Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Svarte jenta
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2007 12:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Svarte jenta
Hei Har alltid en drøm om en svartkledd jente i tenårene som står i hjørnet av rommet mitt. Hun gar svart, nesten vått hår.. Kjolen hun har på er svart, med røde blonder nederst..Hver gang jeg drømmer om hun, så drømmer jeg at jeg sover og våkner av å se henne. Hun står bare og ser på meg.. Våkner i virkeligheten at jeg har angst.. Etter en stund så sovner jeg igjen, men jeg våkner i drømmen at hun står ved sengekanten min og drar av meg dyna.. Jeg våkner ti virkeligheten igjen at jeg niholder i dyna mi, og at den er strukket ut. Sikkert noe jeg gjør med bena mine, men drømmene har plaget meg i nesten to år. Noen som kan tyde drømmer eller noe? :)l
Antall ord: 148
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Svarte jenta
Jeg får en fornemmelse av at denne unge jenta trolig har gått bort for noen år sida og ikke har funnet veien helt over, og at hun har hatt tilknytning til stedet du bor, samtidig som hun føler hun kan oppnå kontakt med deg! Samtidig er du redd og kan våkne nesten panikkgrepet, og da klarer ikke hun nå gjennom til deg, eller du til henne!'mistress skrev:Hei Har alltid en drøm om en svartkledd jente i tenårene som står i hjørnet av rommet mitt. Hun gar svart, nesten vått hår.. Kjolen hun har på er svart, med røde blonder nederst..Hver gang jeg drømmer om hun, så drømmer jeg at jeg sover og våkner av å se henne. Hun står bare og ser på meg.. Våkner i virkeligheten at jeg har angst.. Etter en stund så sovner jeg igjen, men jeg våkner i drømmen at hun står ved sengekanten min og drar av meg dyna.. Jeg våkner ti virkeligheten igjen at jeg niholder i dyna mi, og at den er strukket ut. Sikkert noe jeg gjør med bena mine, men drømmene har plaget meg i nesten to år. Noen som kan tyde drømmer eller noe? :)l
Du må slappe av, ikke være redd, og når du skal sove burde du prøve å nå henne i tankene. Knakje du får noen svar! Slipp frykten og se på det som facinereende og fint!
Antall ord: 258
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 16:38
- 17
- Lokalisering: Hordaland
Re: Svarte jenta
Jeg får en fornemmelse av at denne unge jenta trolig har gått bort for noen år sida og ikke har funnet veien helt over, og at hun har hatt tilknytning til stedet du bor, samtidig som hun føler hun kan oppnå kontakt med deg! Samtidig er du redd og kan våkne nesten panikkgrepet, og da klarer ikke hun nå gjennom til deg, eller du til henne!'
Du må slappe av, ikke være redd, og når du skal sove burde du prøve å nå henne i tankene. Knakje du får noen svar! Slipp frykten og se på det som facinereende og fint![/quote]
Ganske enig med deg.. er nok en som prøver å få kontakt med deg. kan virke veldig skremmendes, men vist man vil bli kvitt slike opplevelser må man nesten gjøre det som må til for å få det bort.
Du må slappe av, ikke være redd, og når du skal sove burde du prøve å nå henne i tankene. Knakje du får noen svar! Slipp frykten og se på det som facinereende og fint![/quote]
Ganske enig med deg.. er nok en som prøver å få kontakt med deg. kan virke veldig skremmendes, men vist man vil bli kvitt slike opplevelser må man nesten gjøre det som må til for å få det bort.
Antall ord: 148
Somewhere in time I will find you and haunt you again.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hu er jo møkka skummel.. Akkurat som pusten blir tatt fra meg, at jeg hiver meg etter luft.. Har hørt litt hjemme, og huset vi bor i er ikke gammelt i det hele tatt.. hatt kun to eiere før oss. Tenker mye på at ånder kan forflytte seg til andre steder, selv om de ikke hører til der. Eller at jeg har dratt med meg noe.. Har vært på utallige mange steder der det "spøker" i mange år. Og mange ting hjemme som jeg ikke kan forklare.. Krafselyder etter teppet, ting som blir skrudd av og på, stemmer, ting ute og inne som forflytter seg, ting jeg nettopp for eksempel la på senga mi som blir borte iløpet av noen minutter og kommer tilbake akkurat der jeg la den et par timer senere og fotskritt.. Akkurat de har jeg vendt meg til siden vi har bodd i huset i 13 år.. Men hu jenta sitter brent fast i hodet mitt.. Hehe..
Men tusen takk for svar Skal prøve, men og prøve å kommunisere med hu er ikke det første jeg tenker på når hu kommer i drømmene mine.. Er heller skrekken siden alt er så virkelig
Men tusen takk for svar Skal prøve, men og prøve å kommunisere med hu er ikke det første jeg tenker på når hu kommer i drømmene mine.. Er heller skrekken siden alt er så virkelig
Antall ord: 207
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Okey!mistress skrev:Hu er jo møkka skummel.. Akkurat som pusten blir tatt fra meg, at jeg hiver meg etter luft.. Har hørt litt hjemme, og huset vi bor i er ikke gammelt i det hele tatt.. hatt kun to eiere før oss. Tenker mye på at ånder kan forflytte seg til andre steder, selv om de ikke hører til der. Eller at jeg har dratt med meg noe.. Har vært på utallige mange steder der det "spøker" i mange år. Og mange ting hjemme som jeg ikke kan forklare.. Krafselyder etter teppet, ting som blir skrudd av og på, stemmer, ting ute og inne som forflytter seg, ting jeg nettopp for eksempel la på senga mi som blir borte iløpet av noen minutter og kommer tilbake akkurat der jeg la den et par timer senere og fotskritt.. Akkurat de har jeg vendt meg til siden vi har bodd i huset i 13 år.. Men hu jenta sitter brent fast i hodet mitt.. Hehe..
Da må jeg spørre: Brukte du beskyttelse da du oppsøkte disse stedene?
I verste fall har du dratt med deg noen energier/ånder og de kan du kanksje måtte ty til
lommeboka og mediumer for å få fjerna...
Når man først opplever det så er det faktisk realisme og virkelighet!
Huff...håper du får løst dette!
Kan du fortelle mere bakgrunn fra turene, hvor, hva du opplevde etc??
Antall ord: 285
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hmm.. Hvor skal jeg starte? Hehe.. Kommer jo til å legge ut noen av opplevelsene
Er et sted i moss som heter værner kloster.. Og rett ved værner så ligger antmann's grava der familien til Sibbern ligger. Går så mye historeier der oppe.. Kan nevne noen: 3 munker som går der, hvis du ser han i midten i ansiktet når han tar av seg hetta så ser du deg selv død. En liten pike som sitter i veikanten. Pikesko som går over veien, hvis du ser de skal du ikke gå eller kjøre over der skoa gikk. Haikeren, den brente kvinnen i treet, de hvite hestene på åkeren, den hvite dame, sibbern som går igjen, familien som går igjen (opplevd) osv..
Vi var en gjeng som sku dit engang.. Til grava. Vi var 11 stykk og en sjåfør, så det ble til at han kjørte noen opp først for å hente resten etterpå. Jeg var da 16 år.. Da vi endelig kom til grava så var det bare jeg og 2 andre som turde å gå inn gjennom gjerdet. I innhegningen er det grava, et stort eiketre og store steiner rundt en liten "topp". Jeg klatret opp på toppen, og da jeg gikk oppå den så kom det en hul lyd.. Så jeg tenkte kanskje det hade stått et lite uthus der eller noe og at det var en kjeller der. Da så jeg sjåføren fikk panikk og begynte å løpe. For at han ikke sku kjøre fra oss så løp jeg etter han og fikk stoppet han, men han ville ikke si hva det var som hadde skremt han. Noen av jentene begynte å bli kjempe redde, så vi bestemte oss for å ta kursen hjem. Når man skal gå til bilen så må man gå gjennom en sti i skogen. Da vi gikk nedover så begynte jeg å høre barnelatter. Tenkte at nå hadde jeg psyket meg opp og at jeg ikke sku si noe til de andre jentene.. Etter noen minutter sier lillesøstra til venninnen min t hun hører barn. Da fikk jeg hetta og ville hjem..
Det gikk vel et år eller noe, og vi sku ha et valgfritt prosjekt på skolen. Jeg og to andre venninner (hu ene var med på turen). Vi valgte å ha prosjekt om værner kloster og området rundt. Jeg ringte bonden som bor i værner kloster og avtalte et intervjue. Dagen kom og jeg dro opp. Han sa han ikke trudde på noe av det, men at kona ikke likte å være i hagen. Hun følte noen så på hu. Bestemoren hans hadde sagt det var ånder der, men kun gode ånder, Jeg kom til spørsmålet om "uthuset". Husker det som det var igår.. Jeg: Er det et gammelt uthus der? For når jeg hopper på bakken der så kommer det en hul lyd. Bonden svarte med: Uthus? (lo) Nei jenta mi, da har du stått og hoppet på 8 barnegraver..
Dette kan være svaret på barnestemmene vi hørte..
Er et sted i moss som heter værner kloster.. Og rett ved værner så ligger antmann's grava der familien til Sibbern ligger. Går så mye historeier der oppe.. Kan nevne noen: 3 munker som går der, hvis du ser han i midten i ansiktet når han tar av seg hetta så ser du deg selv død. En liten pike som sitter i veikanten. Pikesko som går over veien, hvis du ser de skal du ikke gå eller kjøre over der skoa gikk. Haikeren, den brente kvinnen i treet, de hvite hestene på åkeren, den hvite dame, sibbern som går igjen, familien som går igjen (opplevd) osv..
Vi var en gjeng som sku dit engang.. Til grava. Vi var 11 stykk og en sjåfør, så det ble til at han kjørte noen opp først for å hente resten etterpå. Jeg var da 16 år.. Da vi endelig kom til grava så var det bare jeg og 2 andre som turde å gå inn gjennom gjerdet. I innhegningen er det grava, et stort eiketre og store steiner rundt en liten "topp". Jeg klatret opp på toppen, og da jeg gikk oppå den så kom det en hul lyd.. Så jeg tenkte kanskje det hade stått et lite uthus der eller noe og at det var en kjeller der. Da så jeg sjåføren fikk panikk og begynte å løpe. For at han ikke sku kjøre fra oss så løp jeg etter han og fikk stoppet han, men han ville ikke si hva det var som hadde skremt han. Noen av jentene begynte å bli kjempe redde, så vi bestemte oss for å ta kursen hjem. Når man skal gå til bilen så må man gå gjennom en sti i skogen. Da vi gikk nedover så begynte jeg å høre barnelatter. Tenkte at nå hadde jeg psyket meg opp og at jeg ikke sku si noe til de andre jentene.. Etter noen minutter sier lillesøstra til venninnen min t hun hører barn. Da fikk jeg hetta og ville hjem..
Det gikk vel et år eller noe, og vi sku ha et valgfritt prosjekt på skolen. Jeg og to andre venninner (hu ene var med på turen). Vi valgte å ha prosjekt om værner kloster og området rundt. Jeg ringte bonden som bor i værner kloster og avtalte et intervjue. Dagen kom og jeg dro opp. Han sa han ikke trudde på noe av det, men at kona ikke likte å være i hagen. Hun følte noen så på hu. Bestemoren hans hadde sagt det var ånder der, men kun gode ånder, Jeg kom til spørsmålet om "uthuset". Husker det som det var igår.. Jeg: Er det et gammelt uthus der? For når jeg hopper på bakken der så kommer det en hul lyd. Bonden svarte med: Uthus? (lo) Nei jenta mi, da har du stått og hoppet på 8 barnegraver..
Antall ord: 527
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Hva slags beskyttelse er det man kan bruke da..?Mysticool skrev:Okey!mistress skrev:Hu er jo møkka skummel.. Akkurat som pusten blir tatt fra meg, at jeg hiver meg etter luft.. Har hørt litt hjemme, og huset vi bor i er ikke gammelt i det hele tatt.. hatt kun to eiere før oss. Tenker mye på at ånder kan forflytte seg til andre steder, selv om de ikke hører til der. Eller at jeg har dratt med meg noe.. Har vært på utallige mange steder der det "spøker" i mange år. Og mange ting hjemme som jeg ikke kan forklare.. Krafselyder etter teppet, ting som blir skrudd av og på, stemmer, ting ute og inne som forflytter seg, ting jeg nettopp for eksempel la på senga mi som blir borte iløpet av noen minutter og kommer tilbake akkurat der jeg la den et par timer senere og fotskritt.. Akkurat de har jeg vendt meg til siden vi har bodd i huset i 13 år.. Men hu jenta sitter brent fast i hodet mitt.. Hehe..
Da må jeg spørre: Brukte du beskyttelse da du oppsøkte disse stedene?
I verste fall har du dratt med deg noen energier/ånder og de kan du kanksje måtte ty til
lommeboka og mediumer for å få fjerna...
Når man først opplever det så er det faktisk realisme og virkelighet!
Huff...håper du får løst dette!
Kan du fortelle mere bakgrunn fra turene, hvor, hva du opplevde etc??
Antall ord: 296
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2007 22:11
- 17
- Lokalisering: lier.
kondom, nei vet ikke jeg.
hun høres ikke spesielt koslig ut. kan jo være da om du prøver å kommunisere med henne så er hun fæl..
hun høres ikke spesielt koslig ut. kan jo være da om du prøver å kommunisere med henne så er hun fæl..
Antall ord: 29
at nigth he comes..at night he talks to me.. at night.. he show me his face..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2007 19:11
- 17
Hørtes kjempe ekkelt ut.. jeg har sånn frykt for å se sånne jenter som Samara i " The Ring" .. Hun er noe av det skumleste jeg har sett
Antall ord: 29
Hide post links |
Jeg tror det er en sånn drøm man har helt angst for å ha og derfor får man den.
Fant dette på Drømmetyding.no
Frykt kan bety usikkerhet eller fobier i ditt virkelige liv. Overvant du frykten i drømmen vil du også overvinne usikkerheten eller fobien i det virkelige liv. Frykt kan også bety at det er noe du ikke skjønner, og som du dermed er redd for. Plutselig frykt symboliserer uventet suksess.
Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det forandring.
En ukjent jente symboliserer overraskende nyheter.
I en drøm betyr ofte fargen på personenes klær eller omgivelsene mye for tolkningen av drømmen..
Fargen rød kan bety sinne, lidenskap, glede, krig, fødsel, vilje, mot, styrke, lyst, hevn, kjærlighet, suksess eller fare.
Akkurat den sorte fargen fant jeg ikke noe om, vet ikke om noen andre formuleringer enn sort eller svart, hehe
Uansett, her er det bare å sette sammen så får du betydningen av drømmen og konfrontere dræmmeskikkelsen så blir du kvitt hu :mozilla_wink:
Fant dette på Drømmetyding.no
Frykt kan bety usikkerhet eller fobier i ditt virkelige liv. Overvant du frykten i drømmen vil du også overvinne usikkerheten eller fobien i det virkelige liv. Frykt kan også bety at det er noe du ikke skjønner, og som du dermed er redd for. Plutselig frykt symboliserer uventet suksess.
Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det forandring.
En ukjent jente symboliserer overraskende nyheter.
I en drøm betyr ofte fargen på personenes klær eller omgivelsene mye for tolkningen av drømmen..
Fargen rød kan bety sinne, lidenskap, glede, krig, fødsel, vilje, mot, styrke, lyst, hevn, kjærlighet, suksess eller fare.
Akkurat den sorte fargen fant jeg ikke noe om, vet ikke om noen andre formuleringer enn sort eller svart, hehe
Uansett, her er det bare å sette sammen så får du betydningen av drømmen og konfrontere dræmmeskikkelsen så blir du kvitt hu :mozilla_wink:
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hvertfall mye historie fra stedet som gjerne lever videre!mistress skrev:Hmm.. Hvor skal jeg starte? Hehe.. Kommer jo til å legge ut noen av opplevelsene
Antall ord: 538
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |