Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderburde jeg slutte på paranormal

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Re: burde jeg slutte på paranormal

Innlegg av Globeline »

staaleh skrev:hei føler meg uve kommen her få som tror meg men burde jeg slutte hva synes dere
hvis du føler deg uvelkommen syns jeg du skal slutte. Ingen bør oppholde seg et sted som er negativt for dem.

Jeg tror deg heller ikke, sånn sett. Men hvofor skal du føle deg uvelkommen av det?

Poenget er vel ikke å fortelle historier som alle skal henge seg på og tro uten videre? Tror du på alt du hører? Hvis det du forteller er sant så trenger du ikke bry deg om hva andre tror, du trenger bare bry deg om hva du tror. Og hvis du opplever å ikke bli trodd som negativt så syns jeg du heller skal være et sted du opplever som positivt eller utfordrende eller engasjerende
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

"Ingen bør oppholde seg et sted som er negativt for dem."

Uff. Er det den mobbede som skal flyttes? Er det ofrene som skal fjernes, så overgriperne kan få ha plassen for seg selv.

Jeg tror ikke du mener det slik, men om man trekker konsekvensene av en slik holdning helt ut, så blir det resultatet.

Når staaleh føler seg uvelkommen her, så bør man kanskje heller finne ut hvorfor, og om det er noe en enkelt kan gjøre noe med. Det kan være enkelte som har begått overtramp, og det kan også være han som er overfølsom, eller bare at han ville ha litt oppmerksomhet. Før jeg vil si at han skal slutte her, ville jeg heller hatt litt mer informasjon, så kanskje problemet kan løses.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:"Ingen bør oppholde seg et sted som er negativt for dem."

Uff. Er det den mobbede som skal flyttes? Er det ofrene som skal fjernes, så overgriperne kan få ha plassen for seg selv.

Jeg tror ikke du mener det slik, men om man trekker konsekvensene av en slik holdning helt ut, så blir det resultatet.

Når staaleh føler seg uvelkommen her, så bør man kanskje heller finne ut hvorfor, og om det er noe en enkelt kan gjøre noe med. Det kan være enkelte som har begått overtramp, og det kan også være han som er overfølsom, eller bare at han ville ha litt oppmerksomhet. Før jeg vil si at han skal slutte her, ville jeg heller hatt litt mer informasjon, så kanskje problemet kan løses.
Og hvem blir mobbet her?

Du trenger ikke mene det samme som meg. Jeg mener det er sløsing med tid å energi å gjøre ting jeg mistrives med - kanskje du er av en annen mening. Men å vri det over på mobbing og forkvaklede verdier anser jeg som tullete og unødvendig kverulering fra din side.
Sist redigert av Globeline på 28 Des 2007 16:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Nov 2003 08:22
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Innlegg av Maya »

Jeg trodde selv jeg ville melde meg ut av forumet for et par år siden eller mer. Men hvorfor det.
Kan ikke folk tåle at ikke alle ikke har samme mening og synspunkter som dem, så er det vel på tide og tenke seg godt om, hva de selv gjør inne i et forum. Hvor meninger og synspunkter er delte.
Et forum er for å dele synspunkter, meninger osv....
Det finnes alltid utskudd som vil gjøre livet surt for andre, de utskutt har som regel dårlig selvtillit og den eneste måten og hevde seg selv på, er å trampe på andre.
Nei stå på det, og ikke la seg knekke. :)
Antall ord: 113
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petroosha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2006 17:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest Agder

Innlegg av Petroosha »

Dette er jo et forum da.. og det er jo nesten umulig at alle på et forum kan ha samme synspunkt. derfor kan det noen ganger hende at man føler seg uvelkommen av andre selv om de ikke mener det. slik ser ihvertfall jeg på det ;)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Rosalind skrev:Damn! Hater når det sjer det jeg skrev kom 3 ganger selv om jeg bare skreiv det en gang :evil:
Fiksa det jeg... Bare send meg en PM når slikt skjer, så kan jeg fjerne overflødige meldinger.

Ellers kan jeg bare slutte meg til de fleste kommentarene her ;
Vi er ørtenhundre og sjueflyogtrygve medlemmer her, og alle har forskjellige meninger.

Det medfører at dersom man leser mellom linjene til de forskjellige, uten å få med seg ansiktsutrykk, kroppspråk, osv, så vil man lett misforstå den egentlige meningen til andre brukere.

Fordi det her normalt IKKE står noe "mellom linjene" - det området er "blankt".
Med andre ord; leser man mellom linjene, skaper ens egen fantasi ofte helt andre meninger enn hva skribenten selv ønsket å mene.

Så skal vi huske på at her er folk med forskjellige meninger, - og bastante utrykk ofte er vedkommendes måte å uttale seg på.
Og med det ikke å mene noe vondt, eller på annen måte så splid...

Siden man ikke ser fysisk den som skriver et annet innlegg, vil misforståelser lett oppstå.
Og så misforståes den misforståelsen, og... slik fortsetter det.

Moralen er derfor : Om noen virker "helt på trynet" - la dem være "helt på trynet" . .
Sålenge DU passer på deg selv, kan de andre passe på seg...
Ps; Kardemommeloven er en kjekk lov ;-)

pps ; Husk og reglene her ;-)
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Asbjørn skrev:
Rosalind skrev:Damn! Hater når det sjer det jeg skrev kom 3 ganger selv om jeg bare skreiv det en gang :evil:
Fiksa det jeg... Bare send meg en PM når slikt skjer, så kan jeg fjerne overflødige meldinger.

Ellers kan jeg bare slutte meg til de fleste kommentarene her ;
Vi er ørtenhundre og sjueflyogtrygve medlemmer her, og alle har forskjellige meninger.

Det medfører at dersom man leser mellom linjene til de forskjellige, uten å få med seg ansiktsutrykk, kroppspråk, osv, så vil man lett misforstå den egentlige meningen til andre brukere.

Fordi det her normalt IKKE står noe "mellom linjene" - det området er "blankt".
Med andre ord; leser man mellom linjene, skaper ens egen fantasi ofte helt andre meninger enn hva skribenten selv ønsket å mene.

Så skal vi huske på at her er folk med forskjellige meninger, - og bastante utrykk ofte er vedkommendes måte å uttale seg på.
Og med det ikke å mene noe vondt, eller på annen måte så splid...

Siden man ikke ser fysisk den som skriver et annet innlegg, vil misforståelser lett oppstå.
Og så misforståes den misforståelsen, og... slik fortsetter det.

Moralen er derfor : Om noen virker "helt på trynet" - la dem være "helt på trynet" . .
Sålenge DU passer på deg selv, kan de andre passe på seg...
Ps; Kardemommeloven er en kjekk lov ;-)

pps ; Husk og reglene her ;-)
Tusen takk Asbjørn du er en super administrator :)
Antall ord: 247
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:
BA. skrev:"Ingen bør oppholde seg et sted som er negativt for dem."

Og hvem blir mobbet her?

Du trenger ikke mene det samme som meg. Jeg mener det er sløsing med tid å energi å gjøre ting jeg mistrives med - kanskje du er av en annen mening. Men å vri det over på mobbing og forkvaklede verdier anser jeg som tullete og unødvendig kverulering fra din side.
Hem kverulerer her da? Jeg sa klart fra at jeg ikke tror du mente det slik, men at det vil være konsekvensen dersom en følger resonnmentet helt ut.

Blir noen mobbet? Hvem da? Og hvem er det som mobber? Hvis mobbing foregår, så kanskje du bør ta det opp med moderatorene. Eller mener du at jeg påsto noe slikt? Det gjorde jeg ikke. Enda en gang kan jeg presisere at jeg ikke trodde du mente noe slkt, men at det vil være konsekvensen dersom man følger resonnementet fullt ut.
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Re: burde jeg slutte på paranormal

Innlegg av Asbjørn »

BildeBilde
staaleh skrev:hei føler meg uve kommen her få som tror meg men burde jeg slutte hva synes dere
EN av grunnene til at du kansje føler at du blir uvelkommen, er at du skriver samme tema i ørten meldinger i ørten forskjellige tråder.

Det å oversvømme forumet, kalles å spamme forumet, - noe som automatisk medfører at man blir upopulær.

Jeg har nettopp slettet x antall "skal jeg slutte?" meldinger.
Flere slike, og du behøver ikke lure lenger, da blir du utestengt.

Siden du er ny bruker, og ganske ung, skal jeg være snill denne gang, men anbefaler deg å lese igjennom reglene her, OG merke deg hva som faktisk står i reglene !

REGLENE FINNER DU HER

Denne tråden er herved stengt !

Asbjørn.
Co Admin !
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links