Som dere kan se så er jeg ny her på forumet.
Legger inn dette innlegget for muligens å få noen tips om hva jeg skal gjøre.
Har alltid trodd at det finnes mer mellom himmel og jord en hva som av allmenheten oppfattes som "normalt".
Det som trigget min nyskjerrighet var når min datter på 6 år en dag satt i bilen utenfor kjøkkenvinduet og moren hennes skulle bare inn i huset for å hente noe hun hadde glemt.
Når hun da kommer ut i bilen igjen så sier datteren min: mamma, det stod en hvit mann i kjøkkenvinduet når du låste opp døren men han forsvant når du åpnet døra.
I utgangspunktet sikkert en helt normal barnefantasi som løper løpsk men det som fikk meg til å lure var at hun sa dette som om det var den mest naturlige ting i verden.
Vi forsøkte å få henne til å beskrive mannen men som hun sa: han var helt hvit med hvitt hår og hvite klær. Hun har ikke blitt skremt av denne iakttagelsen men det har vi voksene blitt. Skremt er vel kanskje feil å si men dette fikk oss ihvertfall til å fatte interesse for det overnaturlige.
Etter å ha tittet litt på paranormal.no så er det flere ting som vi stusser litt ved, etter at vi flyttet hit som vi bor nå (5 år siden) så er det som om vi er totalt tappet for energi.
Alt annet enn det mest nødvendige for å overleve er blitt et ork og humøret er ikke lenger så godt som det var tidligere. (Dette skyldes ikke alderen, vi er jo ungdommer på 33 år)
Min samboer har ved flere anledninger ment at det er "noe" i huset men dette har blitt avfeiet fra min side
Hva skal vi gjøre for å få svar på hva dette er?
Skal vi bare flytte eller er dette ikke noe å bry seg om?
Kjenner jeg får litt gåsehud av hele historien men vi vil ikke presse dattera vår til å beskrive dette nærmere i og med at hun opplever dette som helt normalt.
Ønsker heller ikke å spørre og grave om hun har opplevd andre ting i huset, men vi har en sterk mistanke om dette pga. da hun som mindre hadde noen merkelige reaksjoner etter å ha sovet på sitt eget rom.
Dette er jo også noe som kan forklares som helt normalt for barn men det begynner å bli en del indikasjoner på at det er noe mer her.
Hva skal vi gjøre?
Er det bare jeg som begynner å bli paranoid?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvit mann i vinduet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Des 2007 10:51
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg vet ikke hva det er med huset ditt.
Tar vi utgangspunkt i det folk rapporterer som gjengangerfenomener og tror på dette ett par minutt, så er det du beskriver helt vanlig og klassisk.
Som du sikkert har hørt mener mange att gjengangere tapper oss for energi for selv og klare og synligjøre seg.
Det med ansikter er og vanlig. Jeg liker og vise til att man trenger ikke gå lenger en til dette forumet.
Som f.eks dette fjeset i vinduet her,-
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... highlight=
Tar vi utgangspunkt i det folk rapporterer som gjengangerfenomener og tror på dette ett par minutt, så er det du beskriver helt vanlig og klassisk.
Som du sikkert har hørt mener mange att gjengangere tapper oss for energi for selv og klare og synligjøre seg.
Det med ansikter er og vanlig. Jeg liker og vise til att man trenger ikke gå lenger en til dette forumet.
Som f.eks dette fjeset i vinduet her,-
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... highlight=
Antall ord: 93
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
ja ja har du opplevd noe mer vil gjerne høre flere av fortellingene dine :mozilla_smile:
Antall ord: 17
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
har du opplevd noe mer vil gjerne høre flere av fortellingene dine :mozilla_smile:
Antall ord: 15
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2007 09:10
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Klart at dette er naturlig for datteren din, men om du holder på med å fortelle henne at det er fantasi, vil hun lukke igjen for dette. Møt datteren din der hun er for hun er åpen,og få huset deres renset med gjerne hvit salvie.I utgangspunktet sikkert en helt normal barnefantasi som løper løpsk men det som fikk meg til å lure var at hun sa dette som om det var den mest naturlige ting i verden
Lykke til
Antall ord: 82
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2007 09:10
- 16
- Lokalisering: Oslo
Hallo Mariann, han trenger ikke å høre hvit salvie to ganger. Kan ikke du skrive en spydig kommentar isteden? Det er jo du så flink til
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 16:00
- 16
- Lokalisering: hekkveien23
ok