Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLink til veldig spennende side

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Cavatina skrev:Jeg synes det virker som dama har et vanvittig ego. Dette er ikke helt det samme, men en ser folk som hevder at de kanaliserer bare 'angels and 'the ascended masters' (Jesus var bl.a. en av disse). Dette er stort sett også en ego ting... blandet med frykt for 'vanlige ånder'.

Disse folka samler sammen en gruppe interesserte, sitter og puster tungt langt og lenge, før en eller annen høyautoritær overintelligent ånd (evt deres eget ego/higher self) med monoton stemme snakker over hue på alle og enhver 'kommer igjennom'. Slikt mener jeg at man lærer minimalt av.

For å ta meg selv som eksempel: Jeg kanaliserer en helt vanlig fyr. Jeg ba aldri om å 'få han' (eller noen for den sakens skyld) men siden han kom har livet mitt forandret seg dramatisk. Jeg var en ikke-troende på 'denslags' før, og har aldri hatt noen interesse i dette på noen måte heller. Men da han ble 'tildelt' meg som guide, gjorde han pokkermeg alt i sin makt for å få meg til å skjønne at dette var real.

Så livet har forandret seg massivt siden - men til det bedre. Og til det mer interessante :mozilla_wink: Han er en påståelig fyr som ikke har problemer med å gi meg bevis for det han sier (ved å sladre til andre som da sender meg en email eller ringer meg opp og sier, "Du, nå har jeg hatt besøk av han guiden din som sier at...") og at det ikke bare er jeg som har blitt schizofren - noe jeg trodde i starten. Han beveger på ting, har en vanvittig sterk energi som er lett synlig - og når jeg kanalisere han så er han synlig for et 'utrent øye'.

Dette høres kanskje ikke mindre sprøtt ut enn hva hun driver med :D
For mitt vedkommende ser jeg ikke en guide som noe uvanlig - og derfor ikke så sprøtt heller.

Men å styre over universet og utslette uønskede deler av sfærer og universer - det ser jeg på som en del mer sprøtt.

Men alt ettersom vi ser det da.

jeg må si at jeg oppfatter ikke dine opplevelser som merkelige en gang. Det er helt naturlige ting du snakker om. som vi nok er mange som opplever i større eller mindre grad. Alt etter som

Syns forøvrig ikke det er noe forskjell på om man kanaliserer engler eller en helt vanlig fyr. Det er vel ett sett.

Det hun i filmene her gjør da, er noe helt annet. Jeg vil anbefale deg å høre den historien hun fremlegger så vil du se at det hun forteller hun gjør - er ganske annerledes enn det du sier du gjør. ;)
Antall ord: 462

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Cavatina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 12 Jan 2008 02:05
16

Innlegg av Cavatina »

Globeline skrev:For mitt vedkommende ser jeg ikke en guide som noe uvanlig - og derfor ikke så sprøtt heller.
I en 'vanlig' omgangskrets vil enkelte si at det virker temmelig sprøtt :mozilla_wink:
Globeline skrev:Men å styre over universet og utslette uønskede deler av sfærer og universer - det ser jeg på som en del mer sprøtt.
Ja, synes egentlig hele greia virka litt... ja...
Globeline skrev:Syns forøvrig ikke det er noe forskjell på om man kanaliserer engler eller en helt vanlig fyr.
Forsåvidt ikke, men mange synes det er 'tryggere' og 'mer komfortabelt' å tenke at de kanaliserer en engel (tanken: en uskyldsren sak med vinger) enn en eller annen død person. Og den skjønner jeg jo egentlig - men alle kan jo ikke kanalisere engler og store mestere heller :mozilla_undecided:
Globeline skrev:Det hun i filmene her gjør da, er noe helt annet. Jeg vil anbefale deg å høre den historien hun fremlegger så vil du se at det hun forteller hun gjør - er ganske annerledes enn det du sier du gjør. ;)


Og enda godt er dét :)
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av Nature »

Kjempefint med så mange innlegg, og jeg er veldig enig i det meste, men jeg får meg ikke til å tro at alt det hun kommer med er tatt ut av lufta.. Når hun snakker om den såkaldte himmelen og forskjellige ting i den tonen får jeg følelsen av at det må stå noen andre bak. At en jente på den alderen skal kunne lire ut av seg noen så avanserte tanker, er rart.

En venn av meg har sagt han har vært på den andre siden, ved å være nær å dø.
Historien han fortalte meg, om himmelen, er så fantastisk. Og da jeg leste boka vekk din indre healer nå lenge i ettertid, så fikk jeg gjenfortalt de samme nydelige tingene.. Vennen min ble sittende å smile så han begynte å gråte når jeg leste det som stod.. Det er klart at det har gjort sterkt inntrykk..

Nå snakker jeg meg vekk igjen:/ Det hun sier om himmelen er iallefall fine ord, om ikke annet:)

Men se på denne linken, noe helt annet:) verdens mest sjarmerende jente med store talenter.. Hun hevder å få inspirasjon til å male fra engler, og himmelen..
Helt utrolig.. hun er ikke gammel, hun kommer til å bli en utrolig kjent kunstner..
i mine øyne er hun det allerede:D

http://www.youtube.com/watch?v=TZSGK5lvYMY
Antall ord: 226
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links