Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILMEN!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Bilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILM

Innlegg av Metodisten »

staaleh skrev:
dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=C05guW19ddY

Hendelsen fant sted i Portugal i fjor.Advarsel! Anbefales ikke hvis du har hjerteproblemer.

he he skvatt litt men den hvar ekkel og se på
Det er helt utroligt att denne tråden er her ennå.

En parodi på Amerikanerenes svært berømte hvite haikene dame i Chickago, som forøvrig kan være en fasinerende historie.

Her er det Ungdommer som har gøy med video.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
mistress
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 12:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Fake med store bokstaver

Innlegg av mistress »

ting er undersøkt og den er like fake som blair witch project filmen.. *spøkelset* lever nok denne dagen og :) men den er veldig godt laget :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Julianne

Innlegg av Julianne »

Jeg tror den er falsk av egne erfaringer.
Grunnen til at jeg bare tror er fordi gjenferdet er i fast form.
Ut i fra erfaring er de ikke det.
Men det betyr ikke at jeg vet om det faktisk finnes gjenferd som ser annerledes ut.
Slik er det jo med mennesker også, vi er jo både svarte, gule og hvite. Så der stiller jeg meg skeptisk!

Men om historien er sann, det vet jeg ikke!
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Julianne skrev:Jeg tror den er falsk av egne erfaringer.
Grunnen til at jeg bare tror er fordi gjenferdet er i fast form.
Ut i fra erfaring er de ikke det.
Men det betyr ikke at jeg vet om det faktisk finnes gjenferd som ser annerledes ut.
Slik er det jo med mennesker også, vi er jo både svarte, gule og hvite. Så der stiller jeg meg skeptisk!

Men om historien er sann, det vet jeg ikke!
Det tror jeg bare de som lagde videoen vet....
Antall ord: 87
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
scary me
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jan 2008 11:44
16
Lokalisering: I huset.

Innlegg av scary me »

Har sett den flere ganger.Tror den ikke er fake nei.
Antall ord: 11
Everything is scary,if you just see it...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jeg er av den oppfatning at alle tråder i utgangspunktet har livets rett og at alle får ha sin mening om ting, men nå merker jeg at denne tråden går meg på nervene!

For ørtiende gang: produsenten av denne filmen har innrømt at det er tull og fanteri på lik linje med Blair Witch Project! Både innfødte og folk som bodde i området i denne tidsperioden sier at det ikke døde noen Theresa der, verken akkuat da eller i tiden rundt! Erfarne filmfolk kjenner igjen flere av de brukte filmeffektene! Og til slutt; dette er en typisk vandrehistorie som finnes i flere varianter rundt i hele verden...

Hva er det dere ikke skjønner med at filmen er fake? Hvilke bevis krever dere egentlig for å innse at dette er en film produsert av moroklumper med ønske om å skremme folk?

*argh og sukk*
Antall ord: 151
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Svartepus skrev:Jeg er av den oppfatning at alle tråder i utgangspunktet har livets rett og at alle får ha sin mening om ting, men nå merker jeg at denne tråden går meg på nervene!

For ørtiende gang: produsenten av denne filmen har innrømt at det er tull og fanteri på lik linje med Blair Witch Project! Både innfødte og folk som bodde i området i denne tidsperioden sier at det ikke døde noen Theresa der, verken akkuat da eller i tiden rundt! Erfarne filmfolk kjenner igjen flere av de brukte filmeffektene! Og til slutt; dette er en typisk vandrehistorie som finnes i flere varianter rundt i hele verden...

Hva er det dere ikke skjønner med at filmen er fake? Hvilke bevis krever dere egentlig for å innse at dette er en film produsert av moroklumper med ønske om å skremme folk?

*argh og sukk*
Hvordan vet du at produsenten har innrømt bla bla bla....har du snakket med vedkommende selv? Og hvordan kan vi vite at ikke "produsenten" bare er en skeptiker som utgir seg for å være "opphavsmann" for å få sagt det skeptikerne gjerne vil høre..? Nei, denne filmen er ikke fake. Det er mer mellom himmel og jord enn vi kan se med det blotte øye, det er det hvertfall ingen tvil om.
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Svartepus »

Jaja, dannys, du får tro hva du vil... Her er mine forsøk på å bevise at den er falsk:

Dette er filmprodusentens nettside om sine filmprosjekt, inkludert den omtalte Theresa-filmen: http://www.acurva.net/
Siden alt står på portugisisk har jeg oversatt teksten ved hjelp av oversettelsesprogram på nettet (hvis noen kan portugisisk, så rett gjerne opp evt feil). Her er teksten fra websiden på engelsk:
My name is David Rebordão and I am the author and producer of the short film A CURVE.
After months of speculation, stuffed of fantastic theories on the movie A CURVE, here what appears the moment of the revelation. This site was created to let know you all the truth on the facts that they always gave rise to the most accepted Portuguese short film of. In spite of are several versions of the movie for download freely for cybernautical everyone, in this site they can acquire the only complete version with twelve minutes of duration in DVD.

The DVD brings also an interview where I try to report the whole process of creation, my reactions while spreading of the movie for everyone, to several forums that were created to talk about the movie, and to all the histories that were created from the imagination of the cybersailors.

I always reveal still the strategy that was behind the creation of the movie, with the objective to attract attention of the public for other projects that are being developed.
I want to do cinema for the public; cinema with capacity of entertaining.

For that investment of capital is necessary. The purchase of this DVD is a contributo that can give so that other projects in which I am working can happen.
This site, which is still in evolution, will have soon an area of merchandising of the movie (t-shirts, caps, wallpapers, etc.); as well as an area of news on other projects in development (teasers, synopses, progresses in the production, etc.).

It is important which informer in the guestbook with his comments so that the future investors of other projects can realize the interest of the Portuguese public for a new type of cinema.
I wait what soon could announce news on the near projects.
Obliged to all!

David Rebordão
Her sier han selv at filmen er produsert for å skape PR rundt andre filmprosjekt han har på gang. Filmen er opprinnelig på 12 minutt og hvis du kjøper DVDen får du med Davids kommentarer rundt produksjonen, og tanken bak det å spre en slik film på nettet for å skape oppmerksomhet rundt dette filmprosjektet og andre fremtidige prosjekt.

Så dannys; hvis dette er en skeptiker som lyver, hvor er da den overlevende fra ulykken som lett kunne ha avslørt Rebordao som en løgner? Og hvordan har denne skeptikeren fått tak i 10 minutt ekstra med film fra "hendelsen" som han selger til interesserte?

Her er forøvrig en film med Sara Cipriano, en 26 år gammel portugisisk skuespiller. Mange portugisere mener det er hun som spiller spøkelset Teresa Fidalgo:

http://www.youtube.com/watch?v=BA1ieXtOHtQ

Legg også merke til at spøkelsesfilmen dukker opp mellom Saras filmer på Youtube! Tilfeldig? Neppe...

Dette i tillegg til folk fra Portugal som sier at det ikke døde noen Theresa Fidalgo i 1983 og heller ikke skjedde noen ulykke som på filmen i 2003, gjør at jeg er overbevist om at filmen er fake.

Jeg har sagt mitt og gidder ikke kommentere denne tøysefilmen mer.
Antall ord: 590
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Svartepus skrev:Jaja, dannys, du får tro hva du vil... Her er mine forsøk på å bevise at den er falsk:

Dette er filmprodusentens nettside om sine filmprosjekt, inkludert den omtalte Theresa-filmen: http://www.acurva.net/
Siden alt står på portugisisk har jeg oversatt teksten ved hjelp av oversettelsesprogram på nettet (hvis noen kan portugisisk, så rett gjerne opp evt feil). Her er teksten fra websiden på engelsk:
My name is David Rebordão and I am the author and producer of the short film A CURVE.
After months of speculation, stuffed of fantastic theories on the movie A CURVE, here what appears the moment of the revelation. This site was created to let know you all the truth on the facts that they always gave rise to the most accepted Portuguese short film of. In spite of are several versions of the movie for download freely for cybernautical everyone, in this site they can acquire the only complete version with twelve minutes of duration in DVD.

The DVD brings also an interview where I try to report the whole process of creation, my reactions while spreading of the movie for everyone, to several forums that were created to talk about the movie, and to all the histories that were created from the imagination of the cybersailors.

I always reveal still the strategy that was behind the creation of the movie, with the objective to attract attention of the public for other projects that are being developed.
I want to do cinema for the public; cinema with capacity of entertaining.

For that investment of capital is necessary. The purchase of this DVD is a contributo that can give so that other projects in which I am working can happen.
This site, which is still in evolution, will have soon an area of merchandising of the movie (t-shirts, caps, wallpapers, etc.); as well as an area of news on other projects in development (teasers, synopses, progresses in the production, etc.).

It is important which informer in the guestbook with his comments so that the future investors of other projects can realize the interest of the Portuguese public for a new type of cinema.
I wait what soon could announce news on the near projects.
Obliged to all!

David Rebordão
Her sier han selv at filmen er produsert for å skape PR rundt andre filmprosjekt han har på gang. Filmen er opprinnelig på 12 minutt og hvis du kjøper DVDen får du med Davids kommentarer rundt produksjonen, og tanken bak det å spre en slik film på nettet for å skape oppmerksomhet rundt dette filmprosjektet og andre fremtidige prosjekt.

Så dannys; hvis dette er en skeptiker som lyver, hvor er da den overlevende fra ulykken som lett kunne ha avslørt Rebordao som en løgner? Og hvordan har denne skeptikeren fått tak i 10 minutt ekstra med film fra "hendelsen" som han selger til interesserte?

Her er forøvrig en film med Sara Cipriano, en 26 år gammel portugisisk skuespiller. Mange portugisere mener det er hun som spiller spøkelset Teresa Fidalgo:

http://www.youtube.com/watch?v=BA1ieXtOHtQ

Legg også merke til at spøkelsesfilmen dukker opp mellom Saras filmer på Youtube! Tilfeldig? Neppe...

Dette i tillegg til folk fra Portugal som sier at det ikke døde noen Theresa Fidalgo i 1983 og heller ikke skjedde noen ulykke som på filmen i 2003, gjør at jeg er overbevist om at filmen er fake.

Jeg har sagt mitt og gidder ikke kommentere denne tøysefilmen mer.
Uansett om filmen er tull eller ikke, ha hvertfall et åpent sinn, for selve historien kan jo være sann likevel.Det er det som er interessant i denne sammenhengen:)
Antall ord: 622

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jan_m
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2007 20:32
17
Lokalisering: hadde jeg vist det så...

Innlegg av jan_m »

skmel var den men ekte...... negu f..n til og med meg med knsje 150t med et dv kamra kan kludre i hopp noe lignene som den filmen og vandre historier med kviner barn om hopper in i bilen.... er det ørten styker av bare i mitt distrikt vestfold buskeru vikveien en snar vei fra nykirke til borre sies det at en eldre dame står og haier og stoper du ike da sitter hun mit i baksete dit og smiler onskaps fult..... det har skjed en ulyke der på70 talet med en dame men mer kan ikke bevises
Antall ord: 100
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Død tråd, død død død, jeg stikker deg i hjel med passer!
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Sol@ngelica skrev:Død tråd, død død død, jeg stikker deg i hjel med passer!
En av de dårligste trådene noensinne på para.

En parodi på Amerikanerenes svært berømte hvite haikene dame i Chickago, som forøvrig kan være en fasinerende historie.

Dette er ikke bare fake, det er urdårlig gjort fake.

Dette er en av orginalene som videoen over er en parodi på.
Kommenter heller denne da og dump tullet over her.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... ummitarzan
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Svartepus »

Metodisten skrev:
Sol@ngelica skrev:Død tråd, død død død, jeg stikker deg i hjel med passer!
En av de dårligste trådene noensinne på para.

Dette er ikke bare fake, det er urdårlig gjort fake.

Dette er en av orginalene som videoen over er en parodi på.
Kommenter heller denne da og dump tullet over her.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... ummitarzan
Fullstendig enig metodisten og Sol, men hva nytter det når enkelte nekter å innse at filmen er juks og bedrag? Jeg har prøvd å finne bevis for hvor falsk filmen er, men da var dette visst plutselig en diskusjon om historien bak og ikke selve filmen... Så neida, denne tråden blir nok aaaaldri å dø... *sukk og stønn*
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Svartepus skrev: Fullstendig enig metodisten og Sol, men hva nytter det når enkelte nekter å innse at filmen er juks og bedrag? Jeg har prøvd å finne bevis for hvor falsk filmen er, men da var dette visst plutselig en diskusjon om historien bak og ikke selve filmen... Så neida, denne tråden blir nok aaaaldri å dø... *sukk og stønn*
Her handler det ikke om å "innse" noe, imidlertid er det mer snakk om TRO eller TVIL. Det vil si noen velger å tro, mens andre velger å tvile, og det viktigste: ingen behøver å påstå at de har rett. Poenget er at her må man kunne komme med sine tanker, uansett hva det måtte være, uten innblanding fra påståelige skeptikere og andre med "gjennomtrekk i loftsetasjen".
Sist redigert av dannys på 16 Jan 2008 21:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

:-s ](*,)
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML: