Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertror jeg har noe eller noen i leiligheten tror jeg!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

tror jeg har noe eller noen i leiligheten tror jeg!

Innlegg av FEUER »

hei,i leiligheten min skjer det de merkligste ting. det pleier og stå noen kniverog sånnt på en slags stang sånn de ikke detter ned, men en natt for 2måneder siden datt halv parten av en sånn man skjerer pizza med ned å det var litt rart, så hører jeg skritt om natten og dører som åpnes når jeg ser om noen kommer inn så er det ingen der, det kan godt vær at det bare er en tilfeldig het, men syns det er litt koselig å få besøk av gjenferd, men det er sikkert ikke det :?

håper noen tar seg bry til og svare :mozilla_wink:
Antall ord: 115
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Av og til kan fantasien løpe løpsk, når dette paranormale greiene går en til hodet :D
Antall ord: 19
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av FEUER »

Mariann66 skrev:Av og til kan fantasien løpe løpsk, når dette paranormale greiene går en til hodet :D

takk for svaret du har sikkert rett :mozilla_frown:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Re: tror jeg har noe eller noen i leiligheten tror jeg!

Innlegg av mrs.mystic »

staaleh skrev:hei,i leiligheten min skjer det de merkligste ting. det pleier og stå noen kniverog sånnt på en slags stang sånn de ikke detter ned, men en natt for 2måneder siden datt halv parten av en sånn man skjerer pizza med ned å det var litt rart, så hører jeg skritt om natten og dører som åpnes når jeg ser om noen kommer inn så er det ingen der, det kan godt vær at det bare er en tilfeldig het, men syns det er litt koselig å få besøk av gjenferd, men det er sikkert ikke det :?

Hvis du har et vidokamera, så sett dette på opptak mot de plassene du hører lyder etter du har lagt deg! Kanskje du får noen svar da!
Antall ord: 146
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
16

Re: tror jeg har noe eller noen i leiligheten tror jeg!

Innlegg av FEUER »

mrs.mystic skrev:
staaleh skrev:hei,i leiligheten min skjer det de merkligste ting. det pleier og stå noen kniverog sånnt på en slags stang sånn de ikke detter ned, men en natt for 2måneder siden datt halv parten av en sånn man skjerer pizza med ned å det var litt rart, så hører jeg skritt om natten og dører som åpnes når jeg ser om noen kommer inn så er det ingen der, det kan godt vær at det bare er en tilfeldig het, men syns det er litt koselig å få besøk av gjenferd, men det er sikkert ikke det :?

Hvis du har et vidokamera, så sett dette på opptak mot de plassene du hører lyder etter du har lagt deg! Kanskje du får noen svar da!
hvorfor har jeg ikke tenkt på det, :mozilla_smile: nå må jeg bare kjøpe et video camera
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links