Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som stryker meg på hodet og kinnene

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
diane
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2008 02:34
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: troms

Noen som stryker meg på hodet og kinnene

Innlegg av diane »

det siste året har jeg opplevd at det føles som noen stryker meg på kinnene eller over hodet.. det oppleves ikke som skremmende, men rart... er det noen som opplever lignende og kan fortelle hva det er???? og det rare er at det føler som om det er noen som trøster meg, for dette skjer når samboeren min og jeg har kranglet, eller det er noe annet som plager meg...og noenganger når jeg er alene og ikke har noen bekymringer, så kan denne forsiktige berøringen oppstå... jeg har begynt å tenke om jeg har begynt å bli gal, heller om det er små fluer i huset som jeg ikke ser som dukker opp i ny og ne.... noe er d, men hva????
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Det er mest sansynlig at det er en av dine hjelpere.
Antall ord: 11
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Jovian skrev:Godt Nytt År folkens.

Huden er kroppens største organ, så å si at dette skyldes "mest sannsynlig" en "hjelper" er helt feil fordi det er mye større sjanse for at det har med blod, nerver, muskel og vev å gjøre. Husk at mennesker som har amputert en arm ofte kan kjenne kløe i armen som er amputert bort, noe som forklarer litt om hva kroppen kan få deg til å tro.

Jovian
Det syns jeg var veldig gått forklart, godt nyttår :mozilla_laughing:
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 21:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Jeg tror du har noen i din nærhet som passer på deg. En avdød slektning f.eks. Har selv opplevd å bli strøket på hodet. Jeg hadde akkurat mistet en som sto meg nær, og lå og gråt fordi han var borte. Da følte jeg plutselig at han var hos meg....og en hånd som strøk meg over håret. Det var veldig betryggende. Et tegn på at han er blant oss.
Antall ord: 79
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links