Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderthe spørker på ingerborg pensjonat?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
elina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Des 2007 00:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

the spørker på ingerborg pensjonat?

Innlegg av elina »

eg lå på haukeland syke hotel gamel ingeborg hotel , en dag eg skul til nye hotelet å spis kvels, måte eg ta heisen opp tili tajsen til det nye hotelet, da eg kom i gangen der heisen er og eg ner met meg heisen var noen meter fra.( heisen var i etsjen eg var i) opp net den seg uten eg had tryket på heis knapen. eg gjekk inn i den , da følte eg ner ver av ein per son eg ikkje kun se...Eg snake med ei seiner ei som jobet der.. ho sa ja det spøkte i ingeborg.. men er lit poussi kan det ver det spøkelse som har for flytet seg til det ny byget det er jo gjenom gang fra gaml hotelte tildet nye, eg mer ket åprikinger i kropen daeg tok meg ein tur runt det gamel syke hotelet, ble kraftig priking i kropen da eg gjekk opp på den gamle trapen med altan på. følte og at det var noen så stod inne i gamel spis salen å så på meg. daeg snude meg var det ingen der
Antall ord: 187
elina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Der var jeg en gang som liten. Men det er lenge siden.

Hadde jeg bare forstått halvparten av hva du skriver, så hadde det sikkert vært spennende å høre om. Desverre er det kun enkelte setninger jeg klarer å tolke...
Antall ord: 41
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: the spørker på ingerborg pensjonat?

Innlegg av Metodisten »

elina skrev:eg lå på haukeland syke hotel gamel ingeborg hotel , en dag eg skul til nye hotelet å spis kvels, måte eg ta heisen opp tili tajsen til det nye hotelet, da eg kom i gangen der heisen er og eg ner met meg heisen var noen meter fra.( heisen var i etsjen eg var i) opp net den seg uten eg had tryket på heis knapen. eg gjekk inn i den , da følte eg ner ver av ein per son eg ikkje kun se...Eg snake med ei seiner ei som jobet der.. ho sa ja det spøkte i ingeborg.. men er lit poussi kan det ver det spøkelse som har for flytet seg til det ny byget det er jo gjenom gang fra gaml hotelte tildet nye, eg mer ket åprikinger i kropen daeg tok meg ein tur runt det gamel syke hotelet, ble kraftig priking i kropen da eg gjekk opp på den gamle trapen med altan på. følte og at det var noen så stod inne i gamel spis salen å så på meg. daeg snude meg var det ingen der
Syns den Norske skolen er utsatt for urettferdig kritikk jeg, når de sier ungene ikke klarer og stave godt nok.
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Du vet at du kan trykke to ganger på samme tasta tur knapp ikke sant.Fordi jeg føler at du har et problem med dobbel konsonanter. Eller så er det bare en voksen som er inmari dårlig til å skrive og over ser masse skrive feil.
Antall ord: 47
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links