Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderburde man frykte gjenferd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

burde man frykte gjenferd

Innlegg av FEUER »

jeg synes man ikke burde frykte dem, men jeg vil gjerne høre hva andre mener.
Antall ord: 16
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

en liten fortelling som er sann! det er en plass i spangreid som alle sier at det spøker. når jeg sto utenforr huset ble jeg redd ulikt meg ble jeg veldig redd bare og se på det,dørene var låst,men så skulle vi skremme en gutt bare for moro skyld, jeg gikk til han mens han andre gikk inn i låven ved siden av huset , så spurte jeg etter et tegn, så smalt dørende (vennen min som gjore det), mens han vi skulle skremme løp som f##n. så fikk vi latter krampe så la jo han merke til at vi hadde skremmt han. så skulle vi gjøre det litt seriøst, så hørte vi et stønd fra skogen som ble høyere og høyere . da løp vi sykt fort og gikk etter på , fordi vi ikke turde og vere der lenger.. dette er en helt sann historie, håper dere tror meg
Antall ord: 166
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mc
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Okt 2007 02:10
17

Innlegg av mc »

tror deg jeg.

kanskje det var et gjenferd der som ble sur for at dere lekte der og bare ville ha dere vekk..

ikke vet jeg, for jeg har ikke peiling på slike ting. alt jeg vet er at jeg hadde løpt hjem fort som f***.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Nei det skal ikke være noe å frykte ,men du skal være forsiktig hva du leker med når det gjelder det overnaturlige pass opp for ånder er ikke noe leker
Antall ord: 32
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Rosalind skrev:Nei det skal ikke være noe å frykte ,men du skal være forsiktig hva du leker med når det gjelder det overnaturlige pass opp for ånder er ikke noe leker
Det finnes ikke noe belegg så vidt jeg har hørt om og å passe seg for ånder.
Diskusjonen går helst foreløbigt på hva disse fenomenene er.
Om vi kjøper att det er ånder/sjeler, sier de innrapporterte tilfellene i skoesken min att man bør være litt forsiktig, siden det tross allt ikke er noen som helst som sikkert kan forklare oss hva dette er og hvordan det kan påvirke oss.
Det finnes flere tilfeller som tyder på att personer som lever i sånne hus med mye paranormal aktivitet kan bli påvirket av det.
Personligheten rapporteres og kan forandres i en del tilfeller, og da er det aldri til det bedre, heller tvert om.

Derfor er ikke dette en selskapslek. Jeg har sett att du spør om hvordan man kommer i kontakt med gjenferd og selv forteller om en hel del episoder du skal ha vert med på.

En fra en jungel som ikke visste hva elektrisitet var, kunne sikkert i sin nyskjerrighet ha stukket en strikkepinne inn i en kontakt om han kom til sivilisasjonen.
Det hadde han ikke gjort to ganger, så før vi vet mere om dette syns jeg ikke du skal ta lett på det og leke med det.
Da er det vel bedre og prøve og lese litt på det lille som er skrevet seriøst om disse tingene.
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
starwars
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jul 2007 15:30
17

Innlegg av starwars »

Det spørs om spøkelset er snillt eller slemt. Hvis du leker med det, som andre ovenfor sier, kan det kanskje bli sint og vil ha dere vekk. Men det finnes jo også kanskje snille spøkelser som er helt harmløse. Men som en har sagt ovenfor: Forsiktig med det du gjør mot spøkelser osv.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Rosalind »

starwars skrev:Det spørs om spøkelset er snillt eller slemt. Hvis du leker med det, som andre ovenfor sier, kan det kanskje bli sint og vil ha dere vekk. Men det finnes jo også kanskje snille spøkelser som er helt harmløse. Men som en har sagt ovenfor: Forsiktig med det du gjør mot spøkelser osv.
Sånn som spirtisme og djevel tavle.Det er ikke leketøy!Bruk dem vis du mener det seriøst!
Antall ord: 81
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

Innlegg av Slettet_Free »

Man burde frykte det på lik linje som man frykter runde firkanter eller nessy.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

djeveltavle??
Antall ord: 1
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Rosalind »

Enira skrev:djeveltavle??
Det er vel nesten det samme som Oujia brett
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Marie parie »

Nei det er vel ikke noe man burde frykte sånn direkte mener jeg.. de kan jo ikke gjøre deg stort mer enn å skremme skiten ut av deg.. men på Åndense Makt har jo folk blitt både dyttet ned på gulvet og slått i annsiktet av veldig hissige gjenferd..Har ikke hørt om noen stor skader..men at det kan være fryktlig skremmende er jeg ening i.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Jeg så nå nettop hjemsøkt, som sikkert flere gjorde. De se at man aldri skulle frykte gjenferd, det gjør dem bare sterkere...
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links