Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin opplevelse på Lier =/

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Christine88
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Nov 2007 01:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Min opplevelse på Lier =/

Innlegg av Christine88 »

Hellu.. har litt lyst til å fortelle om den gangen jeg var på Lier Psykiatriske. (Vet godt at det er ett tema folk er slitne av) men forde..

Jeg og venninnen min ble kjent med 2 gutter en kveld. Og etter noen timer spurte de oss om vi ville være med på Lier, både jeg og venninnen min hadde aldri hørt om det. Så jeg ble ganske skeptisk, med tanke på at det var i 1 tiden på natten og jeg har veldig stor respekt for slike steder og vil ikke forstyrre noe der for å si det slik. Men når vi kom dit så gikk vi hvertfall skogsstien oppover til det lyseblå huset (tror det var lyseblått hvertfall) og når vi gikk oppover i skogen så kjente jeg pulsen gikk i hundreoghelvete. Så kom vi ut av skogen og vi gikk gjennom sperringen inn mot huset. Jeg fikk helt panikk og trodde nesten jeg skulle få ett anfall av noe slag, for jeg fikk så vidt puste, ble svimmel og fikk en følelse inni meg som gjorde at jeg bare MÅTTE vekk derfra for her hadde vi ikke noe å gjøre. Jeg spurte gutta om vi vær så snille kunne dra derfra for jeg hadde så sterk følelse på at det var det vi burde gjort. Jeg gikk og sa det høyt for meg selv (resten trodde sikkert det hadde klikka for meg, men.) at her burde vi ikke være, vi forstyrrer, her burde vi ikke være.. osv.. Jeg fikk helt angst. Ordentlig jævli følelse, nesten som jeg bare visnet som en blomst, mistet på en måte energien helt. Tungt og fælt! huff.. Hadde lyst til å bare sette meg ned på bakken og lukke øynene og tenke på noe fint. Men når vi gikk nedover mot det store brune så roet jeg meg litt mer ned og kontrollerte det mer på en måte, var hvertfall det jeg følte. Følte meg skikkelig beglodd, men det gjør man sikkert på slike steder uansett..

Så jeg tror faktisk ikke at jeg tør å dra tilbake dit altså. Vil ikke ta med meg noe hjem hvis det er noe der. Kan jo bare være at jeg skremte meg selv, men har aldri vært borti noe liknende før. På Nes kirkeruiner så følte jeg men rolig, hvertfall i forhold til dette.

-Christine-
Antall ord: 412
..Man Føler Mer Enn Man Ser..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19

Innlegg av Mysticool »

Nå skal jo Lier jevnes med jorda sansyneligvis innen sommern 2008.
Ofte er det mye aktivitet på Lier, og det kan man jo ikke ha vondt av å skjønne, men jeg har også opplevd et så stille og rolig Lier at man godt kunne ha hatt teselskap der inne uten å bekymre seg for ånder og paranormal aktivitet!
Sikringen rundt er først og fremst pga RASFARE fra takene på de gamle byggene!
Burde vel tatt en "farvel-tur" dit snart...!
Antall ord: 80
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christine88
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Christine88 »

Det er en av grunnene til at jeg skrev dette innlegget... fordi det er jo en del som synes lier ikke er noe særlig ekkelt eller har noen negativ energi. Ville bare dele at jeg ble helt satt ut når jeg var der. Mulig jeg bare skremte meg selv..?

Hva tror du vil skje når det rives? Med tanke på hvis det er ånder der?

-Christine-
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Kan jo være at du bare er redd liksom?
dette er nesten som når eg spiller Silent Hill 2 på natten i mørkt rom med høg lyd.
klikker helt for meg da :P
Antall ord: 36
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Mysticool skrev:Nå skal jo Lier jevnes med jorda sansyneligvis innen sommern 2008.
Ofte er det mye aktivitet på Lier, og det kan man jo ikke ha vondt av å skjønne, men jeg har også opplevd et så stille og rolig Lier at man godt kunne ha hatt teselskap der inne uten å bekymre seg for ånder og paranormal aktivitet!
Sikringen rundt er først og fremst pga RASFARE fra takene på de gamle byggene!
Burde vel tatt en "farvel-tur" dit snart...!
En siste og en siste og en siste tur til Lier mener du? :D
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christine88
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Christine88 »

Sikkert bare meg selv, men fy faen å jævli det var altså! Trodde jeg skulle drite på meg for å si det mildt.. grusomt. Nei, tør nok ikke dra tilbake nei.. :P Huff.

Har syykt stor respekt for det paranormale. :)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

var ofte oppe med Lier før, gikk på skole like ved der, og da var det røykehjørne like ved de tomme bygningene. og på den tiden, var ikke lier kjent som et skummelt spøkelsessted. så absolutt ingen var redd det stedet. ingen kjente noen ting. så det er kun fordi du vet om spøkeriene og at det liksom er et "ondt" sted at du føler det du føler.. så ja, du har sikkert rett i at det bare var deg :)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links