Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ burde jeg slutte på paranormal
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
burde jeg slutte på paranormal
hei føler meg uve kommen her få som tror meg men burde jeg slutte hva synes dere
Antall ord: 18
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er det jo bare du som kan svare på. Om du skal gi forumet en sjanse, eller om vi ikke innfrir dine forventninger period.
Det er ofte en brysk tone her, det kommer av at vi er energier som forsterker hverandre, samtidig som energiene rundt oss virvles opp skikkelig i disse dager. Det er ikke balanse akkurat nå, men det går over. Ta deg en pause først og se om du føler deg mer tilrette om en stund. Ellers så er det rett og slett lov å si at dette ikke er din greie, men det er opp til deg.
Det er ofte en brysk tone her, det kommer av at vi er energier som forsterker hverandre, samtidig som energiene rundt oss virvles opp skikkelig i disse dager. Det er ikke balanse akkurat nå, men det går over. Ta deg en pause først og se om du føler deg mer tilrette om en stund. Ellers så er det rett og slett lov å si at dette ikke er din greie, men det er opp til deg.
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
det svaret betyr mye
takk
takk
Antall ord: 5
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Først burde du lese litt om tegnsetting. Komma, punktum osv.. Det er kjekt å ha med seg i dagens samfunn hvor folk flest liker å lese flere setninger i stedet for en lang.
Antall ord: 32
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg har aldri lagt merke til at du har vert en plage for andre og jeg er på paranormal nesten vær dag.Men det blir kjedeligt viss du slutter for jo flere jo bedre Du har jo så vitt begynt jeg har vert her siden oktorber og har skrevet i mangen innlegg.Mangen er triste,morsome,teite,kranglete,gøye,spennde men poenget at selv om noen er uenig med deg så går livet videre og du har ikke opplevd det beste med paranormal enda for det kommer med tiden.Selv om mangen hakker ned på deg betyr ikke det at de vil at du skal slutte ingen vil at du skal slutte. Bare gi paranormal litt mer tid så vil du skjønne at det kan være like gøy som det er trist
Antall ord: 138
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
tusen takk for det posetive svaretRosalind skrev:Jeg har aldri lagt merke til at du har vert en plage for andre og jeg er på paranormal nesten vær dag.Men det blir kjedeligt viss du slutter for jo flere jo bedre Du har jo så vitt begynt jeg har vert her siden oktorber og har skrevet i mangen innlegg.Mangen er triste,morsome,teite,kranglete,gøye,spennde men poenget at selv om noen er uenig med deg så går livet videre og du har ikke opplevd det beste med paranormal enda for det kommer med tiden.Selv om mangen hakker ned på deg betyr ikke det at de vil at du skal slutte ingen vil at du skal slutte. Bare gi paranormal litt
mer tid så vil du skjønne at det kan være like gøy som det er trist
Antall ord: 146
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
Veldig enig med deg der! Skikkelig slitsomt å lese mye av stoffet inne her. Så ta det som en utfordring, og lær dere å skrive norsk.CandyMilla skrev:Først burde du lese litt om tegnsetting. Komma, punktum osv.. Det er kjekt å ha med seg i dagens samfunn hvor folk flest liker å lese flere setninger i stedet for en lang.
Antall ord: 59
Den som ler sist er treig......
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hva som har gjort at du føler slik du gjør vet jeg ikke, men ikke bry deg om det. Vi er mange som har fått litt tøff medfart her. Likevel så er det alltids en eller annen som setter pris på dine innlegg, og denne personen er det du kan satse på å glede videre med dine innlegg.
Folks skrivefeil kommenterer man ikke. Staaleh skriver ikke utpreget dialekt eller SMS-språk, men vanlig norsk, selv om skriveferdighetene kan bli bedre. La hn få skrive og utvikle sine evner f.eks. på forumet her.
Folks skrivefeil kommenterer man ikke. Staaleh skriver ikke utpreget dialekt eller SMS-språk, men vanlig norsk, selv om skriveferdighetene kan bli bedre. La hn få skrive og utvikle sine evner f.eks. på forumet her.
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
jeg har også følt det slik til tider, men klarer ikke holde meg helt borte heller.... hehe...
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Re: burde jeg slutte på paranormal
Du er likeverd og velkommen her inne du som alle andre herstaaleh skrev:hei føler meg uve kommen her få som tror meg men burde jeg slutte hva synes dere
Antall ord: 32
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Kjære deg, her blir det diskutert og krangla og kverulert så busta fyker til tider!! Men det blir også støttet og trøstet og man får mange gode innspill. Når noen kan virke som om de ikke tror deg, så skal du vite at det er veldig mange som forteller ting for å få oppmerksomhet også. En annen grunn til at kritiske spørsmål blir stilt, er at vi er nyskjerrige, og vi vil vite mest mulig om det du har opplevd kan ha naturlige forklaringer som vi kan finne. I de aller fleste tilfellene er det andre forklaringer enn det paranormale. Lykke til!
Antall ord: 108
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg*JUNE* skrev:jeg har også følt det slik til tider, men klarer ikke holde meg helt borte heller.... hehe...
f.eks, er blitt mobbet og ertet rett som det er.
Men men, man griner en skvett så fortsetter man bare. :mozilla_smile:
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jepp,det er sånn live er.Lives go on og ikke bry deg om fortiden se fram over ikke bak over :mozilla_wink:Metodisten skrev:Jeg*JUNE* skrev:jeg har også følt det slik til tider, men klarer ikke holde meg helt borte heller.... hehe...
Antall ord: 70
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
He he he stakkarMetodisten skrev:Jeg*JUNE* skrev:jeg har også følt det slik til tider, men klarer ikke holde meg helt borte heller.... hehe...
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Damn! Hater når det sjer det jeg skrev kom 3 ganger selv om jeg bare skreiv det en gang
Antall ord: 20
Hide post links |