Healing og annen alternativ medisin ⇒ får det endelig til. kansje lit ukotrolert
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 02:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
får det endelig til. kansje lit ukotrolert
får av og til en følelse mellom pekefingeren og tommelen på venstre handa mi. de kiler men det blir av og til litt vont, noen ganger gidder det ikke å forsvinne. og det er litt iriterende :mozilla_frown:
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 02:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
...
å lage en psi ball... egentlig gjorde jeg ingen ting... det bare kom av seg selv :mozilla_surprised:
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
jeg har healt og lagd psi ball men jeg sammler ikke opp energi. har healt i 2år nå
Antall ord: 19
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
Jeg aner ikke hva en psi ball er, men er det den motstanden man kjenner når man fører hendene sakte mot hverandre?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: får det endelig til. kansje lit ukotrolert
Dette er bare vanlige fenomener som oppstår hos alle fra tid til annen.TT skrev:får av og til en følelse mellom pekefingeren og tommelen på venstre handa mi. de kiler men det blir av og til litt vont, noen ganger gidder det ikke å forsvinne. og det er litt iriterende :mozilla_frown:
Jeg sakset dette fra lommelegen (det er en del av et svar til noen som lurte på tilsvarende fenomener;
"Mye av dette kan være det vi kaller "støy" fra nervesystemet, det vil si fullstendig normale fenomener som kan oppstå i et helt friskt nervesystem uten å være tegn på sykdom. Jeg har tidligere her på Lommelegen fortalt om den kjente nevrologen og redaktøren som begynte å systematisk skrive ned alle de symptomene som han opplevet fra tid til annen fra sitt eget normale nervesystem. Listen ble veldig lang, og det rare var at når han først begynte å skrive ned disse fenomenene og bli seg bevisst dem, så øket de både i antall, hyppighet og styrke!"
Antall ord: 175
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Hehehe, forklarer veldig, veldig mye rundt om kring
Antall ord: 8
Hide post links |