Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderjeg har "noe" i leiligheten....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Draga
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Nov 2007 09:53
17

jeg har "noe" i leiligheten....

Innlegg av Draga »

jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne med dette innlegget, det er liksom så mye ;)
jeg har en slags aktivitet i leiligheten min, jeg har bestandig fått "orber" på stort sett 98% av de bildene som jeg har tatt her inne.. de siste ukene så har mesteparten av disse "orbene" blitt borte, men det er nå en slags skygge som viser seg på bildet istedet.. og energien eller hva det nå er har blitt mer hørbar *for å si det slik* ... sist i dag da jeg ar i gangen og hørte tydelig at noe datt ned på soverommet.. hehe jeg ble litt skremt og ringte selvfølgelig til mamma ;) så med henne på tlf, sjekka jeg ut soverommet men der var alt normalt... vi tror vi har en viss peiling på hva det er som evt. er igjen her. ettersom ting har blitt mer tydelig i det siste så råda mamma oss til å prøve å bli kvitt disse greiene...

men hvis jeg skal gå til det skritt å kontakte noen som kan hjelpe så vil jeg ha en seriøs person, som har gjort dette før. når man først skal bli kvitt noe slikt så vil man helst bli kvitt det også.... jeg tror ikke det er noen ond energi vi har her, men det begynner å bli litt ubehagelig...

er det noen her som vet om noen personer i trondheim som muligens kan hjelpe??

dette er bare en liten del av alt som har skjedd her. hehe men man kan jo ikke brette ut alt heller.. det ville tatt flere dager..
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Humm...Beklager det vet jeg ikke,men du kan jo se på en av annonsene på paranormal kanskje du finner noe :)
Antall ord: 21
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vassjenta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Des 2007 22:57
16

Innlegg av Vassjenta »

Du kan jo alltids prøve å ha båndopptak på først, så kanskje du får vite litt mer om den eventuelle som går der. I og med at det vises på bilder, så er sannsynligheten der for at det kan høres på båndopptaker også, og da har du kanskje litt mer å legge fram til den som kan dette mer.

Her står det om en del klarsynte...
http://www.tvnorge.no/programportaler/A ... denes_makt
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker