cool:
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
suss24

Innlegg av suss24 »

Det betyr jo at man har ett X antal skjebner å velge melom....Vil ikke ha noen skjebne jeg, vil forme mitt eget liv fra A til Å.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

suss24 skrev:Det betyr jo at man har ett X antal skjebner å velge melom....Vil ikke ha noen skjebne jeg, vil forme mitt eget liv fra A til Å.
Fra A til Å er vel også "X antall"..? ;)
Uansett, hvis du nå enn skulle forme livet ditt helt på egenhånd "fra A til Å"... når det da er over, vil du være en del av historien uansett, og da er det ikke lengre noe du kan gjøre. Igjen vil ditt liv og de tingene du gjorde være til inspirasjon for dine etterkommere. Så på sett og vis eksisterer jo skjebnen, helt naturlig. Om den har helt overtaket og den frie vilje komplett IKKE eksisterer, det er kanskje en annen ting..? :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Du former skjebnen din i nået. Bare velg skjebnen du hvil ha. Du styrer.
Antall ord: 15
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Eaglespirit skrev:Du former skjebnen din i nået. Bare velg skjebnen du hvil ha. Du styrer.
JA. Det er ikke sikkert at det er slik da, for det vet ingen sikkert.
Men uansett om man tror det, vet det, eller mener det,
så er det en fin tanke å følge om man vil nå dit man vil i livet.
Og så fyller det livet ditt med mening.

:)
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

.....

Innlegg av green eyes »

Jeg tror det finnes en plan med et hvert liv.At man på forhånd har valgt hvilke prøvelser man skal igjennom.
Om man får gjort det man skal eller ikke avhenger av de valgene man tar underveis.

Noen sier at de tror det er sjebenen når de møter en bestemt person, men jeg tror det er en del av universets plan.Hvorvidt møtet blir like fruktbart eller betydningsfult, eller tvert imot, som det var ment, er opp til oss selv, den frie viljen vi er i besittelse av og hvor mye vi har lært av det vi har erfart så langt.
Antall ord: 108
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links