Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan finne seriøse aktører for husrens???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hjemsøkt?
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Des 2007 22:01
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tromsø

Hvordan finne seriøse aktører for husrens???

Innlegg av hjemsøkt? »

Bakgrunnshistorie:
Madammen og jeg har vært sammen i snart 10 år, og har stort sett bestandig opplevd merkelige og uforklarlige ting. I 2003 bygget vi oss hus og regnet med at et nytt hus ville være "rent". Der tok vi feil. Allerede under byggingen begynte vi å ane trøbbel. Har utført enkle "gjør det selv" øvelser, og dette har til dels fungert. Har ei datter på litt over 2 år og en sønn på 6 uker. De siste 2 ukene har det vært vannvittig mye uro rundt barna, og vi har på følelsen av at det er en "mann" som er her. Datteren våres hylte i panikk forrige kvelden, og sa hun var redd. Det var "skummelt lys" på rommet hennes. Nå vil hun ikke gå inn på soverommet selv på dagen. Helsen vår har også vært generelt dårligere etter at vi flyttet inn. Vi er allikevel ikke klare for å flytte. Dette er vårt hus og vi har lagt ned mye arbeid og følelser i dette stedet. Det er her vi vil oppdra barna.

Vi har derfor bestemt oss for å benytte oss av noen som kan rense huset vårt. Men nå er det jo slik at det finnes mange som tar seg sinnsykt betalt, og garanterer ingenting!!! Hvordan skal man orientere seg i myldret av mennesker som påstår seg klarsynt og med evner utover det vanlige? Er det noen som har erfaring? Eller kan annbefale noen?
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

skulle ønske jeg kunne hjelpe :mozilla_frown:
Antall ord: 7
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Hvordan finne seriøse aktører for husrens???

Innlegg av Metodisten »

hjemsøkt? skrev:Bakgrunnshistorie:
Madammen og jeg har vært sammen i snart 10 år, og har stort sett bestandig opplevd merkelige og uforklarlige ting. I 2003 bygget vi oss hus og regnet med at et nytt hus ville være "rent". Der tok vi feil. Allerede under byggingen begynte vi å ane trøbbel. Har utført enkle "gjør det selv" øvelser, og dette har til dels fungert. Har ei datter på litt over 2 år og en sønn på 6 uker. De siste 2 ukene har det vært vannvittig mye uro rundt barna, og vi har på følelsen av at det er en "mann" som er her. Datteren våres hylte i panikk forrige kvelden, og sa hun var redd. Det var "skummelt lys" på rommet hennes. Nå vil hun ikke gå inn på soverommet selv på dagen. Helsen vår har også vært generelt dårligere etter at vi flyttet inn. Vi er allikevel ikke klare for å flytte. Dette er vårt hus og vi har lagt ned mye arbeid og følelser i dette stedet. Det er her vi vil oppdra barna.

Vi har derfor bestemt oss for å benytte oss av noen som kan rense huset vårt. Men nå er det jo slik at det finnes mange som tar seg sinnsykt betalt, og garanterer ingenting!!! Hvordan skal man orientere seg i myldret av mennesker som påstår seg klarsynt og med evner utover det vanlige? Er det noen som har erfaring? Eller kan annbefale noen?
Jeg kan bekrefte att og rense hus er en enkel sak og skrøne på seg att man kan.
Det finnes masser av tullinger der ute så vær forsiktig.
Jeg ville hoppet over hele det der konseptet og hørt heller med ett velrenomert medium.
Med vekt på velrenomert...
Antall ord: 305

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er nesten som å lete etter nåla i høystakken, skulle en tro. Og ikke alle lykkes like bra overalt. Jeg har aldri hatt behov for medium så jeg har egentlig ikke peiling, men folk roser ihvertfall Tone Nilsen opp i skyene....
Antall ord: 43
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spirituel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Des 2007 09:10
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av spirituel »

Kontakt Tone hun er kjempeflink. Har gått på kurs hos henne :mozilla_smile:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

.....

Innlegg av green eyes »

Hvis du kjenner noen som driver med alternative behandlings metoder så er det godt mulig at de kjenner noen som kan hjelpe deg!Like barn leker best vet du :mozilla_wink:
Antall ord: 31
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Kjernen i alt paranormalt er at du skaper dette sjølv...dvs at om du er sterk nok i trua så kan du og fjerne alt det negative dåkke oppleve i huset...gjer det gjerne saman med madammen din...la barna være over hjå nokre venner/familie...

...så vasker dåkke ned huset på vanleg vis(dette for å skape ein overgang fysisk)...finn ein enkel og grei setning som dåkke kan messe(seie mange ganger)...setningen kan gjerne gå på forandring av opplevelsane og fjerning av negativitet eller det som faller naturleg...

...så holder dåkke hendene til kvarandre og messer setninga...om dåkke rimer/synger setninga og begynner å vugge i takt er bare fint...uansett...innafor det paranormale er troen ditt sterkaste virkemiddel...lykke til! :)
Antall ord: 130
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

madjava skrev:Kjernen i alt paranormalt er at du skaper dette sjølv...dvs at om du er sterk nok i trua så kan du og fjerne alt det negative dåkke oppleve i huset...gjer det gjerne saman med madammen din...la barna være over hjå nokre venner/familie...

...så vasker dåkke ned huset på vanleg vis(dette for å skape ein overgang fysisk)...finn ein enkel og grei setning som dåkke kan messe(seie mange ganger)...setningen kan gjerne gå på forandring av opplevelsane og fjerning av negativitet eller det som faller naturleg...

...så holder dåkke hendene til kvarandre og messer setninga...om dåkke rimer/synger setninga og begynner å vugge i takt er bare fint...uansett...innafor det paranormale er troen ditt sterkaste virkemiddel...lykke til! :)
til dømes " you shall not pass" ;)
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Wow, det hadde jeg ikke ventet meg av en useriøs skeptiker. Jeg er imponert.
Antall ord: 15
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

Hecate skrev:Wow, det hadde jeg ikke ventet meg av en useriøs skeptiker. Jeg er imponert.

mener du meg ? :(
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Nei, madjava.
Men du kan jo få litt oppmerksomhet du også. Har du det bra, vennen?
Antall ord: 16
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

H skrev: til dømes " you shall not pass" ;)
Eller "Gå utenom" ;)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av H »

Hecate skrev:Nei, madjava.
Men du kan jo få litt oppmerksomhet du også. Har du det bra, vennen?
yea sjå ka eg kan gjær !

ja alt er feiende flott ;)

BA. skrev:
H skrev: til dømes " you shall not pass" ;)
Eller "Gå utenom" ;)
"fei førr di eiga dør" :P
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Nå ble jeg imponert over deg, H. "Fei førr di eiga dør" var et fantastisk godt forslag til mantra. Feiende flott, som du ville sagt.
Antall ord: 27
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links