Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerOm kraftdyr, totem eller power animal

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Om kraftdyr, totem eller power animal

Innlegg av Shania »

Fikk denne skjønne siden, av en venninnne. Det er en god energi der, og du blir oppmuntret til å ta litt tid.
Det behøver ikke bare å brukes til å finne ditt eget livs kraftdyr. Min erfaring er at det endrer seg. Men her kan du bruke det til å søke visdom i mange andre spørsmå. Poenget er å ta et hint, men også kjenne på den energien de kommer med. For et spørsmål, for et valg eller for det livet du lever nå.

http://www.poweranimalsunleashed.com/creek.htm

Lykke til og nyt.[/i]
Antall ord: 96
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Susanne.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 04 Nov 2007 18:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Susanne. »

Det var herlig.
Jeg trykket 3 ganger :mozilla_oops:

Men min første var Ulv som jeg liker VELDIG godt.

Takk for en super opplevelse Shania :mozilla_wink:
Antall ord: 26
We are the strange strangers

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Susanne.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 04 Nov 2007 18:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Susanne. »

Prøvde en siste gang og gjett hva det var ?!

ULV! :mozilla_laughing:

*Glad*
Antall ord: 14
We are the strange strangers

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Takk, Shania dette var en fin side. Mitt kraftdyr i dag er ørnen og sommerfuglen. Og det var jammen kjekt, for dette er en skikkelig beinhard transisjon, for denne gangen er jeg "alene"...
Antall ord: 33
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Du er aldri virkellig alene Hecate....
Så skjønt med en sommerfugl. Du har alt i deg, vingene, styrken og skjønnheten. Som når du nesten tror at du kommer til å dø. :mozilla_laughing:
Antall ord: 35
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Nei, jeg vet det alltid er noen der. Men utfordringene de siste gangene har vært å bruke det jeg har lært....det er jo lettere sagt enn gjort, men tilliten til at det funker kommer etterhvert. Likevel har denne siste prosessen vært tung, men bevares jeg har fått verktøyet. Bare ikke oppmuntringen....det står mer og mer på meg og det er uvant. :mozilla_undecided:
Antall ord: 68
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
alexander
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 06 Apr 2006 21:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tjøme

Innlegg av alexander »

skal jeg vare helt enig saa er denne oppfatningen og maaten aa finne kraftdyrene sine paa helt feil. vil dere lare om kraftdyr? gaa paa www.linsdomain.com gaa deretter in paa totems and animal readings eller noe saant vil dere finne kraftdyrene deres selv saa har jeg skrevet om det i ett inlegg
Antall ord: 54
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Alexander. Kjære deg. Jeg er helt klar over at det er mange måter. Og for noen så tar de hele veien, men trommereiser og hele pakka.
Men er ærlig talt ikke noe gale måter. Akkurat som om det skulle stå en kraftdyr gud men sine ti bud om rett og galt.
Jeg opplever også at krafdyr forandrer seg, ettersom vi forandrer oss. Og det er i bunn og grunn kun et aspekt av vårt Guddommelige selv, som kommer inn, gjennom et symbol som et dyr.
Jeg kan tildels være enig at noen kan ta det veldig overfladisk med slike sider. Men det er jo opp til enhver i sær. Akkurat som noen som leker med tarotkort, eller stoff for den saks skyld. Det handler vel mest om hvordan de tar seg selv, og der er vel ofte problemet å¨ta seg selv for høytidelig og alvorlig. Ingen av mine kraftdyr, eller aspekter har vondt av litt letthet og humor. :mozilla_wink:
Antall ord: 167
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links