Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Doode mennesker??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 21:33
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: ....
Doode mennesker??
Hola!
Jeg har tenkt paa dette lenge. Hvorfor tror me at disse ''spookelsene'' er doode mennesker?? Tenk om det er romvesner som er usynlige xD
Hva syns dere ??
Jeg har tenkt paa dette lenge. Hvorfor tror me at disse ''spookelsene'' er doode mennesker?? Tenk om det er romvesner som er usynlige xD
Hva syns dere ??
Antall ord: 28
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Det kan være men i alle år så har spøkelser vert "ånder" eller sjelen til de døde mennskene for viss du noen gang ser et spøkelse så kan du se at det ligner på et mennske som har vert død lenge.Det er bare sjelen som ikke hår fått fred og da blir den igjen i denne verden..
Antall ord: 65
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Doode mennesker??
Kan også være levende mennesker ute på astral reiser.TheAmerican skrev:Hola!
Hva syns dere ??
Antall ord: 40
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2007 16:59
- 16
dette er ikkke døde mennesker, dette er onde demoner fra helvete som har et ønske og det er og skremme folk. Men er du kristen har du ingenting og frykte siden jesu blod og legeme beskytter deg. De utgir seg for og være døde mennesker osv, men de er bare demoner. Prøver du og tilkalle døde mennesker vil du antageligvis møte en demon med en skikkelse ganske likt et menneske. Så det finnes ike spøkelser, monstre, vampyrer, gjenferd osv det finnes BARE demoner, og disse har forskjellige skikkelser.
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2007 01:23
- 17
-
- Nybegynner
- 16
jeg er kristen, og har studert litt, lest bibel osv, og jeg vet at dette er sant.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Så det er kun ting du har lest, ikke erfart?Michael250 skrev:jeg er kristen, og har studert litt, lest bibel osv, og jeg vet at dette er sant.
Tenk hvis det var mein kampf du hadde lest...
Jeg har ikke lest den, men jeg tror ikke
det er best å tro på ting sånn uten videre.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Tror du jeg bare spøker her? jeg har snakket med eksperter osv,Bibelen er sann og det står også at gud advarer folk med og drive med onde ånder osv, det er sikkert derfor hus blir gjemsøkt, fordi folk driver med spiritisme osv.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hehe... for alt jeg vet så spøker duMichael250 skrev:Tror du jeg bare spøker her? jeg har snakket med eksperter osv,Bibelen er sann og det står også at gud advarer folk med og drive med onde ånder osv, det er sikkert derfor hus blir gjemsøkt, fordi folk driver med spiritisme osv.
Men skulle i motsatt fall likt å vite hvilke eksperter og hvem de er
og hva slags begrunnelse de har for å hevde at bibelen er sann.
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
seff kan jeg ikke forvente at du tror på dette du er jo sikkert ikke kristen engang:P
Men sier bare det jeg vet er sant. Du for velge selv hva du vil tro hehe
Men sier bare det jeg vet er sant. Du for velge selv hva du vil tro hehe
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Bibelen er skrevet av mange profeter opp igjennom historien. De skrev det som var sant for dem. Så for min del tror jeg gud,budda,muhammed er samme energi gestalt.
Antall ord: 30
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Feil, de skrev ikke det som var sant for dem, de skrev ned hva Gud ba dem skrive. Alt i bibelen er Guds egne ord.Eaglespirit skrev:Bibelen er skrevet av mange profeter opp igjennom historien. De skrev det som var sant for dem. Så for min del tror jeg gud,budda,muhammed er samme energi gestalt.
Antall ord: 57
Hide post links |
Liten rettelse derMichael250 skrev:Tror du jeg bare spøker her? jeg har snakket med eksperter osv,Bibelen er sann og det står også at gud advarer folk med og drive med onde ånder osv, det er sikkert derfor hus blir gjemsøkt, fordi folk driver med spiritisme osv.
OM du er KRISTEN så er det du sier rett...
Er du en lykkelig hedning ( som meg sjøl) så skal en ta bibelen som et produkt av sin tid
Puma/f
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Des 2007 20:02
- 16
Ja,de såkalte kristne.Tror de vet og kan alt.Dette er FEIL
:mozilla_frown: