Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
spirituel skrev:trenger ikke å være medium får å vite hva du mangler. Jeg er så jævla telepatisk vøtt. Leser tankene dine. Nå er det salg på kondomeriet
Den er litt gammel den der du..men er det salg der altså, og har du vert der i dag? fortell fortell
spirituel skrev:trenger ikke å være medium får å vite hva du mangler. Jeg er så jævla telepatisk vøtt. Leser tankene dine. Nå er det salg på kondomeriet
En ting er ivertfal sikkert, å lese tanker er du ikke i nærheten av å klare. Kanskje du kan komme med noe mer nytt istedenfor det dinosaurgamle greia at du vet hva en mangler??
Men jeg ser ikke noe sted at hun er hissig, derimot glefser du til alle som stiller spørsmålstegn ved din fremtreden, spirituel. Du vil jo kaste ut alle som slenger dritt, hva er det du gjør selv da?
Antall ord: 41
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Har lest innleggene hans, og han kommer i klammeri med de fleste han samtaler med her inne, og det værste er at han ikke ser det selv..kanskje dybdeseminar hadde vert noe, da får du lære å se deg selv spirituel