Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkikkelse forbi mørk dør på jobb

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Alpejohn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jan 2008 00:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: M&R

Skikkelse forbi mørk dør på jobb

Innlegg av Alpejohn »

Hei,

For en stund siden, så opplevde jeg noe merkelig på jobb.
Jeg støyper hulldekke, og jeg sto bøyd over og jobbet, rett fremfor meg var en dør til hall nr. 3, den hallen var mørk (dette var på kveldsskiftet).
Jeg reiste meg opp og kikket tilfeldigvis mot denne døre, som var som et svart hull i veggen. Da jeg kikket i døropningen, så jeg plutselig en hvit noe igjennomsiktig skikkelse "flyte" forbi døropningen. Den hadde form som et menneske, men hadde ikke nøyaktige former, altså slik man så hode tydelig osv. Var bare en høy skikkelse, og det som var mest skremmende, var at den fylte ikke ting som sto i bakgrunnen som en vanlig skygge ville jort, den var på en måte oppreist. Og det var ingen kraner i nærheten som kunne laget noe skygge, eineste krana som var i aktivitet var langt unna, og gikk i motsatt retning.

Jeg vet det har vært et dødsfall på denne fabrikken..
Og om kveldene etter jobb, alt fra 11 og ut over.. Så hører man mange rare lyder, som jeg og min kompis ikke helt kan forklare eller sette i sammenheng med noe av ting som vi har her. Ofte høye drønn og slike ting... Før var jeg litt nervøs for å gå alene om natten der inne om jeg skulle hente noe, da snakker jeg om natten, da alt var slukket og alle hadde gått hjem, vi bruker og mekke bil osv der om natten. Men etter jeg så denne skikkelsen har jeg store problemer med å gå alene der inne..

Vis dere følger linken under her, så har jeg tatt bilde av døren, samt tegnet i photoshop for å etterligne hva jeg så:
http://i59.photobucket.com/albums/g313/ ... Skygge.jpg

Noen som har noe forklaring på dette? Er det mulig å klare å ta bilder av denne kanskje?
Har lest man bør bruke kamera med film i, for da er kjangsen for å få med noe ekstra stor..

Mvh.
F
Antall ord: 349
"Du tror det ikke før du får se det"
Jeg tror....ut i fra det jeg har sett......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Det første jeg tenker på er "Et brått og uventa dødsfall" på arbeidsplassen, en arbeidsulykke som fikk et fatalt utfall...Ikke nødvendigvis, men ofte ved slike omstendigheter kan personen ha vanskelig å forsone seg med sin død og kan da komme i gråsonen, i mellom den virkelige verdene og de dødes verden ,den andre siden!
Jeg syns dere burde fått et meduim/klarsynt til å hjelpe denne stakkars personen over!
Antall ord: 76
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Skikkelse forbi mørk dør på jobb

Innlegg av Kimbara »

Alpejohn skrev:Hei,

For en stund siden, så opplevde jeg noe merkelig på jobb.
Jeg støyper hulldekke, og jeg sto bøyd over og jobbet, rett fremfor meg var en dør til hall nr. 3, den hallen var mørk (dette var på kveldsskiftet).
Jeg reiste meg opp og kikket tilfeldigvis mot denne døre, som var som et svart hull i veggen. Da jeg kikket i døropningen, så jeg plutselig en hvit noe igjennomsiktig skikkelse "flyte" forbi døropningen. Den hadde form som et menneske, men hadde ikke nøyaktige former, altså slik man så hode tydelig osv. Var bare en høy skikkelse, og det som var mest skremmende, var at den fylte ikke ting som sto i bakgrunnen som en vanlig skygge ville jort, den var på en måte oppreist. Og det var ingen kraner i nærheten som kunne laget noe skygge, eineste krana som var i aktivitet var langt unna, og gikk i motsatt retning.

Jeg vet det har vært et dødsfall på denne fabrikken..
Og om kveldene etter jobb, alt fra 11 og ut over.. Så hører man mange rare lyder, som jeg og min kompis ikke helt kan forklare eller sette i sammenheng med noe av ting som vi har her. Ofte høye drønn og slike ting... Før var jeg litt nervøs for å gå alene om natten der inne om jeg skulle hente noe, da snakker jeg om natten, da alt var slukket og alle hadde gått hjem, vi bruker og mekke bil osv der om natten. Men etter jeg så denne skikkelsen har jeg store problemer med å gå alene der inne..

Vis dere følger linken under her, så har jeg tatt bilde av døren, samt tegnet i photoshop for å etterligne hva jeg så:
http://i59.photobucket.com/albums/g313/ ... Skygge.jpg

Noen som har noe forklaring på dette? Er det mulig å klare å ta bilder av denne kanskje?
Har lest man bør bruke kamera med film i, for da er kjangsen for å få med noe ekstra stor..

Mvh.
F
Det du så i døra kan ha vært så mangt. Syns det kan høres ut som et invertert bilde på netthinnen av et mørkt objekt du har sett på.

Når det gjelder merkelige lyder om natten er ikke dette så rart. Om dagen er det vanligvis mye aktivitet rundt oss, og støy deretter. Nattestid er det mye roligere, og vi blir var lyder vi normalt ikke tenker over eller hører på grunn av alle andre lyder. Lyder fra røranlegg, lufteanlegg, elektriske anlegg, lyder utenifra...you name it. Det kan være hva som helst.
Antall ord: 453
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links