Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt på TV Norge
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2004 02:07
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ballstad
Hjemsøkt på TV Norge
Jeg gremmes over den serien som går på TV Norge, og som kalles hjemsøkt. Den er så vanvittig overdrevet, at det er umulig å bli skremt el å tro på skrømt etter å ha sett en episode der. For det første ville ingen holdt ut så lenge på et slikt sted, hvis det hadde spøkt så kraftig som det ble gitt inntrykk av. Dessuten kan ikke spøkelser/gjenferd/ånder jage andre spøkelser/gjenferd/ånder slik at mennesker kan høre det, slik som det ble vist i første episode. Dessuten ville nok skrømt fort ha forsvunnet om man bare hang opp krusifiks. Jeg tror ikke det finnes folk som har sett ekte spøkelser... er nok bare fri fantasi alt i hop. Om det skulle være noe, så er det ikke farlig, for da er det "bilder" som henger igjen fra en annen tid. Det betyr at skrømtet ikke kan påvirke en annen tidsepoke enn da det levde. Der de så spøkelser forsvinne gjennom en vegg, så var det en dør der da spøkelset levde. Jeg bruker gjenferd/spøkelse/skrømt om det samme; et tidligere konkret menneske som er avgått ved døden, og som har vist seg for folk etter sin død. Hva tror du om gjenferd?
Antall ord: 224
Med vennlig hilsen Evig_ung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det finnes mer mellom liv og død enn det vi vet. Har selv vært på ett sted som har vært gjemsøkt, minst tre ganger. Har ligget over på to plasser (eller mer). På den ene plassen var hele byggefeltet sure og grinete, faktisk så var hele byggefeltet hjemsøkt. Grunnen til at plassen var hjemsøkt var at byggefeltet lå på en grav.
Les mer om spøkelser/gjenferd her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spøkelse
Dette er ikke reklame for Wikipedia, men litt informasjon...
Håper dere ikke (Paranormal.no) tar dette som reklame...
Les mer om spøkelser/gjenferd her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spøkelse
Dette er ikke reklame for Wikipedia, men litt informasjon...
Håper dere ikke (Paranormal.no) tar dette som reklame...
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Apr 2007 15:33
- 17
- Lokalisering: My very own dream world.
Re: Hjemsøkt på TV Norge
]Evig_ung: Jeg gremmes over den serien som går på TV Norge, og som kalles hjemsøkt. Den er så vanvittig overdrevet, at det er umulig å bli skremt el å tro på skrømt etter å ha sett en episode der.
Penga veit du.
For det første ville ingen holdt ut så lenge på et slikt sted, hvis det hadde spøkt så kraftig som det ble gitt inntrykk av. Dessuten kan ikke spøkelser/gjenferd/ånder jage andre spøkelser/gjenferd/ånder slik at mennesker kan høre det, slik som det ble vist i første episode. Dessuten ville nok skrømt fort ha forsvunnet om man bare hang opp krusifiks.
Eit gjenferd jaga eit anna gjenferd? Haha, jaja. Det blir litt får masse synst ej.
Jeg tror ikke det finnes folk som har sett ekte spøkelser... er nok bare fri fantasi alt i hop. Om det skulle være noe, så er det ikke farlig, for da er det "bilder" som henger igjen fra en annen tid. Det betyr at skrømtet ikke kan påvirke en annen tidsepoke enn da det levde. Der de så spøkelser forsvinne gjennom en vegg, så var det en dør der da spøkelset levde. Jeg bruker gjenferd/spøkelse/skrømt om det samme; et tidligere konkret menneske som er avgått ved døden, og som har vist seg for folk etter sin død. Hva tror du om gjenferd?
Trur det er noken som har sett ekte gjenferd, men gjenferd er ikkje farlige, dei berre er der. Blir kanskje irriterte over at du bur i huset eller noke sånt, men eit gjenferd kan ikkje skade deg. Gjenferd er mennesker som er død, men ikkje komt seg over på den andre sida. Kanskje dei har noke uppgjort her på jorda.
Penga veit du.
For det første ville ingen holdt ut så lenge på et slikt sted, hvis det hadde spøkt så kraftig som det ble gitt inntrykk av. Dessuten kan ikke spøkelser/gjenferd/ånder jage andre spøkelser/gjenferd/ånder slik at mennesker kan høre det, slik som det ble vist i første episode. Dessuten ville nok skrømt fort ha forsvunnet om man bare hang opp krusifiks.
Eit gjenferd jaga eit anna gjenferd? Haha, jaja. Det blir litt får masse synst ej.
Jeg tror ikke det finnes folk som har sett ekte spøkelser... er nok bare fri fantasi alt i hop. Om det skulle være noe, så er det ikke farlig, for da er det "bilder" som henger igjen fra en annen tid. Det betyr at skrømtet ikke kan påvirke en annen tidsepoke enn da det levde. Der de så spøkelser forsvinne gjennom en vegg, så var det en dør der da spøkelset levde. Jeg bruker gjenferd/spøkelse/skrømt om det samme; et tidligere konkret menneske som er avgått ved døden, og som har vist seg for folk etter sin død. Hva tror du om gjenferd?
Trur det er noken som har sett ekte gjenferd, men gjenferd er ikkje farlige, dei berre er der. Blir kanskje irriterte over at du bur i huset eller noke sånt, men eit gjenferd kan ikkje skade deg. Gjenferd er mennesker som er død, men ikkje komt seg over på den andre sida. Kanskje dei har noke uppgjort her på jorda.
Antall ord: 307
What happens if you get scared half to death twice?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2004 02:07
- 20
- Lokalisering: Ballstad
Ser jeg skrev dette innlegget 1.januar. Visste ikke da at jeg 3.april samme år skulle både få se og høre "uvirkelig/åndelig" person. Har skrevet om den hendelsen et annet sted.
Antall ord: 35
Med vennlig hilsen Evig_ung
Hide post links |
En slik serie vil selvsagt plukke ut de mest ekstreme stedene.
Har selv erfart hvor ille det kan bli, ved at noen i familien måtte forlate huset sitt nettopp på grunn av ekstreme hendelser.
Det som ofte skjer er at man har lagt alle pengene i et hus, og man vil nødvendigvis få igjen pengene før man rømmer.
Nye kjøpere vil jo lure hvorfor man selger etter kort tid, og søker man hjelp så sprer ryktet seg og huset stuper i pris (som i huset i lierbakkane).
"Dessuten ville nok skrømt fort ha forsvunnet om man bare hang opp krusifiks".
Om det bare hadde vært så enkelt....
Har selv erfart hvor ille det kan bli, ved at noen i familien måtte forlate huset sitt nettopp på grunn av ekstreme hendelser.
Det som ofte skjer er at man har lagt alle pengene i et hus, og man vil nødvendigvis få igjen pengene før man rømmer.
Nye kjøpere vil jo lure hvorfor man selger etter kort tid, og søker man hjelp så sprer ryktet seg og huset stuper i pris (som i huset i lierbakkane).
"Dessuten ville nok skrømt fort ha forsvunnet om man bare hang opp krusifiks".
Om det bare hadde vært så enkelt....
Antall ord: 115
Hide post links |