I sommer hadde eg sommerjobb ved eit psykriatisk sjukehus på vestlandet. Ein kveld fekk eg beskjed om å hente mopper og kluter. Disse befant seg i eit av dei eldste husa på sjukehuset. det har stått siden 1910.
Det hadde begynt å skumre då eg tusla bortover mot huset. Då eg åpna døra til den lange gangen, fekk eg plutselig ein merkelig følelse over meg. Det var som eit slags trykk. Eg gjekk innover gangen, og trykket blei sterkare og sterkare. Då eg kom inn på rommet der klutane var, roa deg seg litt ned, men då eg kom ut igjen i gangen, blei det sterkt igjen. Eg gjekk fort gjennom gangen, og ut i friluft. Der blei eg ståande og lure på ka som hadde foregått.
eg vil helst tru at trykket har vore min eigen redsel......eller kan det ha vore noke anna...?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min egen redsel...? eller...?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2007 13:37
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
godt spørsmål muffy spør noen som har greier på sånnt, men det kan vere et energi felt eller så kan det bare trekke litt
Sist redigert av FEUER på 27 Des 2007 12:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 28
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Godt mulig du gikk gjennom et energifelt, energi
Antall ord: 8
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |