Tror jeg like før jul hadde en ut-av-kroppen opplevelse:
Jeg var på reise, og overnattet på ett hotell. Om natten våknet jeg, på en måte omtåket og tenkte at jeg måtte en tur på do, men at jeg skulle ligge bare litt i sengen først. Det er ser da, er at det var høyt under taket på rommet, noe jeg syns var merkelig. Det hadde jeg da ikke lagt merke til før, tenkte jeg. Samtidig var det noe rart med hjørnene, de var ikke helt kvadratiske, og jeg tror jeg så flere enn 4 takhjørner. Plutselig ser jeg meg selv i taket - "jasså, ett speil!" tenker jeg. Det hadde jeg heller ikke lagt merke til fra før. Der så jeg meg selv ligge i sengen.
Så fant jeg ut at jeg måtte vel bare stå opp for å gå på do, da våknet jeg plutselig på måte en gang til! Nå var jo selvsagt rommet normalt.
Var så rart, for før jeg våknet den andre gangen funket jo tankerekka mi, jeg tenkte som om jeg var våken. Men var dette en drøm eller en ut-av-kroppen opplevelse?
Noen som har noen forklaringer?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Trodde jeg så i ett speil
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2007 12:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Midt-Troms
Trodde jeg så i ett speil
Antall ord: 212
Lytt, få forståelse. Forstå, få respekt. Respekter, finn kjærligheten!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2007 12:26
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Midt-Troms
ja så klart
Youtube så klart, kilde til mye rart, men mye bra/ nyttig også.
Har det siste halve året hatt den opplevelsen jeg nevnte, jeg har hatt det som ligner på søvnparalyse, med å våkne uten å klare å røre på seg, og hatt en lucid dream.
Noe skjer, venter spent på fortsettelsen!
Har det siste halve året hatt den opplevelsen jeg nevnte, jeg har hatt det som ligner på søvnparalyse, med å våkne uten å klare å røre på seg, og hatt en lucid dream.
Noe skjer, venter spent på fortsettelsen!
Antall ord: 51
Lytt, få forståelse. Forstå, få respekt. Respekter, finn kjærligheten!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |