Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noe merkelig med meg ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hamar
Noe merkelig med meg ?
Heiisann : ) Familien min er ganske overtroiske, mamma, pappa og broren min har opplevd noe paranormalt, men jeg som er mest intresert i paranormale ting, har ikke opplevd en dritt for å si det sån , Noen som har noen meninger på det ? ;- D
Antall ord: 42
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
kanskje det ikke er meningen du skal oppleve noe enda?
Antall ord: 10
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Det kan være at du er minst åpen/mottakelig for energier, eller at du rett og slett annstrenger deg for mye.
Ha et åpent og avslappa forhold til det, ikke prøv å framprovoser noe, så kan det hende du får oppleve noe, må ha tro på det (og det har du jo) og ikke ha og vise frykt for det!
Ha et åpent og avslappa forhold til det, ikke prøv å framprovoser noe, så kan det hende du får oppleve noe, må ha tro på det (og det har du jo) og ikke ha og vise frykt for det!
Antall ord: 62
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jun 2004 00:30
- 20
- Lokalisering: Østfold, Halden
Re: Noe merkelig med meg ?
Når man har interesse for noe, og særlig et emne som dette er man som regel alltid litt for ivrig. I stedet for å studere og analysere så mye bør du heller legge det litt på hylla. Man opplever ting når man er rede for det, men man må også være åpen. Mitt råd til deg og det jeg får opp, er at du skal slutte å spekulere så mye og heller slappe av litt..tro meg-det kommer når du er klar!Chriistiina skrev:Heiisann : ) Familien min er ganske overtroiske, mamma, pappa og broren min har opplevd noe paranormalt, men jeg som er mest intresert i paranormale ting, har ikke opplevd en dritt for å si det sån , Noen som har noen meninger på det ? ;- D
Lykke til!
Antall ord: 135
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
<Det er sånn at: Det skjer ikke hvis du venter på det.
Antall ord: 13
God gave rock 'n' roll to YOU
Hide post links |
Re: Noe merkelig med meg ?
Chriistiina skrev:Heiisann : ) Familien min er ganske overtroiske, mamma, pappa og broren min har opplevd noe paranormalt, men jeg som er mest intresert i paranormale ting, har ikke opplevd en dritt for å si det sån , Noen som har noen meninger på det ? ;- D
Kanskje du har en del blokkeringer. En ting er å ville det, men hvis man ikke er åpen nok. Så vil det mest sannsynlig ikke skje noe. Bare en tanke altså.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 16:57
- 18
ja det e sant det at du ikkje må vente på at det ska skje, du kan jo prate med en person eller no slikt om kossn du ska gjør det. eller du kan prøve å sjølutvikle de sjøl.
sett de ned og lukk øyan der du veit det e nokka, og vent eller bare vær i det rommet ei lita stund...
e du ikkje klar for slike ting og ikkje e klar for det psykisk oppleve du heller ikkje nokka...
sjølutvikling e veldig viktig men viktigst av alt e å lytte te de sjøl om ka du meine e viktigst i detta her... kossn du vil gjer det.
sett de ned og lukk øyan der du veit det e nokka, og vent eller bare vær i det rommet ei lita stund...
e du ikkje klar for slike ting og ikkje e klar for det psykisk oppleve du heller ikkje nokka...
sjølutvikling e veldig viktig men viktigst av alt e å lytte te de sjøl om ka du meine e viktigst i detta her... kossn du vil gjer det.
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2007 22:42
- 17
Det kan også skje når man ikke er klar for det og ikke vil.
Men jeg er desverre veldig åpen for sånt, opplevd forskjellige ting.
Jeg må nok si at det kan hende du er en lukket person ellers så vil du oppleve noe når du minst aner det..
Men jeg er desverre veldig åpen for sånt, opplevd forskjellige ting.
Jeg må nok si at det kan hende du er en lukket person ellers så vil du oppleve noe når du minst aner det..
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Des 2007 01:46
- 16
Det kan hende at du opplever ting, men at du ikke er klar over at andre ikke oppleve det samme. Et av flere eksempel er: Jeg var nesten 20 år før jeg fant ut at ikke alle kan se farger rundt mennesker. Jeg trodde det var naturlig og hadde ikke hatt behov for å si noe om det. Husker svært godt reaksjonene på de andre da jeg fortalte det: "Sjekk han der da, den fargen var speisa!" De andre mente vel at det var jeg som var speisa tenker jeg. I dag ser jeg andres aura kun en sjelden gang eller hvis jeg konsentrerer meg.
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Dei fleste som påstår dei opplever noko paranormalt, sjekker ikkje om opplevelsen har ein naturleg forklaring. Det ser ein att nok av eksempel på her inne oxo.
Men for å vri litt på dette, så kan vi jo kalle alle opplevelsar paranormale heilt til dei har fått ein naturleg forklaring. Og sia ingen mennesker har full oversikt over kva som er naturleg vil det alltid være nokre som, pga av sin erværva kunnskap, trur at det meste dei opplever er paranormalt.
Men for å vri litt på dette, så kan vi jo kalle alle opplevelsar paranormale heilt til dei har fått ein naturleg forklaring. Og sia ingen mennesker har full oversikt over kva som er naturleg vil det alltid være nokre som, pga av sin erværva kunnskap, trur at det meste dei opplever er paranormalt.
Antall ord: 85
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker