Yes!Eaglespirit skrev:Dokker va heldig da, som regel må en spark ut foten mellom dørsprekkaChristine88 skrev:Sant sant.. Vet ikke helt om jeg tør, de er jo ikke akkurat kjent for å være de mest stabile menneskene i verden dapuma/f skrev:lolChristine88 skrev:Hva hadde vi gjort uten gud? Da måtte vi jo rett og slett lagt oss ned å dødd! :mozilla_surprised:
Hehe.. huff!
prøv og spørr et par jehovas vitner eller noen smiths venner om akkurat det ....
men gjør det på eget ansvar lol
puma/f
Husker når jeg var mindre/liten, så kom jehovas vitne på døra hos oss.. og mamma ba dem inn for å fortelle dem om svarteboka hun hadde.. hehe.. det endte med at de spurte om de kunne komme tilbake noen dager senere for å frelse oss Halllooo, liksom.. HJELP!! Sier jeg bare.. sære mennesker.
Mamma synes jo dette var drit artig! Men de var ikke velkommne tilbake, og siden det kom de aldri mer.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjemsøkt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2007 01:33
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Antall ord: 174
..Man Føler Mer Enn Man Ser..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |