Jeg ga opp fordi jeg ikke ser flere måter å forsøke å vise deg det jeg prøver å vise deg. Ikke annet enn det.BA. skrev:
Var det oppfordringen om å finne en plass jeg protesterer på opplevelsen som gjorde at du ga opp? Skjønner du kanskje nå at jeg ikke diskuterer slik du vil ha det til at jeg gjør?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan gjenferd drepe`?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Antall ord: 62
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Hvor ble det av tråden her?
Antall ord: 7
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
En måte er å holde deg til sannheten, ikke fare med løgner om hva jeg mener og sier.Globeline skrev:Jeg ga opp fordi jeg ikke ser flere måter å forsøke å vise deg det jeg prøver å vise deg. Ikke annet enn det.BA. skrev:
Var det oppfordringen om å finne en plass jeg protesterer på opplevelsen som gjorde at du ga opp? Skjønner du kanskje nå at jeg ikke diskuterer slik du vil ha det til at jeg gjør?
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Gjenferdene er uskyldige, det er frykt som dreper. Og vi møter det vi frykter helt til vi kan akseptere det som en del av oss. Det er når vi lever i illusjonen av at vi ikke er ett med alt at vi møter på denne illusjonen. Derfor er løsningen å møte alt med kjærlighet og aksept, både det som er utenfor og det som er inne i oss.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Men du beskylder da aldri noen for å lyve - det er bare noe jeg lyver om. Ups...BA. skrev:En måte er å holde deg til sannheten, ikke fare med løgner om hva jeg mener og sier.Globeline skrev:Jeg ga opp fordi jeg ikke ser flere måter å forsøke å vise deg det jeg prøver å vise deg. Ikke annet enn det.BA. skrev:
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Du lyver og du forvrenger sannheten. Jeg vet ikke hva som er verst. Respekt oppnår du ikke med disse metodene iallefall. Det hjelper heller ikke å påstå at du ikke lyver, når du i samme tråd forvrenger sannheten slik.Globeline skrev:Men du beskylder da aldri noen for å lyve - det er bare noe jeg lyver om. Ups...BA. skrev:En måte er å holde deg til sannheten, ikke fare med løgner om hva jeg mener og sier.Globeline skrev:Jeg ga opp fordi jeg ikke ser flere måter å forsøke å vise deg det jeg prøver å vise deg. Ikke annet enn det.BA. skrev:
Men denne tråden handler ikke om deg. Hvis du vil kommentere https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 589#281589 eller dokumentere påstandene dine om meg så er jeg klar til å fortsette disusjonen. Hvis ikke så avslutter jeg her og nå.
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg har sagt jeg er ferdig med diskusjonen - er det derfor du kaller meg løgner, fordi du trodde jeg løy?BA. skrev:Du lyver og du forvrenger sannheten. Jeg vet ikke hva som er verst. Respekt oppnår du ikke med disse metodene iallefall. Det hjelper heller ikke å påstå at du ikke lyver, når du i samme tråd forvrenger sannheten slik.Globeline skrev:Men du beskylder da aldri noen for å lyve - det er bare noe jeg lyver om. Ups...BA. skrev:En måte er å holde deg til sannheten, ikke fare med løgner om hva jeg mener og sier.Globeline skrev:Jeg ga opp fordi jeg ikke ser flere måter å forsøke å vise deg det jeg prøver å vise deg. Ikke annet enn det.BA. skrev:
Men denne tråden handler ikke om deg. Hvis du vil kommentere https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 589#281589 eller dokumentere påstandene dine om meg så er jeg klar til å fortsette disusjonen. Hvis ikke så avslutter jeg her og nå.
Antall ord: 212
Hide post links |