Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan gjenferd "feste seg" til en person..?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
katten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2008 17:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Kan gjenferd "feste seg" til en person..?

Innlegg av katten »

Vi har opplevd en del rare ting hjemme den siste stunden. Forsterker som går helt amok og skrur seg på av seg selv og bytter kanaler i hytt og pine. Elektriske tannbørster som skrur seg på av seg selv, og ting som raser ned fra veggene. Har også kaniner som i perioder nekter å være på bestemte plasser i stua og som får helt panikk av og til. Da står de helt stive og ser i samme retningen før de loper i vill panikk. Har også opplevd å føle at noen har mast på meg og vært oppi ansiktet mitt når jeg har sminket meg. Føltes nesten som om noen prøvde å hjelpe meg, og det ble så slitsomt at jeg til slutt ropte ut at jeg kunne sminke meg selv. Da ble det litt roligere. Det som er så snodig er at dette skjer som regel ikke når jeg er hjemme alene. Og det er når kjæresten min er hjemme at kaninene får panikk når han går forbi buret. Men ikke alltid... Er liksom i perioder..... Begynner å bli ganske slitsomt dette her... Kan det være at noen har "festet" seg til kjæresten min?
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
dannys

Innlegg av dannys »

"Klebeånder" er fullt mulig. men i akkurat dette tilfellet tror jeg heller det kan være noe som er i huset ditt, som "reagerer" når kjæresten din er på besøk..kan være en som prøver å fortelle deg noe, hvem vet...vanskelig å si
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: Kan gjenferd "feste seg" til en person..?

Innlegg av Xirque Z'dataan »

katten skrev:Vi har opplevd en del rare ting hjemme den siste stunden. Forsterker som går helt amok og skrur seg på av seg selv og bytter kanaler i hytt og pine. Elektriske tannbørster som skrur seg på av seg selv, og ting som raser ned fra veggene. Har også kaniner som i perioder nekter å være på bestemte plasser i stua og som får helt panikk av og til. Da står de helt stive og ser i samme retningen før de loper i vill panikk. Har også opplevd å føle at noen har mast på meg og vært oppi ansiktet mitt når jeg har sminket meg. Føltes nesten som om noen prøvde å hjelpe meg, og det ble så slitsomt at jeg til slutt ropte ut at jeg kunne sminke meg selv. Da ble det litt roligere. Det som er så snodig er at dette skjer som regel ikke når jeg er hjemme alene. Og det er når kjæresten min er hjemme at kaninene får panikk når han går forbi buret. Men ikke alltid... Er liksom i perioder..... Begynner å bli ganske slitsomt dette her... Kan det være at noen har "festet" seg til kjæresten min?
veldig enkelt svar: JA
Antall ord: 216
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Åssen lausriver en seg fra sånt da?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Diffusa skrev:Åssen lausriver en seg fra sånt da?
En ting er sikkert; Tror ikke det er lett
Antall ord: 19
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Hvorfor skulle det ikke være lett? Hvem har bestemt det?
Med problemet kommer alltid løsningen (det mener nå jeg), og da kan det egentlig ikke være så vanskelig tror jeg :D
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

En kan søke hjelp hos en klarsynt eller healer til en "utdrivelse", og jeg vet det finnes mennesker som gjør dette gratis for å hjelpe.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Jeg hadde ikke benyttet meg av andre.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg vil ha en klebeånd som kjæledyr, ha den i bur og kose med den når jeg vil.
Lurer på hvilket fòr jeg skal gi den.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Diffusa skrev:Jeg hadde ikke benyttet meg av andre.
Jeg har vel en forståelse for de som tar betalt også, hvertfall de som har evner og som ønsker å hjelpe folk mer enn på fritiden,da er det jo naturlig å ta betalt for sine tjenester, så lenge man ikke overdriver ;)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Sol@ngelica skrev:Jeg vil ha en klebeånd som kjæledyr, ha den i bur og kose med den når jeg vil.
Da tar du turen til nedlagt avd. på Dikemark sykehus og går en tur i kjelleren..gjerne med en t-skjorte med teksten "Klebeånder søkes". Blir vel omtrent som å gå på Scotsman i Oslo med en t-skjorte hvor det står "Alle med skinnvest og bart er homo".
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

dannys skrev:
Sol@ngelica skrev:Jeg vil ha en klebeånd som kjæledyr, ha den i bur og kose med den når jeg vil.
Da tar du turen til nedlagt avd. på Dikemark sykehus og går en tur i kjelleren..gjerne med en t-skjorte med teksten "Klebeånder søkes". Blir vel omtrent som å gå på Scotsman i Oslo med en t-skjorte hvor det står "Alle med skinnvest og bart er homo".
Mener du det sykepleier internatet?
Er alle trøndere homo?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
katten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2008 17:53
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av katten »

dannys skrev:
En kan søke hjelp hos en klarsynt eller healer til en "utdrivelse", og jeg vet det finnes mennesker som gjør dette gratis for å hjelpe.
Vi fikk hjelp av en dame. Vet ikke helt hva hun gjorde for hun var ikke hjemme hos oss når hun gjorde det.... Men jeg måtte tenne lys i alle rom i leil og skru av radio, tv og mobiltelefoner. Og fem min etter at hun hadde startet ( vi visste ikke om hun hadde startet ennå) så begynte kjæresten min å kaste opp og han ble kjempevarm på kroppen. Var som å ta på en med høy feber. Etterpå var han helt utslitt og jeg var full av energi. DET var spesielle greier ja....
Det værste (eller beste ) er at etter dette har vi ikke hat noen tilfeller av unormal aktivitet i hjemmet. Kaninene ligger avslappet og utstrakt på teppet og jeg har kunnet se på tv i flere dager uten at forsterkeren vå har klikka en eneste gang. Det virka!!! :-) Og stemningen er mye bedre :-) HELT utrolig :-)
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lillerufus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jan 2008 18:02
16
Lokalisering: oslo

Re: Kan gjenferd "feste seg" til en person..?

Innlegg av lillerufus »

katten skrev:Vi har opplevd en del rare ting hjemme den siste stunden. Forsterker som går helt amok og skrur seg på av seg selv og bytter kanaler i hytt og pine. Elektriske tannbørster som skrur seg på av seg selv, og ting som raser ned fra veggene. Har også kaniner som i perioder nekter åvære på bestemte plasser i stua og som får helt panikk av og til. Da står de helt stive og ser i samme retningen før de loper i vill panikk. Har også opplevd å føle at noen har mast på meg og vært oppi ansiktet mitt når jeg har sminket meg. Føltes nesten som om noen prøvde å hjelpe meg, og det ble så slitsomt at jeg til slutt ropte ut at jeg kunne sminke meg selv. Da ble det litt roligere. Det som er så snodig er at dette skjer som regel ikke når jeg er hjemme alene. Og det er når kjæresten min er hjemme at kaninene får panikk når han går forbi buret. Men ikke alltid... Er liksom i perioder..... Begynner å bli ganske slitsomt dette her... Kan det være at noen har "festet" seg til kjæresten min?
Antall ord: 212
medium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lillerufus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jan 2008 18:02
16