Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLink til veldig spennende side

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Link til veldig spennende side

Innlegg av Nature »

http://www.desteni-universe.co.za/youtube/oct07.htm


Denne jenta hevdes å kunne la ånder ta over kroppen, og snakke gjennom henne.
Denne jenta må enten være den smarteste og flinkeste til skuespilleren i verden om det ikke ligger noe i det. Jeg velger å tro på det:)

Men ikke alle trenger å føle det samme:)

Sjekk linken og gi gjerne tilbakemeld.

Er spennende med andres meninger:D
Antall ord: 68
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

*Minne meg selv på å sjekke når jeg kommer hjem*

Er på skolen og har egentlig tentamen, men er ferdig :mozilla_innocent:

Stiller meg forressten litt skeptisk til dette, men vi får se...
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Nai Nature,

Lot meg ikke akkurat rive med....

Forklaringen til hodepine var usedvanlig søkt.... Hva med stive skuldre??? Stiv nakke?

Hodepiner er kjemisk bevist....

At vi komprimerer reality så mye at det gir oss hodepine er nå å ta litt hardt i;)

Dette synes være et eller annet prosjekt og formålet???

Men for all del, dette er noen av de flotteste sidene ved internett. Hvordan vi kan sitte her og utveksle linker og oppdage nye sider på sekunder ;)

StormS;)
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Nai Nature,

Lot meg ikke akkurat rive med....

Forklaringen til hodepine var usedvanlig søkt.... Hva med stive skuldre??? Stiv nakke?

Hodepiner er kjemisk bevist....

At vi komprimerer reality så mye at det gir oss hodepine er nå å ta litt hardt i;)

Dette synes være et eller annet prosjekt og formålet???

Men for all del, dette er noen av de flotteste sidene ved internett. Hvordan vi kan sitte her og utveksle linker og oppdage nye sider på sekunder ;)

StormS;)
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Queen Gorgo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 207
Startet: 05 Nov 2007 20:54
16

Innlegg av Queen Gorgo »

Det her er bare tull. Rart at hun ikke endrer dialekt eller talemåte når åndene "tar over".
Gode skuespillere har funnet på scams før, hun er bare en av de som ikke får roller.
;P
Antall ord: 39
Queen Gorgo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Queen Gorgo skrev:Det her er bare tull. Rart at hun ikke endrer dialekt eller talemåte når åndene "tar over".
Gode skuespillere har funnet på scams før, hun er bare en av de som ikke får roller.
;P
Ja, og jeg skjønner veldig godt hvorfor hun ikke får roller :mozilla_undecided:
Har man ikke et spennende liv, får man lage seg et...
Antall ord: 67
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Svartepus skrev:
Queen Gorgo skrev:Det her er bare tull. Rart at hun ikke endrer dialekt eller talemåte når åndene "tar over".
Gode skuespillere har funnet på scams før, hun er bare en av de som ikke får roller.
;P
Ja, og jeg skjønner veldig godt hvorfor hun ikke får roller :mozilla_undecided:
Har man ikke et spennende liv, får man lage seg et...
Med det stemme leiet der, får man nok ingen roller nei :D
Antall ord: 81
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Jeg har ikke sett så mye på, og må innrømme at jeg i utgangspunktet nok er litt skeptisk - Utube liksom.. men for all del.

Uansett så må jeg si at egentlig, dersom en person lar andre innta kroppen sin så tror jeg kanskje at de bruker personens kropp - og delvis hjerne. Og at stemmen ikke endrer seg er helt naturlig i og med at det er jentas stemmebånd.

En ånd kommuniserer (trolig) ikke ved stemme, men ved energi. Noe som gjør at de kan fremstå som seg selv for de som kjenner den, men andre vil oppleve at den prater sitt språk osv - litt forskjellig dette. Men saken er nå likevel at dersom vi skal mistro denne jenta så syns jeg det bør være på bakgrunn av noe annet enn stemme og dialekt osv...

For. I hvert fall for meg, så må jeg innrømme at når folk endrer seg for mye så blir det lite troverdig. Fordi.. ja - samme det

Bare noen tanker.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg fikk link til den siden av H.
Den er veldig gjennomført, men igjen er den inkonsistent og dermed klarer jeg ikke å "finne tonen". Kanaliseringene som ligger der inne er rett og slett negative, de er veldig snedige og likner de autentiske i ord og uttrykk, men de er negative og resonnerer i mennesket og dualismen, ikke i guddommeligheten. Og da kan en jo spørre seg hvor kilden ligger?
Antall ord: 71
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg oket ikke å se ferdig en gang. De har noen bra snutter også som får en til å tenke, men dette virker bare mot sin hensikt....men det er en hårfin balanse mellom å være gal eller geni.

Dette er en av de bedre:
http://www.youtube.com/watch?v=cBhoxVEKccM
Antall ord: 52
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Ja, det er en del temmelig sprø ting her. Jeg klarte ikke heller se ferdig kalkunen må jeg innrømme, det ble for drøyt.

Men det er god underholdning. Virkelig. Så jeg har kost meg masse. Men mye motsigelser, veldig mye.

Selv når jeg ser det som ren underholdning og koser meg, som om jeg ser en lettfattelig film, blir motsigelsene tydelige. Og tenk da hvis vi hadde sett virkelig etter...

Men altså - jeg kommer nok til å se mye på dette. Og alt er ikke helt på jordet heller - kanskje det som kan gjøre det litt farlig. Fordi dersom noen ikke merker seg motsigelsene så kan det bli ganske mye forvirring og rot i hodet.

Eks - vi hadde en del av oss, som nå er fjernet - kalt atomguden... Denne guden satt i oss og hadde alle minner fra tidenes morgen. Den hadde alle minner om våre inkarnasjoner, hvorfor vi valgte det livet vi gjorde osv.

Den guden - altså atomguden - ble forøvrig utslettet. En liten stund senere forteller hun at det egentlig var 13 reptiler som satt på toppen av en gedigen kjegle og styrte alle univserser og dimensjoner - som et gedigent spill. Og dette kunne de jo ikke godta, så de utslettet selvfølgelig disse 13 reptiler - som hadde skapt universet og også styrte universet på en dårlig måte. Fordi at det kunne ikke aksepteres at de styrte universet på en måte der mennesker led, ble voldtatt, krig osv - uten at de gjorde noe med det.

Litt merkelig å se at når hun kommer til reptilene så har hun plutselig glemt at atomguden satt med minner om hvorfor menneskene hadde valgt de erfaringene de gjorde i sine inkarnasjoner - altså valgte de det? Eller var det de 13 reptilene som satt og moret seg med spillet sitt?

hmm... haha. Uff. Jeg har sett masse av dette i dag. Og må si det er interessant og spennende. Men ta det for hva det er...
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Cavatina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 12 Jan 2008 02:05
16

Innlegg av Cavatina »

"Jeg var en julekalkun..."

Herregud. Jeg skal innrømme at jeg ikke så mye på det hun gjorde akkurat der, men måtte dra litt på smilebåndene av det jeg fikk med meg. Noen sa at det er kort mellom gal og geni... G(eni)al. :mozilla_undecided:

På en annen side er det jo noe som heter transemedium, hvor man lar - stort sett - sin guide bruke din fysiske kropp til å snakke/gi beskjeder. Dette er kanskje ikke så vanlig i Norge, men over i England er det flere som gjør dette profesjonelt. Og det er real. Ett av disse parene er en posh engelsk dame som kanaliserer en fyr fra Wales. De har drevet på profesjonelt i nesten ti år og jeg har sett dem jobbe sammen flere ganger. Man går ikke fra en demo med dem uimponert, for å si det sånn :mozilla_cool:

Jeg er heller ikke ukjent med dette fenomenet selv, personlig, med min guide. Men det kan jeg heller komme tilbake til :mozilla_wink:
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Jeg har ikke sett særlig mange av de enkelte seansene hennes. Men jeg har sett hennes historie, der hun forteller hva som skjedde med henne osv - og jeg har også sett historien til .. husker ikke navnet jeg, men en av dem hun samarbeider med - som begynte som wicca prestinne og ble kjæreste med en demon osv.... ja uff.

Uansett - det er et flott eventyr. Virkelig, jeg ble helt grepet. Som en god film.

Saken er likevel at denne jenta ikke hevder å være som et trancemedium. Hun hevder at hun selv, helt og holdent forlater kroppen sin. Mens andre er i hennes kropp svirrer hun selv rundt i de andre sfærene og gjør et arbeid for menneskeheten.

Blandt annet hevder hun å ha utslettet det hvite lyset, hun har utslettet vårt høyere selv. Hun sier at vårt høyere selv som skulle hjelpe oss, ikke gadd - og da ble det utslettet. Like ens med to andre deler av oss, gudeselvet som satt oppe, over oss uten å foreta seg noe som helst for oss, og vår atomgud, som var inni oss og gjorde ingenting.

Ellers har hun utslettet disse reptilene som styrte hele universet - og hun har også utslettet det hvite lyset - som også besto av en del figurer som styrte universet - jeg er litt usikker på hvem som styrte hvem.

Ellers har vi ikke lenger chakra, fordi chakra var noe vi var utstyrt med fordi at demonene skulle få anledning til å fore seg på vår energi - ikke lenger noe problem da, for hun har vært i alle sfærer i hele universet og utslettet alle demoner. I tillegg har hun utslettet alle himler - fordi det var en dame som var som gud - og hun skapte himler for mennesker, avhengig av hva mennesket ønsket. Noen var bizarre - ja noen var enda kuler som svevde rundt fulle av mark. Hun mente at det gikk ikke, så hun utslettet denne gudedama og himlene med henne.

Altså - dette er bare fascinerende. Og hvis noen kjeder seg vil jeg anbefale dem å kikke på det . men det er langt da.

Det som egentlig har skjedd er vel at hun, sammen med denne falken - har overtatt kontroll over universet. De har utslettet alt som de mente ikke hadde noen nytte. Universet er nå samlet i en dimensjon, nemlig her på jorden. Og alt som eksisterer, eksisterer nå kun for menneskene. Menneskene er alt og sentrum for all oppmerksomhet - osv.

Jeg lurer på om hun tror på dette selv, og hva sier i tilfelle det ? Skremmende og fascinerende. For jeg klarer ikke se noe vondt i denne jenta. jeg tror faktisk hun tror på dette og at hun... ja, vet ikke jeg. Hvordan er det mulig?

Intervju med en bensinpumpe http://www.youtube.com/watch?v=eJrr-j550M0
Antall ord: 469

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Cavatina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 12 Jan 2008 02:05
16

Innlegg av Cavatina »

Jeg synes det virker som dama har et vanvittig ego. Dette er ikke helt det samme, men en ser folk som hevder at de kanaliserer bare 'angels and 'the ascended masters' (Jesus var bl.a. en av disse). Dette er stort sett også en ego ting... blandet med frykt for 'vanlige ånder'.

Disse folka samler sammen en gruppe interesserte, sitter og puster tungt langt og lenge, før en eller annen høyautoritær overintelligent ånd (evt deres eget ego/higher self) med monoton stemme snakker over hue på alle og enhver 'kommer igjennom'. Slikt mener jeg at man lærer minimalt av.

For å ta meg selv som eksempel: Jeg kanaliserer en helt vanlig fyr. Jeg ba aldri om å 'få han' (eller noen for den sakens skyld) men siden han kom har livet mitt forandret seg dramatisk. Jeg var en ikke-troende på 'denslags' før, og har aldri hatt noen interesse i dette på noen måte heller. Men da han ble 'tildelt' meg som guide, gjorde han pokkermeg alt i sin makt for å få meg til å skjønne at dette var real.

Så livet har forandret seg massivt siden - men til det bedre. Og til det mer interessante :mozilla_wink: Han er en påståelig fyr som ikke har problemer med å gi meg bevis for det han sier (ved å sladre til andre som da sender meg en email eller ringer meg opp og sier, "Du, nå har jeg hatt besøk av han guiden din som sier at...") og at det ikke bare er jeg som har blitt schizofren - noe jeg trodde i starten. Han beveger på ting, har en vanvittig sterk energi som er lett synlig - og når jeg kanalisere han så er han synlig for et 'utrent øye'.

Dette høres kanskje ikke mindre sprøtt ut enn hva hun driver med :D
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !