Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKjøre turen hjem!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Kjøre turen hjem!

Innlegg av Wild Rose »

Hadde en ganske rar opplevelse i går når jeg var ute å kjørte, skulle hjem for kvelden, klokken nærmet seg 2 om natten. det var kun meg i bilen og var nærmest den eneste bilen som var ute å kjørte. Men uansett når jeg hadde kjørt et stykke føler jeg noe rart, akkuart som noen ba meg om å se i speilet slik at jeg kan se bak hva som kommer. jeg fikk dette opp " kjør saktere,skru ned musikk, det kommer en anmbulanse bak deg, jeg ser og ser bak i speilet og får sterkere følelse at jeg må kjøre inn på siden, jeg sakker ned farten og ser så i speilet igjenn og der kommer det en ambulanse i full fart bak meg. Var det faktisk noen som gidde meg et varsel, eller var det bare noe jeg selv fikk følelsen av?
Antall ord: 155
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

kult, har fått noen små tegn selv :mozilla_innocent:
Antall ord: 8
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Har hatt den følelsen selv eller nest likt. Vel har du noen gang hatt en følelse at noen pirker deg i ryggen?
Dette kan være at du har en hjelper som vil advare deg og hjelpere tror jeg kan si ting i tankene dine. Det kan være en hjelper som vil alt godt og ville at ambulansen skulle komme forbi eller (nå må du ikke bli bekymret dette er bare en tanke) at det er en eller annen du kjenner har blitt skadet eller noe så kom ambulansen. Og hjelperen din ville hjelpe din slektning eller venn eller hva det enn. Det kan være at du har reddet et mennske takket være at du ga plass til ambulansen! Sånn må du tenke og det var ikke noe vondt i det du gjorde :)
Antall ord: 139
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Rosalind skrev:Har hatt den følelsen selv eller nest likt. Vel har du noen gang hatt en følelse at noen pirker deg i ryggen?
Dette kan være at du har en hjelper som vil advare deg og hjelpere tror jeg kan si ting i tankene dine. Det kan være en hjelper som vil alt godt og ville at ambulansen skulle komme forbi eller (nå må du ikke bli bekymret dette er bare en tanke) at det er en eller annen du kjenner har blitt skadet eller noe så kom ambulansen. Og hjelperen din ville hjelpe din slektning eller venn eller hva det enn. Det kan være at du har reddet et mennske takket være at du ga plass til ambulansen! Sånn må du tenke og det var ikke noe vondt i det du gjorde :)
Følelsen at jeg har en hjelper som pirker meg i ryggen eller snakker til meg har jeg ofte og jeg både tror og tenker at det er det som var tillfelle i går:) heldigvis var det ikke noen jeg kjenner som ble hentet i ambulanse i går så det var ikke det:)
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Rosalind »

Jepp heldig vis :mozilla_wink: Men vet du hvem det var?
Antall ord: 11
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Rosalind skrev:Jepp heldig vis :mozilla_wink: Men vet du hvem det var?
Tenker du på hvem de hentet eller på hjelperen(e) mine?

Vist det er hvem de hentet vet jeg ikke.. var gressbrann men ingen kom til skade:)

Vist du mener hjelpere, vet jeg ikke men har mine tanker:)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Rosalind »

Jeg lurte på hvem som satt i ambulansen...Ser du bor i hordaland...Det gjør jeg også og ble litt bekymret for jeg kjenner veldig mange
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Rosalind skrev:Jeg lurte på hvem som satt i ambulansen...Ser du bor i hordaland...Det gjør jeg også og ble litt bekymret for jeg kjenner veldig mange
Aha men tror det ikke var noen skadet. var utenfor bergen. håper ikke det var noen du kjente om det skulle vært noen som ble skadet:)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Rosalind »

Det håper jeg ikke men det går nok bra :)
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Kjøre turen hjem!

Innlegg av Eaglespirit »

Wild Rose skrev:Hadde en ganske rar opplevelse i går når jeg var ute å kjørte, skulle hjem for kvelden, klokken nærmet seg 2 om natten. det var kun meg i bilen og var nærmest den eneste bilen som var ute å kjørte. Men uansett når jeg hadde kjørt et stykke føler jeg noe rart, akkuart som noen ba meg om å se i speilet slik at jeg kan se bak hva som kommer. jeg fikk dette opp " kjør saktere,skru ned musikk, det kommer en anmbulanse bak deg, jeg ser og ser bak i speilet og får sterkere følelse at jeg må kjøre inn på siden, jeg sakker ned farten og ser så i speilet igjenn og der kommer det en ambulanse i full fart bak meg. Var det faktisk noen som gidde meg et varsel, eller var det bare noe jeg selv fikk følelsen av?
Kan jo være en stressa ambulanse sjåfør som kjørte ,og stemmen dermed avverget en ulykke.
Antall ord: 177
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mistress
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 12:37
16
Lokalisering: moss

Innlegg av mistress »

Slike opplevelse har jeg hatt selv :) Jeg og min bestekamerat skulle til et hjemsøkt sted i moss. Du kjører over en bakke, og rett inn til høyre kommer det en liten "vei". Jeg pleier alltid å rygge inn, men den dagen fikk jeg en følelse at jeg heller burde kjøre rett inn istedenfor å rygge inn. Et min ca etter vi hadde kjørt bilen rett inn så kom det en bil kjørende i 160. Hadde vi rygget så hadde jeg fått den i siden av bilen..

Sist gang sku jeg ut å kjøre med en kompis som nettopp hadde kommet hjem fra afghanistan etter dimming.. Vi sku kjøre tur og snakke siden vi ikke hadde sett hverandre på en stund.. Fikk en følelse at noe kom til å skje på den kjøre turen, en skikkelig vond følelse/smerte som gikk i ryggen.. 10 minutter etterpå kjørte vi av veien og totalvraket bilen.. Rart vi ikke ble mer skadet.. Men Jeg fikk akkurat den samme vonde følelsen/smerten i ryggen som jeg hadde fått 10 min før. Etter den opplevelsen har jeg begynt å høre på det som kroppen føler :)
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Wild Rose skrev:Hadde en ganske rar opplevelse i går når jeg var ute å kjørte, skulle hjem for kvelden, klokken nærmet seg 2 om natten. det var kun meg i bilen og var nærmest den eneste bilen som var ute å kjørte. Men uansett når jeg hadde kjørt et stykke føler jeg noe rart, akkuart som noen ba meg om å se i speilet slik at jeg kan se bak hva som kommer. jeg fikk dette opp " kjør saktere,skru ned musikk, det kommer en anmbulanse bak deg, jeg ser og ser bak i speilet og får sterkere følelse at jeg må kjøre inn på siden, jeg sakker ned farten og ser så i speilet igjenn og der kommer det en ambulanse i full fart bak meg. Var det faktisk noen som gidde meg et varsel, eller var det bare noe jeg selv fikk følelsen av?
Det kan ha vert lysene eller lyden fra alambulansen som snek seg inn i sansene dine på ett tidligt tidspunkt før du liksom hørte den ordentlig og sånn ble tolket tidlig hos sansene dine.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Metodisten skrev:
Det kan ha vert lysene eller lyden fra alambulansen som snek seg inn i sansene dine på ett tidligt tidspunkt før du liksom hørte den ordentlig og sånn ble tolket tidlig hos sansene dine.
Mye kunne ha vært årsaken til at jeg fikk denne følelsen, men uansett hva det var, var det litt spesielt også.
Har alltid kunne føle enkelte ting som at jeg vet allerede før noen sender melding at jeg får en melding av de, men noe så sterkt så raskt har jeg aldri opplevd før. Ganske spennendes og lærerikt.. vil i så fall begynne å høre mer på det jeg føler enn å overse det :mozilla_laughing:
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links