Det var en natt i forrige uke.
Jeg og kjæresten min lå i sengen og småpratet i mørket. plutselig så hørtes det ut som noe skled ned fra nattbordet mitt og ramal i bakken med et skikkelig brak, jeg og kjæresten ble heeelt stille og så spurte jeg han hva i all verden det var for noe. da svarte han at det ville han ikke vite. da vi skrudde på lyset for å sjekke var det ingeting som hadde detti ned fra natt bordet og ingen ting som lå på gulvet. jeg ble allikevel ikke redd..bare tenkte at det var høyst unormalt. At noe som viste seg å ikke være noe likevel, kunne lage sånn et smell og brak! Det var akkurat som det var fler ting som gikk i gulvet rett ved siden av senga vår.. pussig det der!
Har opplevd to andre rare ting i den leiligheten også:
En kveld da vennindene mine og jeg slappet av hjemme hos meg skjedde det noe veldig spesielt. Den ene venninden min stod i dusjen, jeg satt på dataen og hun siste venninden min lå i sofaen i stua og sov. Jeg hadde en kjempediger,tung tv som stod på i stua. plutselig eksploderte tv`en og gikk i gulvet med et brak så skjermen og all innmaten knuste. Jeg hoppet opp fra dataen og løp ut i stua der jeg fikk øye på tv`en som lå midt på gulvet med skjermen ned. Det steg røy opp fra den der den lå knust.
venninden min som lå i stua og sov skvatt så fælt at hun skreik og fikk øresus i noen timer etter eksplosjonen da smellet var veldig høyt. hun som stod i dusjen kom løpende ut fra badet med hånklet rundt seg og spurte hva i all verden som skjedde. vi stod alle tre i stua og stirret på hverandre og skjønte ikke hvordan en sååå diger og tung tv plutslig finner det for godt å eksplodere og lande midt ute på stuegulvet. Til slutt måtte vi bare le av forbauselse.
En annen natt jeg kom hjem fra byen i sommer og skulle opp i 5 etasje til venninden min på et aldri så lite næsjpil tok jeg først turen innom min egen leilighet for å hente noen øl. (Jeg bor i 2.etasje ) Da jeg kom inn i leiligheten min så jeg at en luke som fører til vannet i springen stod åpen. Jeg har aldri åpnet luken noen gang og det trengs en nøkkel til å åpne denne luken. den nøkkelen ligger i kjøkkenskapet. det stod også en god del tomflasker forran denne luken. flaskene lå rast utover gulvet. Jeg syns det var så rart at jeg løp rett opp til venninden min og fortalte det jeg hadde sett. jeg ble ikke redd. bare forbauset.
Til tross for at blokka bare er et år gammel så er jeg nesten sikker på at det foregår noe rart i leiligheten min. Jeg har alltid vært redd for å være aleine da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa. har aldri likt det. da jeg skulle flytte inn i leiligheten min aleine for et år siden var jeg litt engstelig for hvordan det ville gå, men jeg harfaktisk ikke vært redd en eneste gang i den nye leiligheten min til tross for det som har skjedd. føler at det er en god energi der på en eller annen måte.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rar hendelse på soverommet i forrige uke.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2007 16:36
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
så bra at du føler at det er god energi, men hvil du ha det der eller hvil du at det skal dra sin vei?
Antall ord: 26
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Bra at du ikke tar det så tung da
Antall ord: 9
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jeg er søren ikke sikker.. det har jo ikke plaget meg så lenge jeg har bodd der.. når sånne rare ting har skjedd har jeg alltid vært sammen med noen i leiligheten..lurer på om jeg syns det hadde vært like stas om sånne rare ting hadde skjedd mens jegvarr aleine i leiligheten. Men til nå har det ikke vært noen plage..bare veldig merkelig å se sånne ting skje..
Sist redigert av Marie parie på 30 Des 2007 21:03, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Kanskje ånden vil at du skal være alene?Har du noen gang hatt en kjæreste som har død eller noe?Kanskje denne ånden vil at du skal være alene med deg?Marie parie skrev:Jeg er søren ikke sikker.. det har jo ikke plaget meg så lenge jeg har bodd der.. når sånne rare ting har skjedd har jeg alltid vært sammen med noen..lurer på om jeg syns det hadde vært like stas om sånne rare ting skjedd mens jeg er aleine i leiligheten. Men til nå har det ikke vært noen plage..bare veldig merkelig å se sånne ting skje..
Antall ord: 113
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
nei ingen eks som har dødd eller noe... men det føles ikke truende på noen måte heldigvis.. syns det bare er veldig spennende dette her.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja det er detMarie parie skrev:nei ingen eks som har dødd eller noe... men det føles ikke truende på noen måte heldigvis.. syns det bare er veldig spennende dette her.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
er det ikke spenendeRosalind skrev:Ja det er detMarie parie skrev:nei ingen eks som har dødd eller noe... men det føles ikke truende på noen måte heldigvis.. syns det bare er veldig spennende dette her.
Antall ord: 41
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
er det ikke spenende [/quote]
Jo det er helt utolig spennende.. Det har skjedd tre ting på det ene året jeg har bodd i leiligheten min nå. jeg kan ikke forklare noe av det som har skjedd på en naturlig måte!
jeg har til og med klart å få min superskeptiske kjæreste på gli når det gjelder overnaturlige ting.. Han har alltid ment det er en naturlig forklaring på alt.. men nå har han fått litt å bryne seg på.
Skjer det noe mer i heimen skal jeg slenge det rett inn her!
Og du må for all del ikke forlate Paranormal, staaleh. Alle med gode hensikter er velkomne her, så drit i hva andre sier hvis du skulle føle deg uvelkommen. :mozilla_cool:
Jo det er helt utolig spennende.. Det har skjedd tre ting på det ene året jeg har bodd i leiligheten min nå. jeg kan ikke forklare noe av det som har skjedd på en naturlig måte!
jeg har til og med klart å få min superskeptiske kjæreste på gli når det gjelder overnaturlige ting.. Han har alltid ment det er en naturlig forklaring på alt.. men nå har han fått litt å bryne seg på.
Skjer det noe mer i heimen skal jeg slenge det rett inn her!
Og du må for all del ikke forlate Paranormal, staaleh. Alle med gode hensikter er velkomne her, så drit i hva andre sier hvis du skulle føle deg uvelkommen. :mozilla_cool:
Antall ord: 127
Hide post links |
At en tv ekspoldere er ikke ett stort problem hvis den er ny, man har jo kanksje garanti
Har blokka en eller flere vaktmestere btw?
Har blokka en eller flere vaktmestere btw?
Antall ord: 25
Hide post links |