Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjemsøkt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2007 18:52
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
hjemsøkt
hjemsøkt i dag var bra :mozilla_smile:
Antall ord: 8
linda63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Ja,det var nesten som excorcisten.
Har han ikke tatt kniven som snudde seg på kjøkkenbenken ,har presten mest sannsynlig fått den i ryggen
Har han ikke tatt kniven som snudde seg på kjøkkenbenken ,har presten mest sannsynlig fått den i ryggen
Antall ord: 26
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
Så også det med kniven, men det jeg lurer på er: hva gjorde egentlig Chris der? Chris gikk bare på kjøkkenet som ingeintg, tok kniven og la den i skuffen og gikk inn i stuen, som ingenting.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Han ville vel ikke gjøre noe ut av situasjonen enn hva den var.
Tror jeg og ville reagert på samme vis.
Tror jeg og ville reagert på samme vis.
Antall ord: 22
Admin
Hide post links |
Nå skal jeg være snill her og bare spørre om en ting
hvorfor er det alltid den katolske kirke som kommer til unnsettning og redder dagen, eller så gir de opp halvegs ???
Sorry men den serien blir for meg for dum og uten noe særlig troverdighet what so ever
puma/f
hvorfor er det alltid den katolske kirke som kommer til unnsettning og redder dagen, eller så gir de opp halvegs ???
Sorry men den serien blir for meg for dum og uten noe særlig troverdighet what so ever
puma/f
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Tror ikke det er så veldig mange å velge i.
Antall ord: 9
Admin
Hide post links |
Men det hele blir en smule ufrivillig komisk når de fleste tilfella er det besettelse med stor B og gjerne et par demoner attåt og grunnen er et par drap med satanistiske undertoner, gjerne i en kjeller eller et høyloft.......
Eller enda bedre de står på en gammel indiansk gravplass og heller i veg vievann og roper på GUD den allmektige.......
På grav til en person som i følge fakta ikke var kristen og hadde en helt anna reglion...
men men så er vell ikke akkurat den katolske kirke kjent for og behandle hverken levende, eller døde for den del, med den helt store respekten lol
Puma/f
Eller enda bedre de står på en gammel indiansk gravplass og heller i veg vievann og roper på GUD den allmektige.......
På grav til en person som i følge fakta ikke var kristen og hadde en helt anna reglion...
men men så er vell ikke akkurat den katolske kirke kjent for og behandle hverken levende, eller døde for den del, med den helt store respekten lol
Puma/f
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Nei, det er ikke så mange og velge i. I USA står katolisismen sterkt og de er kjente for og drive med eksorsisme.Eaglespirit skrev:Tror ikke det er så veldig mange å velge i.
Den gamle filmen eksorsisten skal og være bygd på den katolske kirkens rapporter om eksorsime, men selvfølgelig dramatisert og overdrevet.
Dessuten må dere forstå att bildene her er og dramatisert og benyttet som en visualisert fortelling. Man kan ikke ta det helt billedlig bokstavligt.Det er filmfolkenes versjon av det som blir fortallt av de som opplevde dette.
Det man kan ta til etterettnng er det som de orginale folkene forteller hendte.
Om man velger og tro dem.
Antall ord: 115
Hide post links |
Du spør om noe ganske intresangt der du Puma/f...
Jeg søkte opp det, men fant ingen grunn.
Antall ord: 20
Hide post links |
For meg virker det som det er en del av et image de har for og være helt sikre på at ingen skal beskylde de medvirkende for ikke og være gode trodende kristne. I usa er det veldig viktig, på grensa til det sykelige... jo legner sør du kommer jo værre sies det og bli.TheTech skrev:Du spør om noe ganske intresangt der du Puma/f...
Og en må ikke gjøre noe som kan skade rykte eller antall seertall
Puma/f
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2007 01:33
- 17
- Lokalisering: Lørenskog
Hva hadde vi gjort uten gud? Da måtte vi jo rett og slett lagt oss ned å dødd! :mozilla_surprised:
Hehe.. huff!
Hehe.. huff!
Antall ord: 23
..Man Føler Mer Enn Man Ser..
Hide post links |
lolChristine88 skrev:Hva hadde vi gjort uten gud? Da måtte vi jo rett og slett lagt oss ned å dødd! :mozilla_surprised:
Hehe.. huff!
prøv og spørr et par jehovas vitner eller noen smiths venner om akkurat det ....
men gjør det på eget ansvar lol
puma/f
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2007 01:33
- 17
- Lokalisering: Lørenskog
Sant sant.. Vet ikke helt om jeg tør, de er jo ikke akkurat kjent for å være de mest stabile menneskene i verden dapuma/f skrev:lolChristine88 skrev:Hva hadde vi gjort uten gud? Da måtte vi jo rett og slett lagt oss ned å dødd! :mozilla_surprised:
Hehe.. huff!
prøv og spørr et par jehovas vitner eller noen smiths venner om akkurat det ....
puma/f
Husker når jeg var mindre/liten, så kom jehovas vitne på døra hos oss.. og mamma ba dem inn for å fortelle dem om svarteboka hun hadde.. hehe.. det endte med at de spurte om de kunne komme tilbake noen dager senere for å frelse oss Halllooo, liksom.. HJELP!! Sier jeg bare.. sære mennesker.
Mamma synes jo dette var drit artig! Men de var ikke velkommne tilbake, og siden det kom de aldri mer.
Antall ord: 155
..Man Føler Mer Enn Man Ser..
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Dokker va heldig da, som regel må en spark ut foten mellom dørsprekkaChristine88 skrev:Sant sant.. Vet ikke helt om jeg tør, de er jo ikke akkurat kjent for å være de mest stabile menneskene i verden dapuma/f skrev:lolChristine88 skrev:Hva hadde vi gjort uten gud? Da måtte vi jo rett og slett lagt oss ned å dødd! :mozilla_surprised:
Hehe.. huff!
puma/f
Husker når jeg var mindre/liten, så kom jehovas vitne på døra hos oss.. og mamma ba dem inn for å fortelle dem om svarteboka hun hadde.. hehe.. det endte med at de spurte om de kunne komme tilbake noen dager senere for å frelse oss Halllooo, liksom.. HJELP!! Sier jeg bare.. sære mennesker.
Mamma synes jo dette var drit artig! Men de var ikke velkommne tilbake, og siden det kom de aldri mer.
Antall ord: 171
Admin
Hide post links |