Drømmer, NDO & ut av kroppenUKO!!??????:S

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

HotGiirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Des 2007 17:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

UKO!!??????:S

Innlegg av HotGiirl »

Hallo! jeg opplever noe rart som jeg lurer på er det UKO?
Det skjer som oftest når jeg skal legge meg.. Da er det like før jeg sovner så føles det som jeg ''detter'' jeg skvetter veldi ofte når dette skjer men er det UKO??:S

Litt bedre forklaring: Det skjer når jeg er veldi trøtt dah.. også bare detter jeg på en måte også er jeg et annent sted men da har jeg sovna -.- eller hva man nå skal kalle det!
litt vanskelig å forklare men det er jævli ekkelt;S
Antall ord: 99
|/H|G/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: UKO!!??????:S

Innlegg av Asbjørn »

HotGiirl skrev:Hallo! jeg opplever noe rart som jeg lurer på er det UKO?
Det skjer som oftest når jeg skal legge meg.. Da er det like før jeg sovner så føles det som jeg ''detter'' jeg skvetter veldi ofte når dette skjer men er det UKO??:S

Litt bedre forklaring: Det skjer når jeg er veldi trøtt dah.. også bare detter jeg på en måte også er jeg et annent sted men da har jeg sovna -.- eller hva man nå skal kalle det!
litt vanskelig å forklare men det er jævli ekkelt;S
Hei, den følelsen av å "dette" - gjerne at man detter 5- 15 cm rett ned i madrassa - ( selv om man faktisk ligger på samme madrassa hele tiden - kommer av en "elektrostatisk" utladning i hjernen.

Dette har nok ikke noe med UKO å gjøre, men kan forekomme idet hjernen "slapper av".
Det er en "spenning" i hjernen som slipper taket, - fordi man er i ferd med å sovne.
Og at hjernen derfor slapper mer av.
Det er helt ufarlig, men og en ekkel følelse, iallfall når man ikke vet hva som forårsaker det.

Det har og en vitenskapelig forklaring, uten at jeg husker det i farta.

mvh Asbjørn
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Enig med deg Asbjørn :D
Antall ord: 5
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Asbjørn har nok rett ja. Opplever det ofte. :)
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Jeg opplever det mest som å falle, eller gli når jeg går. Hele kroppen skvetter til....Det er nok hjernene som frigjør noe energi.
Tidligere når jeg var yngre, kunne jeg kjenne at alle lyder plutselig ble veldig sterke. Og så hadde jeg noe, som et sandkorn i munnen. Men det var ingenting der.
Tror det hadde noe med pusten å gjøre også.
Merkelig dette her med å sovne. Vet aldri når det skjer. Helt ubevisst i "gjerningeøyeblikket" for å si det sånn.
Antall ord: 87
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links