Oki men så var det å finne bilde jeg har rota det vekk tror jeg,men jeg tror jeg vet hvor det er. Jeg kan sikkert gå opp til noen av slekten min men takk alikevel :mozilla_laughing:Asbjørn skrev:Det er alltid noen som har en scanner.
Om ikke annet, så vil en fotoforretning kunne scanne inn bildet, slik at du kan få en "digital kopi".
De kan tilogmed sende kopien på epost til deg... ;-)
Bør ikke koste mange kronene å få gjordt det.
Alternativt ; La fotografen lage en eller to kopier til deg, og send fotoet til noen som har scanner, bare påse at du får orginalen tilbake.
( evt kan jeg hjelpe deg, send meg isåfall en PM ).
mvh Asbjørn.
( som faktisk har vært på besøk på baroniet for endel år siden, men oppdaget ikke da noe "paranormalt". - derimot masse flotte blomster !)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rosendal!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 150
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hehe ja men det er skikkelig dyr mat der hallo det er 50 kr for en lappe! (sånn pannekake lignene mat) Det er jo som å hive pengene i do!fridabæret skrev:Vært der to ganger. Men aldri vært inne i byggningen. Fine blomster. Syns paddedammen var ekkel, men det har kanskje mer med kløende nese og øyne pga. allergi og innsekfobi og gjøre
God sjokkoladekake og is der :mozilla_laughing:
Antall ord: 76
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
Nå må du ikke drive negativ markdsføring av arbeidsplassen dinRosalind skrev:Hehe ja men det er skikkelig dyr mat der hallo det er 50 kr for en lappe! (sånn pannekake lignene mat) Det er jo som å hive pengene i do!fridabæret skrev:Vært der to ganger. Men aldri vært inne i byggningen. Fine blomster. Syns paddedammen var ekkel, men det har kanskje mer med kløende nese og øyne pga. allergi og innsekfobi og gjøre
Antall ord: 89
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Haha skal jeg liksom komme å si:Heihei,Kjøp en nydelig liten lappe for bare 50 kr!Den er veldig god selv om den er litenBaronen skrev:Nå må du ikke drive negativ markdsføring av arbeidsplassen dinRosalind skrev:Hehe ja men det er skikkelig dyr mat der hallo det er 50 kr for en lappe! (sånn pannekake lignene mat) Det er jo som å hive pengene i do!fridabæret skrev:Vært der to ganger. Men aldri vært inne i byggningen. Fine blomster. Syns paddedammen var ekkel, men det har kanskje mer med kløende nese og øyne pga. allergi og innsekfobi og gjøre
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Aldri smakt, men 50 kroner for en lapp er litt i drøyeste laget ja.Rosalind skrev:Haha skal jeg liksom komme å si:Heihei,Kjøp en nydelig liten lappe for bare 50 kr!Den er veldig god selv om den er litenBaronen skrev:Nå må du ikke drive negativ markdsføring av arbeidsplassen dinRosalind skrev:Hehe ja men det er skikkelig dyr mat der hallo det er 50 kr for en lappe! (sånn pannekake lignene mat) Det er jo som å hive pengene i do!fridabæret skrev:Vært der to ganger. Men aldri vært inne i byggningen. Fine blomster. Syns paddedammen var ekkel, men det har kanskje mer med kløende nese og øyne pga. allergi og innsekfobi og gjøre
Håper flere kan komme med historier eller opplevelser fra dette stedet. Det er jo ganske godt besøkt, så en skulle tro at noen har gode historier på lager :mozilla_smile:
Antall ord: 166
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Har ikke opplevd noe overnaturlig der. En veldi fin plass, du er heldig som skal jobbe der. Kanskje jeg kommer på besøk :mozilla_laughing:
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Samme her, men får ta det til sommeren når rosene er utsprungetfridabæret skrev:Har ikke opplevd noe overnaturlig der. En veldi fin plass, du er heldig som skal jobbe der. Kanskje jeg kommer på besøk :mozilla_laughing:
Antall ord: 42
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hehe,ja jo flere som kommer jo bedre.Baronen skrev:Samme her, men får ta det til sommeren når rosene er utsprungetfridabæret skrev:Har ikke opplevd noe overnaturlig der. En veldi fin plass, du er heldig som skal jobbe der. Kanskje jeg kommer på besøk :mozilla_laughing:
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2007 13:37
- 17
- Lokalisering: Oppland
Stedet der eg vokste opp ligger ein halvtime unna Baroniet i Rosendal, så kan vel sei at eg har fått historiane derifrå inn med morsmelka...
Mannen med stokk i andre etasje, er enten Baron Ronseskrans eller Ronsekrone. Og det er ikkje ein stokk han har, han har klumpfot...
Jenta som sitter i paddetårnet, er datter av ein av baronane, og blei stengt inne der fordi ho vil gifte seg med ein mann som ikkje faren hennes godtok.
Dette er iallefall det eg har hørt....
Mannen med stokk i andre etasje, er enten Baron Ronseskrans eller Ronsekrone. Og det er ikkje ein stokk han har, han har klumpfot...
Jenta som sitter i paddetårnet, er datter av ein av baronane, og blei stengt inne der fordi ho vil gifte seg med ein mann som ikkje faren hennes godtok.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Historiane forandrar seg nok litt med tida. Det mest spennande her er jo at alle er nokså like, og at det difor ikkje er særleg tvil om at det er reelle hendingar det er snakk om.Muffy skrev:Stedet der eg vokste opp ligger ein halvtime unna Baroniet i Rosendal, så kan vel sei at eg har fått historiane derifrå inn med morsmelka...
Antall ord: 126
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hvor da??Husnes??Uskedalen??Muffy skrev:Stedet der eg vokste opp ligger ein halvtime unna Baroniet i Rosendal, så kan vel sei at eg har fått historiane derifrå inn med morsmelka...
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
så bra at du gleder deg og ikke gruer deg rosalind
Antall ord: 11
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hehe det er jo bare spennde å finne ut om det spøker der eller ikkestaaleh skrev:så bra at du gleder deg og ikke gruer deg rosalind
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
har alltid likt spøkelser, samtidig fryktet de, jeg trodde på spøkelser fra jeg var 4år gammel !
Antall ord: 19
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |